Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló ezres tulajok! Lenne egy kérdésem felétek. Szemezek az első szériás gixxer 1000-el, erről szeretnék tőletek 1-2 hasznos infót kapni. Leginkább megbízhatósága, tartóssága érdekel a tipusnak, milyen gyakori problémák szoktak előfordulni, ha van ilyen? Motorjuk mennyire strapabíró? Előre köszi a hasznos válaszokat!
köszi
a nyereg felfogató csavarja?
én meg lusta vagyok bekapcsolni a másik gépet amin a manual van...
na jól van...
39Nm
Hali!Az e-mail címem megváltozott: laszlo.simon87@gmail.com
A fékbetét nagysága nem befolyásolja a fékhatást. A fékbetét anyaga, tárcsa átmérő, és a nyomás ami számít. Ha gondolod lefényképezem a superbike-os cikket.
Eladó SUZUKI GSX-R 1000 K3 K4 idomok , sérült alkatrészek és tank.
A tankon 2 apróbb horpadás van nem lyukas javítható 25e!
2 oldalidom nem töröttek a jobbos
idom hibátlan, a balos enyhén karcos egybe 30e.
Felső villahíd enyhén sérült, jobb visszapillantón és fékkaron apróbb csúszásnyom van,fejidomtartó sérült műszerfal sérült okoskodásra jó!..:)megegyezés szerint.
e-mail: simonlaszlo87@freemail.hu
a nyereg csavarja. csak nem akarok manualt letölteni ha van valakinek és meg tudja mondani
manualban benne van...
most a tárcsa, vagy a nyereg, vagy nem tudom mire gondoltál
azt meg tudod mondani, hogy hány Nm-el van meghúzva az első fék felfogató csavarja?
bizony :D mindig a féket szidták, most már meg is kapta
nekem h4es volt. kukáztam vateráról egy egész lámpát aminek a háta volt törve, de az nekem ugye nem kellett... és ebbe meg h7es megy. amúgy ma feltettem és már most erősebbnek tűnik még majd be kell állítani az elég sz*pós lesz...
annyira mondták hogy milyen jó a 4 betét a 4 dugóshoz a k3 mikor megjelent, aztán érdekes módon a k4re a fényezésen kívül, csak visszatértek a 2 betét/nyeregre...
nem is vagyok elégedett, pedig fémfékcső is van... (enyém k3)
aztán meg a k5-6 féknyergeit azért nem szerette 1-2 pályázó mert a dugattyú valami aluötvözet volt, vagy mi a szösz...
na most megunta a suzuki és a 600-750-et brembóval szereli
biztos az 1000-es is azzal fog jönni....
1 dugo ala 2 fekbetet siman jo lehet, hiszen a fekdugattyu konnyebben billeg (es koveti le a mozgast) a gumiagyazott karmantyuban, mint ahogyan az akaszotora irgalmatlan erovel rafeszulo betet el tudna fordulni vagy mozdulni annak erdekeben, hogy dugattyustol-mindenestol kovesse a feluletet. Minel tobb a betet, annal tobb az akasztofelulet, igy egysegnyi akasztofeluletre (a betet ele) annal kisebb meroleges nyomoero hat a fekezesbol kifolyolag, igy a betetek annal konnyebben mozdulnak el. A dugattyu meg mar nem kap oldalerot, hiszen nincs hozzarogzitve a betethez. Igy a dugattyu (ami egy egyszeru fempohar) siman emlmozdul a karmantyuban, ahova jol esik neki.
Minden bizonnyal azert, amit irtam. A fekbetet meretenek minimalizalasa jotekony hatassal van fekhatasra. (Azonos fekero mellett is noveli a fekhatast, mivel nagyobb felulet er minden momentumban a tarcsahoz.) Gondolom itt a kutya elasva. Ezert tapasztalja mindenki, hogy az a radialis fekek jobbak, mert nem csak csavarozasi iranya mas.
Én olyan 6 dugattyús láttam amiben 2 db fékbetét volt. Egy olyan mint a sima 4 dugósba meg egy kicsi egyke. De a 04' ZX-10R-be 8db kicsi fékbetét kell. Pedig 4 dugós.
