Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mátra versenypályán (RS250 vas CBR1100XX injektoros). 2 parkoló között kapott annyit, hogy a kaját kikértem mire megérkezett. Én akkor először jártam arra, ő már sokadjára.
A filmen szerintem 250-es kavart az ezres előtt...

Milyen új moci? ZX10?
Vegyél rá amcsi elektronikát, abban nincs. Ha esetleg lopott a motor akkor nyílvános fórumokon ne kérdezz ilyet
A felső munkahengerben a kisebbik lyuk el lehet tömődve. Én az XT-n hasonló okokból cseréltem ki a főfékhengert. Hidegben behúztam és beragadt a fékem.
Azért legyünk már egy kicsit tárgyilagosak e téren Széria RS250 90 lóval? Évjárattól függően 56-70ló. 90-100 kiló? Szárazon 140kg. (Még a GP250 is minimum 102kg SZÁRAZON) Anno a pehelysúlyú ropivázas, ropikerekű RG500 tudománya is megállt 235km/h-nál 95 lóval. 600F2 CBR simán ráver legalább 10-15-20km/h-át akármelyik RS250-re az tuti. Fiatalabbakról nem is beszélve és még csak a túra osztálynál tartunk Nekem is van 2T-m tudom mit lehet lájkolni bennük, de azért túlmisztifikálni nem kéne a dolgot. Valahogy az sem jött le igazán, hogy a 2T arról lenne híres, hogy milyen finoman bánik a gumival legyen szó utcáról vagy terepről. A GP 250-et direktbe összevetni a Moto2-vel megint felesleges. A 2T-nél szinte korlátok nélkül lehetett a technikát faragni, míg a 4T-nél erőteljesen meg van kötve a tervezők keze.
Köszi!
Én is így sejtettem.Akkor megveszem mert jó áron van és jó lessz ha megyünk pályára,így utcán tudok másik gumát használni.
A k7 k8 kerekei ugyanazok mint a k5 k6-é.
Milyen XX-est? Hol? Pályán?
Mondjuk nem pont erre gondoltam, amikor az uzemanyaghatekony versenyzest emlegettem. 2km-en 1liter benya... Bar vegulis az nem olyan sok... A WRC-k is tobbet esznek.
1983 Le Mans - Porsche 956
Kozel 400-al az egyenes vegen.
Volt ilyen! Nem akarok nagy hülyeséget mondani de talán a hosszútávú VB-n a C csoport autóknál 2 kikötés volt. 800kg min. súly és 1000mérföldön 600L benzin. Eredmény? Porsche 917, 936, 956, 962.
Penteken dolgozni?
Amit most leirtal azzal nem tudok vitatkozni. (Mas kerdes, hogy nem errol szolt a vitaindito video, csak konstatalta mindenki, hogy szedi a labat a kis benzinzabalo.) Meg mint "regi motoros" azt is leirtam, hogy nagyjabol miben nyilvanul meg az a bizonyos 2T erzes, hetkoznapi motoros szamara (en hetkoznapi motoros vagyok): rendkivul meggyozo motorteljesitmeny es gyorsulas, konnyu suly. Mindez egy olyan csomagban, amire 4T motor gyakorlatilag nem kepes, mert ezeket egyutt sehogy nem tudja. Vagy az ero van meg, de akkor nagyobb a cc es nehezebb, vagy forditva.

