És szted a dob miatt van?
Próbáld ki a gyárival, de sztem nem a kiputól van.
Sztem légszűrő vagy valahol fals levegőt szív, esetleg a karburátoroknál lehet probléma(azthiszem ez még nem injektoros).
Helló mindenkinek!Szóval van egy kis problémám,ha valaki tud legyen olyan kedves és segítsen.A helyzet a következő(gsx-r 600 "98"SRAD)vettem egy Egrus dobot a gépre(gyári amúgy minden egyéb szűrő is nem lett semmi átállítva)és üresben olyan 7-8ezer körül kicsit "megtorpan"a fordulat "gondolkodási idő"és csak ezt követően pörög tovább...nem tudom mi lehet a gond?menet közben még nem tudtam kipróbálni,mivel télen vettem a dobot...Előre is köszönet a segítségért
Engem nemigazán érdekelt, h hány W-s az olaj, inkább az, h a viszkozítása hasonló legyen, vagy kicsit gyengébb(mert nekem elég kemény volt a teló) mint az L01.
Ezért vettem Very Light-ot, bár én ezt a táblázatot vettem alapul: http://www.motul.com.au/produc...
Igen, ezt lattam, de ebbol meg nem latszik, hogy milyen is pontosan ez a csapagy (ha egyaltalan csapagy van a kepen). motobogyo egyebkent is vizsgaztatni akart, hogy vajon ertek-e hozza. elismertem, hogy nem ertek hozza reszletekbe menoen, felesleges a guglin partizankodnom.
Szia! Ugyanazt olvassuk, de kettonko kozul legalabb egyikunk nem erti a tablazatot.
Suzuki L01 - 15.5 mm/s viszkoszkozitasu 40 fokon! Ez nem a SAE W erteket jelenti. A masik tablazat mutatja, hogy 40 fokon a tiszta 5W olaj 17.9 mm/s. A Suzuki L01 ennel kevesebb W-nek felel meg, kb. 4W lehet - de mivel ezt a tablazat nem jeloli es a 2.5W olajat sem mutatja sajnos, ezert csak aranyossagi szamitassal jon ki, hogy hogyan kell keverni az olajakat ahhoz, hogy eltalald a gyari erteket. De mivel ha megnezed a W szam novekedeset es a hozza tartozo mm/s ertek novekedeset, akkor lathatod, hogy nagyjabol pontos arany allithato fel es ki lehet szamolni, hogy milyen ket olaj osszekeveresevel fog kijonni a 15.5, ami a Suzuki L01-nek felel meg.
En mar ki is szamoltam. Mivel otthon 2.5W es 10W olajam van nagy tomegekben, ezert a 2/3 2.5W - 1/3 10W kb. kiadja a 15.5-t.
Ez a magyarazat arra is, amit valaki mas irt: 10W-vel kokemeny telot kapott. Nem kaphatott volna kokemenyet, ha a gyari L0 15.5W lenne.
Tessék. Itt meg tudod nézni a gyári számát a gumibizbaszoknak, meg a kb árát is. Itthon kicsivel drágább mint kint... http://www.cheapcycleparts.com...
Próbáld ki a gyárival, de sztem nem a kiputól van.
Sztem légszűrő vagy valahol fals levegőt szív, esetleg a karburátoroknál lehet probléma(azthiszem ez még nem injektoros).