Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsírul néz ki! Szép CNC munka.
Látom keréktengely beállítód is van.
Most irigykedek!
Igaz, én még nem szedtem szét, meg nem is akarom de igazad van. Azok a tányérrugók, csak a K2 modellben vannak.
Pl a sima kuplung összeszerelésnél nem is mutatja.
Meg lesd meg ezt az oldalt is:
http://www.cheapcycleparts.com...
A 12A és 12B csak a K2-nél használatos.
Gondolod, h belerakták azt a cuccot?
Aki szedett mar szet K1-K2 blokkot!

Ugyebar furcsa nyikorgo hangot adott adott a kuplungom, ez volt az egyik oka annak, hogy szetszedettem a motort. Mikor asztalon volt, beszeltem a szervizzel, hogy mit latnak a kuplungban. A valasz mar akkor igen erdekes volt, valahogy igy szolt: "A kuplungod teljesen szar, nem eleg, hogy a tarcsak kopottak es kokemenyre vannak oregedve, de meg a tarcsak alatt levo - itt nem emlekszem hogy volt megnevezve - lemezgyurupar is hianyzott. Kerdezem mi az es minek van benne? A valasz: Ket egymassal szembe forditott kupszeru lemez, ami a legalso tarcsatpart tamasztja es vezeti az olajat - valami ilyesmi duma volt. Nem szoltam semmit, ha ennyire tudjak, akkor az kell bele, oke. Kesobb mikor kiszedtek a lamellakat, kerdeztem, hogy ez utangyartott-e vagy gyari? - Azt mondtak ez gyari. Akkor most szet volt szedve a motor korabban, vagy nem? - fogalmazodott mg bennem a kimondatlan kerdes.

Most elkezdtem utananezni mindennek... K1-be NEM KELL olyan olajkenyszerito lemez, az csak K2-tol kezdve van benne es nyilvan. Magyaran ha bele raktak es nem fer el - mivel az egy rugos szar ill egy vekony lemegyuru aminek megmelegedve megnyulik, akkor elkezd beleszolni a kiemelesi pontba. Ott van lerajzolva es lefotozva a manualban, teljesen egyertelmu az abra.

