nincs benne riasztó vagy valami ami a tél alatt csipegetheti?
engem a gipro fokozatjelző tréfált meg, "mert az is csipeget" és 1 hoszabb állás után nem tekert (még nekem is a gyári yuasa van), azóta átkötöttem akksiról, világításra, így csak akkor kap kakaót, ha rajta a gyújtás...
Immobiliser nem tudom van e a gépedbe illetve ehet e annyit, de azt meg kéne valakivel nézetni, hogy fogyaszt e valami, vagy a legegyszerűbb ha hosszabb távra leteszed, akkor leveszed a sarukat.
szerintem jó lehet még az az akksi...
Az én akksimmal nincs gond ha meleg van.. Télen beindítás után mindig szépen kiszedtem és vittem fel a szobába. Amúgy ha bennemaradt akkor mindig tölteni kellett rá, hogy induljon a vas (2 indítás között eltelt 2-4 hét). De szezon közben soha nem töltöttem még
Nekem nem voltak szerencsére még akku gondjaim. 750 i SRAD-ba VARTA 62 hónap után még jó volt.(mocit eladtam).K5 1000 3 évesen került haverhoz 99% még gyári volt benne az akksi. Márka stimmel: FB (Furukawa Baterry) Még most is kiváló. Októberben kivettem a mociból - semmi töltés, Február végén tűrhetően szolgáltatott. Inkább hűvösben tárolom 0-10 C' körül, mint az elemeket(hűtőben)Azt mondják akkor kevésbé merül.
Csak nekem nincs szerencsém az akkumulátorokkal,vagy másnak is mennek tönkre? Nem hiszem el hogy nem bír ki egy telet! Pedig melegen volt,havonta töltögettem, erre tegnap szégyen szemre nem indult be a benzinkúton. A sradba is vettem annó Bannert,(mondom magamnak az minőség,biztos jó) 9hónap múlva akksi kuka...majd gariba csere tavaszra akksi OFF! IDEG SZÉT..sz!
Szívlámpás kollégák.
Ha nem akarjátok, h annyira tiszta trutyi legyen a légszűrőtök, akkor használjátok az én kiegészítő taktikámat.
Szunyogháló a Ram Air cső mögé. Nagyon sok bogárpáncélt megfog.
"Megnyitottam" én is a szezont, ennyi km-vel a gépben.
Mentem ma 13 km-t a városban(melósruhában), aztán mivel sok szofisautóval futottam össze, meg jöttek utánam, ezért hazajöttem.
DEBAROMIJÓLESETT!
Mindig van picivel tobbert egy jobb motor, csak mire atirja az ember cakk-pakk minden mar ott a millio. Nem akart elmenni a Yamaha, nem volt ennel tobb penzem motorra akkor, varni meg nem birtam tovabb.
Csak picivel többért lett volna jobb motor is szerintem. Ha a 750-re rászámolod az átírást, annyiért odaadtam volna a 2005-ös ZX10-et. +30-ért a neveden lett volna.
Jooo reggelt! Ott volt a havere elado K2-es, 28.000km-el, 750-ert. Most ez is annyiba van/lesz. Mivel nyugtassam magam? Annak nem tetszett a szine. Mi lett volna ha - ennek altalaban nincs ertelme, most sincs. Eleg, ha csak az a bizonyos szeptemberi kanyar nem jon ossze, amit vegulis osszekapartam valahogy, akkor most romma lenne torve a motor es ramentek volna sulyos szazezrek. Tudod, hogy jartam, nem szivesen adtam ki tobb penzt motorert, nekem ez igy volt jo. Ezt nem feltem, nem kimelem, nem babusgatom. Nyirom, ahogy lehet. Pont erre vagytam, nincs kudarcelmeny. Ettol meg persze igazad van, csodak nincsenek.
A nagyfazeren nekem is volt bukógomba a vázon. Nem én törtem meg, de rendesen odabaszott a váznak, a kicsavarható elemét (jobb alsó bölcső) újra kellett gyártani, pedig az acélból volt. A tank és a többi dolog (dekli, kormány, teló, karok) így is darabokra törött.
Látod cápa egy kicsit spóroltál volna és veszel egy olyan motort, amivel 1-2 szezont szerelés nélkül is elkarikázol.
A bukogomba csak erre jo. Allo helyzetben eldolo motor dragabb reszeit esetleg megkimeli szerencses esetben. Komoly perecnel (nalam az a sanszos) semmit nem ved. Sot, tobbet art mint hasznal, lasd a kiszakadt blokktarto csavarom. Ha ezen mulik, inkabb karcolodjon szarra az idom vagy a denkni, minthogy seruljon a blokktarto csavar (vagyis a jargan legfontosabb elemeinek egyike). Nekem nem er meg az eldoles elleni igen esetleges vedelem olyan rizikot, hogy fontos (vaz vagy blokk) resznek artsak vele. Vegulis most igy is erre fogok kenyszerulni... A jobb blokktartom mar masodszor torhetett bele, mert a kiszedett darabot mar egy perselybol tekertek ki (igy nem jo bele a Toled vasarolt gyari blokktarto csavar egyebkent, mert mas menetemelkedesu menetet vagtak bele) szoval fasza ez a bukogomba. Sorra tori meg szakitja ki a blokktarto csavarokat...
