Itt meg tartoztam egy pontositassal. Szetszedve mar termeszetesen vilagossa valt, hogy az a bizonyos ket vekony lemezkarika nem az olajat vezeti, hanem az egy felfekvolap + egy tanyerrugo. A legbelso kopotarcsa es a kuplunghaz kozzott fejt ki minimalis nyomoerot. Gondolom valami olyasmit csinal, hogy "kisimitja" a kuplungraengedes aprobb rezonanciajit, ami ezek szerin K1-ben jelentkezni tud, K2-tol kezdve igy orvosoltak. Talan egy minimalis csuszokuplung hatasa is lenne? Fene tudja. Mindenesetre az holtbiztos, hogy ha a kuplung nagyon megkopik, vagy az also nyomotarcsa hordozoanyaganak es koporetegenek aranya nem a gyari, akkor ez a lemezke kartekony hatassal lehet a kuplung munkapontjara - ergo ezt is kiszedtem belole.
Szia! Koszonom az instrukciokat es minden egyebet, kesz vagyok vele. Nem csinaltam kormos kulcsot, legkulcssal szetjon. Viszont addig jart a pofam, amig csak nem csereltem ki a szimmeringet. Minden jel szerint vadonat uj, ami benne van - persze ismerve a szerencsemet majd jol megszivom ezt 1 honap mulva. Tiszta olaj jott ki belole, a porvedo alatt hibatlan tiszta zsirral van tele a terkoz, egyertelmu szerelesi nyomok azon a bizonyos alugyurun, amibe az osszenyomot akasztani kell. Pontosan 517ml megy bele - ha szettekered meg jon ki olaj.
Higany egy-két dolgot saját tapasztalatból én is elmondok.R1 : 2002-ig biztosan szériahibás a váltó. Aki ezt tagadja az hazudik! A porlasztósnak jó a gázreakciója, de az igazi erő 10000 környékén jön. Duplabubis plexi kötelező! Gsxr : "nagy malac" nagy hely, nagyon jó szélvédelem. Gyári plexit nem cseréltem le mert 200-ig lazán hasalás nélkül motoroztam. Blokkja alapból csörög, zörög. Teljesítményét kis fordulaton is frankón adja. R1, CBR csak a tükörből látható. Gázra egykerék. Szétüthetetlen blokk, ha nem vagy fasz. Kuplung kosárra fokozott figyelem mert szarrá tud repedni. FI tipikus. Fék rakás kaki a másik kettőhöz képest. CBR : tipikus honda. Csöndes, hibátla blokk, nagyon jó fék, széles tank. Jó motor de a GSXR teljesítményre az egész fordulat tartományban veri. A leírás az akkori motorokra érvényes. Ne hasonlítsa senki az újabb motorokhoz. Én a gixxert ajánlom, de ha 954 a cél akkor azt vegyél :)
nekem meg csak benne volt az exup motor mikor vettem, bowdenek már nem voltak benne, nem is fordult át. később megnéztem ki volt húzva a madzagja is. nem tudom milyen lehet ha működik, de már nem is igen fog kiderülni, mert a yoshit összekötőstől adták
Majd összehozunk 1 talit. King-Kong-al... Csak nehogy felmásszaon egy fára...
Szívesen megnézném a motorját, meg mindig is kíváncsi voltam a mi motor típusunk(nem a mi motorunkkal ) brutál kiképzésére és határaira.
Engem felhivott Mark a szervizbol, kerdezi: "Az exupot visszarakjam?" - "Kell az bele?" - "Kell a f...szt, csak a bajnak van benne." - "Akkor ball vall folott szeles ivben". Ujrairtak az ECM-et a szelep nelkul, ugyanolyan nyomatekos mint volt (ha nem jobb) es nem hullamzik kis fordulaton, nem torpan, nem rangat. Na, tenyleg meek.
Én addig nem akartam kiszedni, ameddig nincs belőve hozzá padon a motor. Amikor rossz volt kikötöttem az ECM-ből, de alacsony fordulaton nemigazán volt jó a gép. Aztán szereztem 1 másikat(1 euro-ért) és betettem. Egyből jobb lett. Aztán azóta sem jutottam el a PropTech-hez. MÉG!
Jó buherálást. Én meg dolgozok bazz...
Jah, egyszerre irtunk. :D Ha ragaszkodsz hozza, megprobalhatom elintezni, bar nekem nem haverom a srac, csak haver haverja. Nem nagyon szoktunk egyutt bandazni. Elkerte a pleximet, oda is igertem neki, uzentettem, hogy viheti de nem hivott fel - kb. ennyire erdeklem. Amugy eleg allat gyerek hireben all. Pl. tud ugy egykerozni, hogy kozben balettozik rajta. Ja es akkora, mint King-Kong.
Nekem mostmar a teljes exupszelep vezerlomotor ki van szerelve a bowdenekkel es mindennel egyutt. Ennyivel is konnyebb a motor. Na, megyek, szetkapom azokat a telokat vegre!