Meg tudja erositeni vagy cafolni valaki a teoriat?
én a nagyvas.hu-n vettem utángyártottat...
van ismerős de csak 8.8-ig csinálnak max... vagy biliacélból de az nem lenne valami jó :D
a gyári meg rövid ehhez a tárcsához sajnos
ja nem gyári, hanem Vortex, ahogy a lánckerekem, meg a deknim is
Item number: 130484443563 ha nem működne a link.
Ja ezzel azt akartam mondani, hogy a kulcs sajons "raer".
Mentem ma is, a soskuti endurokrossz volt teriteken. Szerencsere csak az elso osztalyt lattam, igy csak kicsit basztak fel az agyam a resztvevok.
Igen, igy van.
Mar kivagtak az idomot a bal oldalon. Ez az egyetlen oka annak, hogy egyaltalan felteszem a bukogombat, nem akarom, hogy egy csunya lyuk egtelenkedjen a bal idom kozepen. Maskoulonben sosem tennek fel bukogombat. Az egyik legnagyobb baromsagnak tartom, ami a motorosok koreben divatba jott.
Szet kell szedni oszi, mert eddig olyan telot nem lattam, amibe nem a legeldugottabb reszben lenne lerakodva a por. Szimmeringet, teflonokat, o-gyuruket mind-mind megnezem, amikor szetszedem. Csak olajat meg sohasem csereltem, csak szimmeringgel, porvedovel es mindennel egyutt. Most is igy lesz, uh. kene a spec kulcs. Viszont sajnos vissza kell vinnem a motort a szervizbe, mert nem jo a kuplung. Kezd tele lenni a tokom a "szakemberekkel". Nem ertem, hogy nem lehet valamit normalisan osszerakni, mindenesetre ugyfest megint nem sikerult (en meg soha egyetlen auto vagy motorszervizt sem lattam, ami valamit tenyleg kifogastalanul megcsinalna. ) Mar banom, hogy odaadtam nekik... Lassan mar gumit is otthon fogok szerelni inkabb...
Régi zx6 tükör van egy pár 5000-ért. Picit szögletesebb, de feltehető. Pályára úgyis le kell venni
Ha van esztergányos ismerősöd csinál neked csavarokat. A méhben találni fogsz hidraulika szárakat (a krómos rész), abból szoktam tengelyeket csináltatni. Egy vékonyabból simán megcsinálják a csavarokat.
Nekem a Z-nél a féktárcsák elvileg egyformák voltak, mégis kellett a zx10 telókhoz 1-1 2mm-es alátét. Szerencsére nekem jók voltak a gyári csavarok.
Látom a felső villahidad sem gyári. Nyomathatnál róla egy képet.
Na igen, az elvileg 10mm, gyakorlatilag meg nem annyi? Fasza.
Szépen alakulgat a dolog. Radiális főfékmunkahenger...
A gyári csavar rövid bele?
Hi,
balos tükör k3-4 ezresre van esetleg valakinek feleslegben?
Kicseréltem a telót, fékekhez csináltattam távtartókat 10mmeset, de nem jó (k4 600 első tárcsája 300 mm-es enyém 320 az sugárban 10 elméletileg) 14 mmes kell...
a fék felfogatócsavarja meg M10x1,25; és 12.9-es szilárdságú kellene hogy legyen. erre mondtak egerben 2500 Ft/ dbot, remélem a héten miskolcon tudok venni olcsóbban (neten nem írt árat a cég, hívni meg nem tudom keddig)
kár hogy keskenyebb a k4 teló, kicsit kilóg a tengely
amúgy remélem fasza lesz
Sztem nem kell hozzá annyira szétszedni. Az új olaj "bedolgozza" magát a csillapításba is, és mivel fél liter olaj van benne az a néhány ml olaj elvegyülhet. De nekem mind1.
Ha meg engeditek,hogy beleszóljak."csak olajat cserélsz,letekered a tetejét és kiöntöd,aztán vissza az új olajat"Ennek semmi értelme.
Lehet félre értettem valamit,de ha olajat cserélsz a telóban akkor azt "atomjaira" kell szedni.Ha csak kiöntöd attól még nagyon sok dzsuva marad a cartridge-be.És pont az lenne a lényeg,hogy abból minden kijöjjön és az új olaj úgy tudjon áramlani a lamellák közt ahogy kell.Ettől lesz szuper a futómű.
Bocs,hogy beleszóltam
Végre mentél a géppel. Ne szedd szét nagyon tegnap is közel 20 fok volt!
Az szép. Gondolom gyári?
Kapott másik telót?
Kíváncsi leszek majd a fékhatásodra, mint mondasz.
Én radiális főfékmunkahengert szeretnék 1szer...
A jobb oldalra simán felmegy a gomba a blokktartó csavarhoz, de a bal oldalra, h ne kelljen kivágni az idomot, nekem így van feltéve.
én meg már rég raknám össze, de még a féket mindig nem tom felfogatni, távtartóim kicsik lettek... pedig már mennék. majd teszek fel képeket
Jah, én is fékeztem valamelyik nap...
Megnézem, h mennyire jó a gyári betét.
Értem. Akkor bedobom a kocsiba, aztán mostanában úgyis járunk arra, majd jól beadom. Azért kérdeztem így, mert sima telóolaj cseréhez csak a tetejét kell letekerni, és kiönteni belőle, meg feltölteni másikkal.

Kicsit sűrűbbet. Hát ez is elég keszekusza mint a telóolajnál.
Elvileg 2,5W-s van benne gyárilag(sztem L01 az is).
A 15W és 20W-s olajat(persze telóolajat) írják bele, h avval frankó.
Én ezt a Shell-t "öntöttem" bele, és érezhetően jobb lett tőle.
Sedu mutatja be a legjobb módját, ennek az olajcserének.
Csak elötte a régi olajat én kipumpáltam belőle.
5671 hsz a 228. oldalon. Én is úgy csináltam.