A gixxer.com-on találtok rá topicot. Írtam már vázszámot, hogy mettől meddig volt visszahívás. Ha értelmesen használjátok (nem egykerékre) nem lesz baja.
Azt is hallottam egyébként, hogy, ha nem volt vázcserés a gép, akkor mind1 hányadik tulaj vagy, bemenve akármelyik Suzukiba ingyen el kell, hogy végezzék a váz vizsgálatot (tudomásom szerint a visszahívási papír sem kell hozzá, bent van az adatbázisban), és ha nincs baj akkor felszerelik a merevítő lemezt. Ha van mikrorepedés a vázon (valami folyadékkal fújják le, aztán látszik utána, hogy van-e vagy nincs), akkor kicserélik új vázra teljesen ingyen, és utána arra szerelik fel a merevítőt. Állítólag bent kell hagyni 1 napot, mert száradni kell az epoxinak, de nemtom itthon mi a helyzet ezzel. Itthon 2 esetben kellett eddig vázat cserélni egyébként, ha jól tudom.
Ha nincs rajta, szerintem mindenképpen vidd el, főleg, hogy ingyenes.
Én úgy tudom, hogy csak elölről lehet látni a keréknél benézve a villanyakhoz. Egy lemezt kell látni. De belinkelem a képeket, ami alapján észre lehet venni talán.
Egyébként szerintem a váz oldalára is kell csavarozni a képek alapján oda, ahol alapból nincsen csavar, az oldalidomnál benézve felülről elvileg látni lehet a csavart, + a merevítő egy részét elvileg. De nem tudom mekkora ott a hely, hogy bele lehet-e látni.
Elölről mindenképpen látni lehet azt hallottam.
Amit érdemes nézni, az az 5. képen a C ábra.
Ott lehet látni (ha be tudsz látni az idom és a váz között lámpával), hogy fel van-e szerelve a cucc.
Ezt akartam én is kérdezni....
Decemberben vettem a K6-os gixxert, tulaj semmit nem mondott arról, hogy vissza volt-e hívva vagy sem, megcsinálták-e vagy sem...
Hol lehet látni a vázon, hogy csináltak-e vele valamit?
Jo a tuningolhatosagot kihagytam, mint szempont. A gyari alapgepeket probaltam hasonlitgatni. Nekem 750 volt, 1000-est csak a haveret probaltam (ugy, hogy csereltunk). A blokkjatol en tobbet vartam. Sokkal nagyobb lyuk volt benne kozepen, mint a kistestverben - szegyen szemre. Persze vegeredmenyben jobban ment, hiszen nagyobb, de nem annyival ment jobban, mint illett volna. Ha megbolonditod, nyilvan jobb lesz. Ezek alapgepek voltak. A videot mar lattam. Beke poraira.
Az első szériás Z-kkel van tapasztalatom, illetve azzal, hogy a ringen az új Z750-esek otthagyták a régi Z-met
A 2 motort hasonlítsd egymáshoz cápa! Az ezresre rárakhatod a 750-es elektronikáját, amivel tovább forog, nagyon jó hozzá a 4:1-es zx9 kipufogó rendszer, a 98-as 9-es vezérműtengelyétől 8000 felett kifejezetten megvadult. A többi ezres sportmotorhoz képest gyenge, de ott van az 1000-esen a dekli védő is, valamint a 750-est nehezebb látványosan tuningolni, főleg annyiból amennyiből nekem kijött
Alapból jobb az 1000-es, sírnál ha tudnád mennyiért számolták be az enyémet "megcsinálva", karcmentes állapotban.
Arról a motorról nincs már képem, a videóim között van egy nagyon gyilkos zx10-es Z, de az szó szerint halál kemény motor volt.
Érdeklődni szeretnék hogy azok a Martin dobok megvannak-e még, amiket még anno a "kipufogók" témában reklámoztál ? mert ha igen, érdekelne a dolog :)