Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És szted a dob miatt van?
Próbáld ki a gyárival, de sztem nem a kiputól van.
Sztem légszűrő vagy valahol fals levegőt szív, esetleg a karburátoroknál lehet probléma(azthiszem ez még nem injektoros).
Az hogyan lehet?
6-ban 130 az pontosan 5000.
Helló mindenkinek!Szóval van egy kis problémám,ha valaki tud legyen olyan kedves és segítsen.A helyzet a következő(gsx-r 600 "98"SRAD)vettem egy Egrus dobot a gépre(gyári amúgy minden egyéb szűrő is nem lett semmi átállítva)és üresben olyan 7-8ezer körül kicsit "megtorpan"a fordulat "gondolkodási idő"és csak ezt követően pörög tovább...nem tudom mi lehet a gond?menet közben még nem tudtam kipróbálni,mivel télen vettem a dobot...Előre is köszönet a segítségért
Hmmm...nekem megszűnik 6000 körül. Mondjuk én a láncra tippeltem régebben a hanggal kapcsolatban, mert amikor befújtam csendesebb lett...
Na igen, ezen én sem látok sok csapágyat...
Lehet én...

Engem nemigazán érdekelt, h hány W-s az olaj, inkább az, h a viszkozítása hasonló legyen, vagy kicsit gyengébb(mert nekem elég kemény volt a teló) mint az L01.
Ezért vettem Very Light-ot, bár én ezt a táblázatot vettem alapul:
http://www.motul.com.au/produc...
6.-ban 130 feljebb van ennel es nekem nem szunik meg a hang, hanem egyre csak magasodva eltunik a felso hallaskuszobben. ugy vonit, hogy agyamra megy.
Igen, ezt lattam, de ebbol meg nem latszik, hogy milyen is pontosan ez a csapagy (ha egyaltalan csapagy van a kepen). motobogyo egyebkent is vizsgaztatni akart, hogy vajon ertek-e hozza. elismertem, hogy nem ertek hozza reszletekbe menoen, felesleges a guglin partizankodnom.
Szia! Ugyanazt olvassuk, de kettonko kozul legalabb egyikunk nem erti a tablazatot.

Suzuki L01 - 15.5 mm/s viszkoszkozitasu 40 fokon! Ez nem a SAE W erteket jelenti. A masik tablazat mutatja, hogy 40 fokon a tiszta 5W olaj 17.9 mm/s. A Suzuki L01 ennel kevesebb W-nek felel meg, kb. 4W lehet - de mivel ezt a tablazat nem jeloli es a 2.5W olajat sem mutatja sajnos, ezert csak aranyossagi szamitassal jon ki, hogy hogyan kell keverni az olajakat ahhoz, hogy eltalald a gyari erteket. De mivel ha megnezed a W szam novekedeset es a hozza tartozo mm/s ertek novekedeset, akkor lathatod, hogy nagyjabol pontos arany allithato fel es ki lehet szamolni, hogy milyen ket olaj osszekeveresevel fog kijonni a 15.5, ami a Suzuki L01-nek felel meg.

En mar ki is szamoltam. Mivel otthon 2.5W es 10W olajam van nagy tomegekben, ezert a 2/3 2.5W - 1/3 10W kb. kiadja a 15.5-t.

Ez a magyarazat arra is, amit valaki mas irt: 10W-vel kokemeny telot kapott. Nem kaphatott volna kokemenyet, ha a gyari L0 15.5W lenne.

Tessék. Itt meg tudod nézni a gyári számát a gumibizbaszoknak, meg a kb árát is. Itthon kicsivel drágább mint kint...
http://www.cheapcycleparts.com...
Atix83
Szívlámpás 750 vázad van magyar papiros?
Arra figyelj, h nekem is van egy fütyülő hang 4000 és 6000 között. Azt ne szedesd ki belőle mert az normális...
Akkor nem ugyanazt a videót néztük
Tessék. A google a barátod...
Mittetákolsz?
Cápa! Neked ugyanazt nyitja meg mint nekem?
Mert abban benne van az L01-es olaj... ott van alul:
Suzuki L01 15.5
Bocsi, most néztem meg partnumber alapján.
K5-K9-ig jók ezek a cuccok...
Még mindig csak K1-K4 sorozatig jó...
nem
csak ha meglátok egy lyukat, akkor késztetést érzek hogy betömjem....
Szóval távol állnak tőled a lyukas dolgok?

























Ez is az az egy gangos palya, mint a Kakucsring. Nem sejesem.
Köszi!
Egy kis motorkázás. Tekerjetek bele!
http://www.youtube.com/watch?v...

Ami a legjobb tőlünk néhány kilóméterre kibővítik a versenypályát (rabócsiring)!
viccelsz?
már rég vettem...
nem maradhatott lyukas...
Akarod?