A regi, nem radialis fekek (legyen akar 6 dugos), tudtommal abban is kulonbozik az uj (akar 4 dugos) fekektol, hogy minden dugattyu alatt kulon fekbetet mozog, mig a regieknel egyben van. Egy betetet 2 vagy 3 dugattyu nyom. Ha a tarcsa picit is egyenetlen, akkor a fekbeteten keresztul hato szoritoero nem tud mindenhol azonos hatassal lenni, mert a merev fekbetet "atlepi a godrot". A "godor" masik oldalan persze pup van, ott a betet kap egy pofont, az egesz cucc berezonal fekezesnel es hiaba a nagy szoritoero, hiaba a nagy hidraulikaattetel, a fekhatas nem lesz jo, mert a betet allandoan a "semmit" szoritja. A radialis 4 dugosok mar felapritott betetsorral rendelkeznek, amik sokkal jobban lekovetik a kozottuk elszalado feluletet es sokkal hatasosabbak emiatt. Minden bizonnyal maga a radialis befogatas is a karos rezonanciak csokkenteseben jatszik szerepet.

(Varom kilencfan vagy barki helyreigazitasat. Amit leirtam sehol nem olvastam, nem jartam utana, csak gondolom, hogy igy van parasztesszel - tudva, hogy hogyan is mukodik egy fek. )
A 6 dugós tokico volt a banditon régebbi évjáratokon.Nem tudom mért de még a gyár is visszatért az 1250-esnél a 4 dugós tokico-ra.
Ha ugyanaz a fékje, mint a ZX9-nek akkor értem miért hallnak meg annyian a busán
ZX12-őt próbáltam sima és az újabb radiális fékkel, mindkettő gyári volt, ég és föld a különbség.
A Z-ben nekem már a jobbik 4 dugós kawa fék volt (a 6-os inkább csak lassító), ahogy tehettem beleraktam a ZX10 elejét kompletten. Utána már egész jó volt.
Most a K6 fékje a legpuhányabb állásban is tökéletes, mentem K2-essel, azon halálfélelmem volt, amikor lassítani kellett 200-ról 2 személlyel.
kb. 5 motorom volt azzal a 6 dugós fékkel szerelve, legalább ennyiféle betét volt bennük, nagy része fém fékcsővel szerelve, és nem voltak jók. Próbáltam néhány éve egy radiális (K7 600) fékkel feldobni, nem lett jobb.
Vagy nekem nem volt szerencsém velük, vagy tényleg jobb egy 125-ös digó gyerekmotor fékje is náluk.
egen felsorol beszeltem.de nem egy alsot is lattam.ok sem panaszkodtak.bar alul sem gyari van.
Az SV-n?
A képek alapján főfékmunkahenger van csak a gépeden.
Én meg a féknyergekről beszéltem.
Pedig jó is a radiális.
Nekem bejövős nagyon.
Jólvan, majd eljátszadozol vele.
Én amúgy gyári szimeringet vettem bele. Jó áron is volt...
16e volt a 2 szimering + 2 porvédő...
Mindenki jön itt a radiális fékkel...
Senkit nem zavar, h ezt a 6 dugattyús Tokico féket használták 2008-ig a Hayabusán is például? Valószínű nem azért, mert annyira nem volt kedvük rárakni a K4-es GSXR-ről a féket.
http://totalbike.hu/technika/radialfek/
Főfékmunkahengerben
persze jobb mint a sima...
Ja... Meg nem sikerult, tegnap nem ertem ra. Sajna szombaton melo, majd vasarnap megcsinalom, csak addig jo lenne, ha lenne szimmerintg. Valaha volt Ariete katalogus, amiben motortipus szerint (is) voltak kodok, de nekem nincs meg es nem talalom.

Kiszedtem a villahidat, ami eddig pattogott fekezesnel. Torve nincs szerencsere, de por szarazon ment - 10 eve senki ra se nezett. Szereztem szilikonos kuszozsirt bele, azzal fogom osszerakni.
Koszi. Mindjart hivom a Motorlinet.