Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor így rendben van.
Hát, ki ezt mondja ki mást. Láttam olyan SV-t, amin volt bukógomba, és a csúszás közben elakadt egy csatornafedélben. Gondolhatod hogy nézett ki a váz...
Viszont, az enyém is már mentette meg az idomzatot, amikor le lett fektetve a gép(álló helyben).
Zsírul néz ki! Szép CNC munka.
Látom keréktengely beállítód is van.
Most irigykedek!
Igaz, én még nem szedtem szét, meg nem is akarom de igazad van. Azok a tányérrugók, csak a K2 modellben vannak.
Pl a sima kuplung összeszerelésnél nem is mutatja.
Meg lesd meg ezt az oldalt is:
http://www.cheapcycleparts.com...
A 12A és 12B csak a K2-nél használatos.
Gondolod, h belerakták azt a cuccot?
Aki szedett mar szet K1-K2 blokkot!

Ugyebar furcsa nyikorgo hangot adott adott a kuplungom, ez volt az egyik oka annak, hogy szetszedettem a motort. Mikor asztalon volt, beszeltem a szervizzel, hogy mit latnak a kuplungban. A valasz mar akkor igen erdekes volt, valahogy igy szolt: "A kuplungod teljesen szar, nem eleg, hogy a tarcsak kopottak es kokemenyre vannak oregedve, de meg a tarcsak alatt levo - itt nem emlekszem hogy volt megnevezve - lemezgyurupar is hianyzott. Kerdezem mi az es minek van benne? A valasz: Ket egymassal szembe forditott kupszeru lemez, ami a legalso tarcsatpart tamasztja es vezeti az olajat - valami ilyesmi duma volt. Nem szoltam semmit, ha ennyire tudjak, akkor az kell bele, oke. Kesobb mikor kiszedtek a lamellakat, kerdeztem, hogy ez utangyartott-e vagy gyari? - Azt mondtak ez gyari. Akkor most szet volt szedve a motor korabban, vagy nem? - fogalmazodott mg bennem a kimondatlan kerdes.

Most elkezdtem utananezni mindennek... K1-be NEM KELL olyan olajkenyszerito lemez, az csak K2-tol kezdve van benne es nyilvan. Magyaran ha bele raktak es nem fer el - mivel az egy rugos szar ill egy vekony lemegyuru aminek megmelegedve megnyulik, akkor elkezd beleszolni a kiemelesi pontba. Ott van lerajzolva es lefotozva a manualban, teljesen egyertelmu az abra.

Meg tudja erositeni vagy cafolni valaki a teoriat?
én a nagyvas.hu-n vettem utángyártottat...
van ismerős de csak 8.8-ig csinálnak max... vagy biliacélból de az nem lenne valami jó :D
a gyári meg rövid ehhez a tárcsához sajnos
ja nem gyári, hanem Vortex, ahogy a lánckerekem, meg a deknim is
Item number: 130484443563 ha nem működne a link.
Ja ezzel azt akartam mondani, hogy a kulcs sajons "raer".
Mentem ma is, a soskuti endurokrossz volt teriteken. Szerencsere csak az elso osztalyt lattam, igy csak kicsit basztak fel az agyam a resztvevok.
Igen, igy van.
Mar kivagtak az idomot a bal oldalon. Ez az egyetlen oka annak, hogy egyaltalan felteszem a bukogombat, nem akarom, hogy egy csunya lyuk egtelenkedjen a bal idom kozepen. Maskoulonben sosem tennek fel bukogombat. Az egyik legnagyobb baromsagnak tartom, ami a motorosok koreben divatba jott.
Szet kell szedni oszi, mert eddig olyan telot nem lattam, amibe nem a legeldugottabb reszben lenne lerakodva a por. Szimmeringet, teflonokat, o-gyuruket mind-mind megnezem, amikor szetszedem. Csak olajat meg sohasem csereltem, csak szimmeringgel, porvedovel es mindennel egyutt. Most is igy lesz, uh. kene a spec kulcs. Viszont sajnos vissza kell vinnem a motort a szervizbe, mert nem jo a kuplung. Kezd tele lenni a tokom a "szakemberekkel". Nem ertem, hogy nem lehet valamit normalisan osszerakni, mindenesetre ugyfest megint nem sikerult (en meg soha egyetlen auto vagy motorszervizt sem lattam, ami valamit tenyleg kifogastalanul megcsinalna. ) Mar banom, hogy odaadtam nekik... Lassan mar gumit is otthon fogok szerelni inkabb...
Régi zx6 tükör van egy pár 5000-ért. Picit szögletesebb, de feltehető. Pályára úgyis le kell venni
Ha van esztergányos ismerősöd csinál neked csavarokat. A méhben találni fogsz hidraulika szárakat (a krómos rész), abból szoktam tengelyeket csináltatni. Egy vékonyabból simán megcsinálják a csavarokat.
Nekem a Z-nél a féktárcsák elvileg egyformák voltak, mégis kellett a zx10 telókhoz 1-1 2mm-es alátét. Szerencsére nekem jók voltak a gyári csavarok.
Látom a felső villahidad sem gyári. Nyomathatnál róla egy képet.
Na igen, az elvileg 10mm, gyakorlatilag meg nem annyi? Fasza.
Szépen alakulgat a dolog. Radiális főfékmunkahenger...
A gyári csavar rövid bele?
Hi,
balos tükör k3-4 ezresre van esetleg valakinek feleslegben?
Kicseréltem a telót, fékekhez csináltattam távtartókat 10mmeset, de nem jó (k4 600 első tárcsája 300 mm-es enyém 320 az sugárban 10 elméletileg) 14 mmes kell...
a fék felfogatócsavarja meg M10x1,25; és 12.9-es szilárdságú kellene hogy legyen. erre mondtak egerben 2500 Ft/ dbot, remélem a héten miskolcon tudok venni olcsóbban (neten nem írt árat a cég, hívni meg nem tudom keddig)
kár hogy keskenyebb a k4 teló, kicsit kilóg a tengely
amúgy remélem fasza lesz
Sztem nem kell hozzá annyira szétszedni. Az új olaj "bedolgozza" magát a csillapításba is, és mivel fél liter olaj van benne az a néhány ml olaj elvegyülhet. De nekem mind1.
Ha meg engeditek,hogy beleszóljak."csak olajat cserélsz,letekered a tetejét és kiöntöd,aztán vissza az új olajat"Ennek semmi értelme.
Lehet félre értettem valamit,de ha olajat cserélsz a telóban akkor azt "atomjaira" kell szedni.Ha csak kiöntöd attól még nagyon sok dzsuva marad a cartridge-be.És pont az lenne a lényeg,hogy abból minden kijöjjön és az új olaj úgy tudjon áramlani a lamellák közt ahogy kell.Ettől lesz szuper a futómű.
Bocs,hogy beleszóltam
Végre mentél a géppel. Ne szedd szét nagyon tegnap is közel 20 fok volt!
Az szép. Gondolom gyári?
Kapott másik telót?
Kíváncsi leszek majd a fékhatásodra, mint mondasz.
Én radiális főfékmunkahengert szeretnék 1szer...
A jobb oldalra simán felmegy a gomba a blokktartó csavarhoz, de a bal oldalra, h ne kelljen kivágni az idomot, nekem így van feltéve.
én meg már rég raknám össze, de még a féket mindig nem tom felfogatni, távtartóim kicsik lettek... pedig már mennék. majd teszek fel képeket
Jah, én is fékeztem valamelyik nap...
Megnézem, h mennyire jó a gyári betét.