Én 181 és 60 kiló vagyok, és kénylemetlen volt a 954-en.
Támaszkodtam a térdemen a könyökömmel, olyan kicsi volt...
Elbújni meg nem nagyon kellett a plexi mögé.
Na igen, láttam már a Komáromi Hondásoknál pár 954-et, blokkhibásat... Elég érdekes konstrukció, h a lengővilla a blokkhoz van fogatva, nem a vázhoz...
Meretileg viszonylag szerencses vagy. A 954-et es a ZX-10R miniaturat leszamitva mindenen elfernel. A Yamahakrol nem tudok nyilatkozni, mert sportmotor Yamahaja senkinek nincs a csapatbol (lehet, hogy nem veletlen), de ugy altalaban azt gondolom a Yamaha az a 4 japan gyarto kozul, aki legkevesebb gondolt fordit a tartossagra. Honda es Suzuki van sok a csapatban, nehany mohikan Kawazik. A 954-es bajtars foldhoz csapta mar parszor a vasat, nem tudok arrol, hogy szetrepedt volna a blokk, viszont valtot mar kellett cserelnie. Egyebkent a blokk szetrepedes nem kizart, hiszen a 954-ben a blokk nem pusztan teherviselo eleme a motornak, hanem konkretan a vaz resze. A 954-ben a lengovilla a blokkra van csavarozva, ha kiszeded a blokkot szet esik a motor 2 darabra - ez szerintem a leg okadekabb dolog, amit egy motorkonstruktor elkovethet. Igy ha igazak a blokktoros sztorik, annak valszeg ez az oka. A 954 viszont a valaha gyartott egyik legszebb sportmotor. K2-je van egy sracnak a szomszed faluban, neki a Prop-Tech osszes letezo tuningja bele van rakva, 188LE. O azt mondja, hogy birja, nem hullott szet eddig. Persze O minden telen csavarokra szedi szet es osszerakja.
Köszi a választ, mindenkinek!
Hja, 954 a cél, de már nem annyira. Az ilyen első látásra szerelem, mert gyönyörű az én szememben, meg Honda, ami megint nagy pozitívum, viszont beparáztattak, a blokkrepedős sztorikkal, ami miatt félnék megvenni.:( Ezért kacsingatok másfele, drágábbat semmiképp nem nézek, inkább picit olcsóbbat, csak japánt, Honda-Suzuki/Kawasaki-Yamaha sorrendben az eddigi ajánlások alapján, pedig egy R1 is tetszene, de olvasni hibákról bőven ott is, szal inkább gixer 1000 vagy kawa zx9r akkor már inkább gixer. Így gondolkodom most.:) Aztán lehet nem bírok ellenállni egy 954-nek majd.
Hja kérdésedre a választ, 183/80, kb.
Na igen. Ez tényleg egy legenda.
Még mindig nagyon sok motoros oldalon ott virít a szívlámpás modell, illetve sok helyen megtalálható ez a GSXR jelkép.
Én ültem 954-en amielött vettem ezt. Hát az tényleg nagyon kicsi motor. Azért sem tetszett, meg a futóműve miatt sem...
Nekem is szívlámpásom van, K2-es. Most lesz 3.éve hogy nyúzom majd. Voltam vele többször pályán is, de általában utcán használom. Nagyon kényelmes sportmotorhoz képest, jó nagy, el lehet férni rajta, az utasnak is kényelmes nem úgy mint az újabb modellek, súlyra viszont nagyon könnyű(K7-K8-K9-K10-nél KÖNNYEBB igaz azok erősebbek vagy 25 lóval ). Semmi hibája nincs a blokknak, vagy a váltónak. Amint láthatod, ha visszanézel pár oldalt most van benne 48e km óra szerint. Olajat nem eszi, kuplungja is jó.
Amit eddig kellett csinálni: Vezműláncfeszítőben cseréltem rugót(picit zörgött), telószimering, fékbetét, gumi, lánc.
Jah, meg megszenesedett az 1ik égő műanyag foglalata.
Van típusbetegségük viszont:
Az EXCVA vezérlő(kipufogócsőben a pillangószelep) le szokta darálni a fogaskereket, mert műanyagból van.
Viszont akár ki is dobható belőle, mert a pillangószelep alapból nyitott állásban lesz, mert arra feszíti a rugó.
Meg illik rátenni fém fékcsövet, h legyen normális féked.
Alapból titán leömlőkkel van szerelve, ami azért nem szar dolog.
Sztem a legszebb GSXR amit kiadtak.
Ennyi.
