Kizarolag Sedu, ez az o fetise. En sz..rok ra, hogy mennyit eszik a motor. Egyen a lehetosegekhez merten keveset, de a legfontosabb, hogy ne gondolkodjon, amikor gazt adok.
Nem ismerem a Matrat, en itt a Pilisben nyomatom a TT-t. Te most jottel haza a 400km motorozasbol, en nemreg fejeztem be az ebedet. 13,5l TT tempoban nekem 122km-re szokott eleg lenni. Van etvagya a vasnak.
A zx9-en kisérleteztem dobokkkal a hátrafelé szűkülővel ment a legjobban.
Mentem ma kb. 400 km-t. Nem kicsit lepődtem meg a fogyasztáson: 13,5 liter 222 kilóméterre. Próbáltam 7000-es fordulaton tartani a mutatót 6.-ikban, mert úgy éreztem azt szereti. Gondolom a Mátra is tetszett neki, mert 6,1 literes fogyasztással hálálta meg. A módostások előtt ez legalább 1 literrel több lett volna.
Lehetett borogatni rendesen, csak 2 motor volt fenn a hegyen, az autók is tudták hol a helyük
Nem volt több a kavics, mint nyáron, Mátraházától 5 km-re volt egy kis fakitermelés, egyébként lehetett csapatni. Kb. úgy tudtam menni a gixxerrel, mint a Z-vel jó időben.
Olyan, amilyen a kepen van - a kerdest se nagyon ertem. Gondolom azert GP, mert a MotoGP motorokon van ilyen hatrafele novekvo keresztmetszetu (tehat diffuzoros) dob ill. osszekoto cso. Hasznos resze a teljesitmenynovelesnek, de csak ersze! Onmagaban valoszinutlen, hogy tobbletteljesitmenyt adna - ezt mar N-szer kitargyalta mindenki. Minek is adjon, ha a motorosokat ugyis csak a kinezet meg a hang erdekli.
Olvass vissza, beraktam néhány képet kb. 2 hónapja.
Cápa:
Tegnap kitalálták, hogy dolgozzak havi 32,000-ért, és ugyanott nem tudtam kijönni egy szutykos volvótol. Azt egy kicsit elátkoztam. Délután szinte fékezés nélkül belement egy kocsi előttem amikor a kutyát sétáltattam Azt szokták mondani vigyázz mit kérsz, mert teljesülni fog!
valakitől kérhetnék egy "személyes összehasonlító tesztet": gsxr1000 K3-4 vs. K7-8. Minden érdekelne: teljesítmény, futómű, fék,kényelem, jellemző hibák stb!
Jól van na. Böszörményben volt egy srác, hazament a motrozásból, mondta az anyjának, hogy megy még egy utolsót motorozni. Utána abban a ruhában temették el.
Ma én is voltam motorozni, az egyik vevő bátor volt, felült mögém. 2-esben alig lehetett akkora gázt adni (gyári áttétel), hogy ne egykerekezzen
Mondta hogy tartsunk fék próbát is, tetszett neki.
Eddig a legjobb motorom
Ahhoz hogy tartsam a 170-et 2mm-et kell húznom a gázon...
Mindegy óvatosan, bár én is a harmatgyenge Xt-vel akartam elesni többször is, pedig azon nincs gyorsgáz sem
Jó lenne már látni, hogy megy a motor.
Az R1 gázkarral nem lesz könnyű egykerekezni. Sokkal durvábban fog reagálni. Sokan visszatették már a gyárit.
A K6-ra is R6 féket szoktak rakni, biztosan jó az R1-é is.
A következő hétvégén máriapócson motorverseny lesz. Esetleg jelentkezők?
Hasonló méretű vagyok, mint te, nekem a lábam a tankon kialakított mélyedésben nem fért el a ZX9-esen. Amiben veri a kawa a suzukit az a fogyasztás és a kényelem. Inkább túrás, attól függetlenül, hogy tudja azt ami az órájába van írva. 900 km könnyen megtehető vele egy nap alatt.
Bohóckodtunk a városban 99-es zx9-cel és K5 1000-rel, kanyarban sehol nem volt a kawa, a fékjét nem szidom tovább, a gyorsulás nagyon hasonló volt. A suzukiban 10%-kal nagyobb blokk volt.
929-et tudok régebbi gixxerhez hasonlítani, a hondán keményebb volt a futómű, nekem az volt az érzésem, hogy jobban oda van ragasztva az úthoz, de lehet csak a gumi volt jobb rajta. Persze kényelmetlen volt, mint a dög.
Mentem ma kb. 400 km-t. Nem kicsit lepődtem meg a fogyasztáson: 13,5 liter 222 kilóméterre. Próbáltam 7000-es fordulaton tartani a mutatót 6.-ikban, mert úgy éreztem azt szereti. Gondolom a Mátra is tetszett neki, mert 6,1 literes fogyasztással hálálta meg. A módostások előtt ez legalább 1 literrel több lett volna.
Lehetett borogatni rendesen, csak 2 motor volt fenn a hegyen, az autók is tudták hol a helyük
Nem volt több a kavics, mint nyáron, Mátraházától 5 km-re volt egy kis fakitermelés, egyébként lehetett csapatni. Kb. úgy tudtam menni a gixxerrel, mint a Z-vel jó időben.
Cápa:
Tegnap kitalálták, hogy dolgozzak havi 32,000-ért, és ugyanott nem tudtam kijönni egy szutykos volvótol. Azt egy kicsit elátkoztam. Délután szinte fékezés nélkül belement egy kocsi előttem amikor a kutyát sétáltattam Azt szokták mondani vigyázz mit kérsz, mert teljesülni fog!
valakitől kérhetnék egy "személyes összehasonlító tesztet": gsxr1000 K3-4 vs. K7-8. Minden érdekelne: teljesítmény, futómű, fék,kényelem, jellemző hibák stb!
előre is köszi
Ma én is voltam motorozni, az egyik vevő bátor volt, felült mögém. 2-esben alig lehetett akkora gázt adni (gyári áttétel), hogy ne egykerekezzen
Mondta hogy tartsunk fék próbát is, tetszett neki.
Eddig a legjobb motorom
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Mindegy óvatosan, bár én is a harmatgyenge Xt-vel akartam elesni többször is, pedig azon nincs gyorsgáz sem
Jó lenne már látni, hogy megy a motor.
A K6-ra is R6 féket szoktak rakni, biztosan jó az R1-é is.
A következő hétvégén máriapócson motorverseny lesz. Esetleg jelentkezők?
A sajátomon elég könnyű volt kicsavarozni, próbáld meg a tieden se lehet sokkal nehezebb.
Bohóckodtunk a városban 99-es zx9-cel és K5 1000-rel, kanyarban sehol nem volt a kawa, a fékjét nem szidom tovább, a gyorsulás nagyon hasonló volt. A suzukiban 10%-kal nagyobb blokk volt.
929-et tudok régebbi gixxerhez hasonlítani, a hondán keményebb volt a futómű, nekem az volt az érzésem, hogy jobban oda van ragasztva az úthoz, de lehet csak a gumi volt jobb rajta. Persze kényelmetlen volt, mint a dög.