A fogyasztas mar masik tema es jogos erv a 4T mellett! Van ezzel kapcsolatban, amit nem ertek. Minden versenyszeriaban (pl. F1) benaznak a szabalyalkotok a motorteljesitmeny visszafogasaval. Meghatarozzak a suritest, a turbonyomast, a keresztmetszeteket - szeriatol fuggoen - minden szart behatarolnak. Nem lenne egyszerubb (megint csak az F1 peldanal maradva) azt mondani: matol csak 100L benzint lehet hasznalni. Ennyi. Vissza lenne fogva a teljesitmeny es nem allnank a fejlodes utjaba, hiszen ezzel kenyszeritenenk a motorsportot arra is, hogy az uzemanyaghatekony megoldasokat fejlesszek. Megsem ez a jellemzo, inkabb hengerszamot hatarolnak be. Itt csak valami globalis osszeeskuves lehet.
Én csak ha muszáj. Kivettem egy hét szabit mert úgy volt a héten elhozom az új mocit de nem lett meg a rendszám szóval szopás van.
Nem mondtam ilyet. Nyilván azonos hengerűrtartalom, hengerszám és fordulatszám mellet a 2T 1,5-2X erősebb lesz.
Viszont 1,5-2X többet is fog enni. Ezért "lehet" egy kalap alá venni egy 1000-es 4T az 500-as 2T-vel. Nem az a kérdés, hogy ki hány köbcentiből hoz ki több lóerőt hanem, hogy hány L benzinből hoz ki több lóerőt? Mert amíg egy RS125 utcán 7L eszik, fingatva meg 10-et és jó esetben ad érte 30 lovat addig a 2T nekem felejtős. Nem akarom tudni mennyit ehet egy 500 2T ha ütöm vágom. A Tizedes állandó 250+-nál 12L eszik. Tehát a 150-175Le közötti tartományban. Mondjuk a 2T-hez nem nagyon értek de biztos nem véletlenül volt 32L-es a tankjuk a GP motoroknak. Az 1000-nek meg 22.
Sziasztok!
Az immobilisert ki lehet valahogy iktatni?
SENKI SE DOLGOZIK?
Es kissebb suly mindig a legnagyobb elony. 2x akkora tomeg azonos dinamikaju mozgatasahoz 4x akkora nyomatek kell, azonos fordulaton.
Azert nem ennyire pofon egyszeru a helyzet. Azon a bizonyos CR 500-on ugyanaz (sot hosszabb) attetel van, mint a korszeru forgos 4T tarsain (legyen akar 490-es hengerrel szerelve) es bizony jol tudjuk: 4T-nel szo sincs armageddonrol.

Azt alairom, hogy nyilvanvaloan ELSOSORBAN az attetel adja az ero erzetet. De ugye nem akarod azt mondani, hogy azonos attetelu es hengerurtartalmu 2T es 4T akar csak nagysagrendileg azonos erot adna le?

Vegyunk egy alap osszehasonlitast:
Yamaha FZR 250 (4 henger 4T) vs Yamaha TZR 250 (2 henger 2T). Ezek kortars gepek, azonos gyar, azonos technikai szinvonal (az adott kroszakban mindketto a csucsot kepviselte).

Vannak kissebb-nagyobb kulonbseget:
- surites: nagysagrendileg azonos szeritnem
- teljesitmeny: a 2T valamivel tobb
- csucsnyomatek: a 2T tobb
- suly: 2T joval konnyebb
(A nyomatekgorbe inkabb a "hagyjuk" kategoria mindkettonel.)

Ezek igy mar osszeadodnak. Hogyan tudnak megis tobbe-kevesbbe azonos menetdinamikat kolcsonozni ennek a ket motornak? Ugy, hogy az 4T 18ezret forog a 2T 12ezrevel szemben. A krosszoknal ugyanez van. CR 500 6500-as fordulaton leadja a 85Nm-t. Ennyit a 4T sehogy nem ad le, a 65LE-t is csak dupla ilyen fordulaton tudjak kipaszirozni belole (450-esekrol van szo).
Na lesz kapsz te mocsok csal érjek oda
Látom rengeteg időd van,én meg itt ülök és várom hogy ide érj és eltudjunk indulni már végre, csak a rendszámom nézheti a kék szinü vasad,egyépként ne gyere felénk mostanába mert itt lomtalanitás van. és tudod a baj hamar megvan nehogy feldoják a lomolosok ,mert ez is aluvas testvérem.
Ezt már párszor megbeszéltük. Persze brutál erősek az 500-as 2T de ha 300-as végáttételt raknál a CR500-ra lehet elmaradna az armageddon. Vagy fordítva. Tegyél a gixerre előre 14-es lánckereket hátulra 62-est és egyből armageddon lesz 6-ban is. Az más kérdés, hogy 160-at se fog menni. A power szelepet a kisebb 2T-be nem véletlenül találták ki. 7000-ig nem csinálnak semmit.
Ad el azt a fekete dögöt és vegyél egy kéket az nem romlik el és gyorsabb is.
Jogos, ma mar a negyutemuek forognak tobbet! Ugy ertettem, hogy a fordulattartomany felso feleben dolgozik igazan. Persze ezt is konnyen cafolja, aki valaha is felmereszkedett pl. CR 500-ra. Azt az aggresszivitast, amivel az a motor megindul semmi mas nem tudja (csak egy vele partiban levo 2T, pl. KX 500). Gazt adsz es nem azt veszed eszre, hogy milyen jol megy. Hanem azt, hogy eljott az armageddon.
Hali!
Olyan kérdésem lenne,hogy a K71000 gixer hátsókereke megegyezik-e a K5-6 1000-el.Most lenne egy és megvenném plusszba.Előre is köszi a segítséget!