Sedu valaszra szolitott, ezert reagalnek. Nem tudok a tartossagrol objektiven velekedni, mert en egy rossz allapotu - sok kilometert megevett, szethajtott - motort vettem, olcson. A felujitast kovetoen ez lesz az elso szezonom vele. Mikor megvettem elvittem a haverhoz, aki 8 eve GSX-R-ezik, hogy halgassa meg a hangjat. Nem csunya a hangja? "Lesz ennel meg csunyabb hangja is" - erkezett a valasz, utalva arra, hogy a vegnapjaito (hang alapjan) meg messze van. Aki latta szetszedve a blokkot (szerviz es jomagam) egyertelmuen mondta: "a zajok ellenere ez meg sokaig birta volna". Ezzel azt akarom mondani, hogy a legenda es talan a tapasztalat szerint is a K1 tartos motor (sportmotor mercevel merve). Amugy az 1995-2005 tajan gyartott japan gepekre ez haranggorbe szerint ertve mind igaz. K1 gixer tartos, C-E ninja tartos, FZR1000 tartos, 900RR tartos.
De latom 954 a vegcel, akkor viszont talan nem csak a tartossag szempont. Szerintem a K1-et a 954-el nem lehet egy lapon emliteni. Nem azert, mert jobb vagy rosszabb, hanem mert egesz mas. A K1 mai szemmel nezve szep nagy. A 954 mai szemmel nezve is kicsi. Hany cm/kilo vagy?
Olvass vissza Cápa küzd vele. Ha van rá zseton próbálj meg fiatalabbat venni. K4 is egész olcsó már. 2005-től drágulnak meg jobban, mert azoknak modernebb a formája, technikailag is fejlettebbek: dupla injektor, csúszó kuplung, király fék, stb.
Nekem egy szezont volt eddig a seggem alatt,de imádom! Van elég erő,(alul is) kényelmes(már amennyire egy sportmotor lehet) , futóművel elégedett vagyok(bár egy picit lehetne rajta igazítani,utcára szódával elmegy) ,gyári gumi fékcső: iszonyatszar,(amint lehet fémet rája) . Blokkjára nem tudok mit mondani,eddig nem történt atrocitás! Gumit azt zabálja rendesen,dehát valamit valamiért! Merem ajánlani! Ja,és még valami:Castrolt NE! .
ebben az órában 48000 km van, de szerintem ez nem a gyári órája. usa-ból van. hirdetni 11000 km-el hirdették (ami kevés egy akkor 7 éves motorba), nem tudom mennyi az annyi :D
http://imageevent.com/tlsdoug/...
http://www.bayarearidersf
orum....
Szívesen megnézném a motorját, meg mindig is kíváncsi voltam a mi motor típusunk(nem a mi motorunkkal ) brutál kiképzésére és határaira.
Jó buherálást. Én meg dolgozok bazz...
Egyszer összehozhatnál avval a K2-es emberrel. Meglesném a gépét...
Támaszkodtam a térdemen a könyökömmel, olyan kicsi volt...
Elbújni meg nem nagyon kellett a plexi mögé.
Na igen, láttam már a Komáromi Hondásoknál pár 954-et, blokkhibásat... Elég érdekes konstrukció, h a lengővilla a blokkhoz van fogatva, nem a vázhoz...
Hja, 954 a cél, de már nem annyira. Az ilyen első látásra szerelem, mert gyönyörű az én szememben, meg Honda, ami megint nagy pozitívum, viszont beparáztattak, a blokkrepedős sztorikkal, ami miatt félnék megvenni.:( Ezért kacsingatok másfele, drágábbat semmiképp nem nézek, inkább picit olcsóbbat, csak japánt, Honda-Suzuki/Kawasaki-Yamaha sorrendben az eddigi ajánlások alapján, pedig egy R1 is tetszene, de olvasni hibákról bőven ott is, szal inkább gixer 1000 vagy kawa zx9r akkor már inkább gixer. Így gondolkodom most.:) Aztán lehet nem bírok ellenállni egy 954-nek majd.
Hja kérdésedre a választ, 183/80, kb.
Még mindig nagyon sok motoros oldalon ott virít a szívlámpás modell, illetve sok helyen megtalálható ez a GSXR jelkép.
Én ültem 954-en amielött vettem ezt. Hát az tényleg nagyon kicsi motor. Azért sem tetszett, meg a futóműve miatt sem...
Amit eddig kellett csinálni: Vezműláncfeszítőben cseréltem rugót(picit zörgött), telószimering, fékbetét, gumi, lánc.
Jah, meg megszenesedett az 1ik égő műanyag foglalata.
Van típusbetegségük viszont:
Az EXCVA vezérlő(kipufogócsőben a pillangószelep) le szokta darálni a fogaskereket, mert műanyagból van.
Viszont akár ki is dobható belőle, mert a pillangószelep alapból nyitott állásban lesz, mert arra feszíti a rugó.
Meg illik rátenni fém fékcsövet, h legyen normális féked.
Alapból titán leömlőkkel van szerelve, ami azért nem szar dolog.
Sztem a legszebb GSXR amit kiadtak.
Ennyi.
De latom 954 a vegcel, akkor viszont talan nem csak a tartossag szempont. Szerintem a K1-et a 954-el nem lehet egy lapon emliteni. Nem azert, mert jobb vagy rosszabb, hanem mert egesz mas. A K1 mai szemmel nezve szep nagy. A 954 mai szemmel nezve is kicsi. Hany cm/kilo vagy?