Szerintem igen, mert Csaba megnyugtatott, hogy a korabbi gondatlan szerelo munkajat helyreigazitva elokeszitette a tanyerrugo part... Amikor beszelt rola, nem tudta erthetoen elmagyarazni, hogy az tkp. micsoda es minek kell a motorba, de biztosan a szoban forgo alkatreszrol beszelt - igy utolag ebben biztos vagyok. 99%-hogy benne van es 80% ez a baja. Nem teljesen vilagos, hogy miert tettek a K2-be azt a tanyerrugo part, valoszinuleg a K1-nel "ismeretes" (ertsd merheto) kuplungtarcsa leragadasi problemat oldja meg, ami miatt talan a K1 kuplungja kiemeleskor tovabb terhelte az also tarcsat, mert valoszinuleg nem jon szet teljesen - gondolom ez egy tervezesi hiba, amit igy kuszoboltek ki a tovabbi evjaratokban. De ez csak teoria, szerintem a szervizben sem tudjak minek az oda, csak a kodosites ment. Az viszont holtbiztos, hogy ha az a rugo ott nem fer el, tul eros, vagy esetleg forditva van breakva, akkor a kuplung kiemelesi pontjat eltolja, mivel a szetnyitott lamellatavnak nekinyomja az also tarcsat. Es ez lehet hofuggo igen kemenyen, mivel a rajz alapjan egy jocskan nagy nylasnak kitett darabrol van szo.
Holnap az lesz, hogy szetszedem a kuplungot es ha van diagnozis, arrol tudni fogtok.
Jólvan. Bent van a kocsiban, ha megyünk arra beadjuk.
Jah, szakemberek...
Tiszta vicc az egész. Pl mikor elvittem láncot, meg lánckerekeket cseréltetni. Levették a deknit, lánckereket, kicserélték, és rakták vissza, csak a lánckerékfedél tiszta trutyi volt belül.
Hazajöttem vele, leszedtem, aztán kitakarítottam.
Meg gumicserénél fordítva rakták bele a hátsó tengelyt, meg rossz helyre akasztották vissza a féket stb...
Nem úgy kezelik mint a sajátjukat az a baj...
Akkor így rendben van.
Hát, ki ezt mondja ki mást. Láttam olyan SV-t, amin volt bukógomba, és a csúszás közben elakadt egy csatornafedélben. Gondolhatod hogy nézett ki a váz...
Viszont, az enyém is már mentette meg az idomzatot, amikor le lett fektetve a gép(álló helyben).
engem a gipro fokozatjelző tréfált meg, "mert az is csipeget" és 1 hoszabb állás után nem tekert (még nekem is a gyári yuasa van), azóta átkötöttem akksiról, világításra, így csak akkor kap kakaót, ha rajta a gyújtás...
Immobiliser nem tudom van e a gépedbe illetve ehet e annyit, de azt meg kéne valakivel nézetni, hogy fogyaszt e valami, vagy a legegyszerűbb ha hosszabb távra leteszed, akkor leveszed a sarukat.
szerintem jó lehet még az az akksi...
Ha nem akarjátok, h annyira tiszta trutyi legyen a légszűrőtök, akkor használjátok az én kiegészítő taktikámat.
Szunyogháló a Ram Air cső mögé. Nagyon sok bogárpáncélt megfog.
Mentem ma 13 km-t a városban(melósruhában), aztán mivel sok szofisautóval futottam össze, meg jöttek utánam, ezért hazajöttem.
DEBAROMIJÓLESETT!
Nincs véletlen valakinek eladó 4csavaros dupla dobja eladó occóé ?
Látod cápa egy kicsit spóroltál volna és veszel egy olyan motort, amivel 1-2 szezont szerelés nélkül is elkarikázol.
Holnap az lesz, hogy szetszedem a kuplungot es ha van diagnozis, arrol tudni fogtok.
Jah, szakemberek...
Tiszta vicc az egész. Pl mikor elvittem láncot, meg lánckerekeket cseréltetni. Levették a deknit, lánckereket, kicserélték, és rakták vissza, csak a lánckerékfedél tiszta trutyi volt belül.
Hazajöttem vele, leszedtem, aztán kitakarítottam.
Meg gumicserénél fordítva rakták bele a hátsó tengelyt, meg rossz helyre akasztották vissza a féket stb...
Nem úgy kezelik mint a sajátjukat az a baj...
Hát, ki ezt mondja ki mást. Láttam olyan SV-t, amin volt bukógomba, és a csúszás közben elakadt egy csatornafedélben. Gondolhatod hogy nézett ki a váz...
Viszont, az enyém is már mentette meg az idomzatot, amikor le lett fektetve a gép(álló helyben).