Teged at foglak keresztelni, csak meg nem talaltam ki az uj nevedet. Ezeket az adatokat, evjaratokat, motorgeneraciokat, Te mind fejbol nyomod? Tokom se tudja hany kilo az ETZ gyarilag, sose volt ETZ-m, nekem csak az alkatreszei kellettek. Minimal stilusban van a gep. Apam ugyanilyen vazba epitett 15kg-al nehezebb es 35-tel nehezebbnek erzodik. Ennek elegge lent van a sulypontja a hasa ala szerelt kipufogo a blokk mogott lelogo akksi es a konnyu felso elemek miatt. Nem szital a kormany, mint az ETZ-ken, rohadt jol fordul es "kivalo" a futomuve is. Egyedul a lenyeg nem sikerult tul jol, a blokk. Most eppen ebbol keszul a 2. generacios variacio.
Koszonom. Igyekeztem jo format talalni neki. Azon kivul, hogy jelenleg atomokra van szetszedve, nincs akadalya probanak/megtekintesnek. Szolok, amint ujra osszeraktam - immaron az uj membrankialakitassal.
Valaki mart mar direkt-csatornat MZ hengerbe membranhoz? Barkit szivesen meghallgatok, aki tud a temaval kapcsolatban barmit mondani.
Elég combos lehet az a Jawa-váz Vagy rosszalkodott a mérleg ETZ250 kiviteltől függően 149-153kg között mozog, minden szükséges folyadékkal feltöltve, szerszámkészlettel, útra készen. Pedig a gépezeted elég minimalista szellemben készült. Gút
90-ig az RGV250 is csak 128 kilót nyomott szárazon(hagyományos villa/lengőkar) 91-től hirtelen 139kg-ra hízott (USD-villa, banánlengőkar), VFR-effeket?
A főfékmunkahengerel van problémád, szedd le, szétkapod, kimosod a belsőjét fékolajjal rendesen, és már jó is lesz.
Nem hinném, h valami komolyabb baja lenne, az enyémen még mindig
a gyári van, lassan 10 éve...
Seduval szeretunk ezen temazni. Neki volt RS, nekem meg jopar krossz a fenekem alatt. Koszonom az elismerest, igyekszem sokmindenhez "erteni". A lexikalis tudasom viszont gyer, ezzel Te mar tobbszor megfogtal. A "spanom mondta" modszer all legtavolabb tolem. Amikor leirok valamit, azt vagy tudom mert tapasztaltam (ez altalaban meg is allja a helyet), vagy csak gondolom bizonyos eloismeretek vagy mukodesi elvek alapjan. Legtobbszor egyertelmuen "bejon", de latjuk, nem mindig. Amikor tevedek, rendszerint ez az eset all fenn (leszamitva ki-ki mast es mast ert bizonyos szovegek alatt c. esetet), jelenleg is ez tortent. Tenyleg nem gondoltam volna, hogy 140 kilora rug egy modern 250-es 2T sportmotor, utana se neztem, azt gondoltam nyilvanvaloa 100kg koru mozog esetleg kevesebb is lehet. Abnormalisan nehez, ha ennyi.
Ez 150kg ures tankkal akksival. Karbon, magnezium elemek es alu vaz nelkul. Ha nagyon akarnam ez is lehetne 140kg.
Hsz alapján eléggé precíz, sokattudó egyénnek ismerlek itt a Sportmotoron. De ez az írásod tele volt ilyen 14 éves Lacika szinvonalú "spanom mondta" értékekkel. Nekem csak ez csípte a szemem Kár duzzogni, semmi mást nem írtam, mint hogy az F2 végre biztosan lerakja az RS250-t. Pont. A motorozás meg nem csak ebből áll, ugyanúgy, mint a 2T vs 4T téma sem. Ammmen
Gumi valakinek? Pilot sport, néhány kört mentem vele pályán, a közepe újszerű (5-6mm) a széle kb. 4mm.
180/55/17
8eFt
Igény szerint megvan az első is hozzá.
Ez egy rendszámos motor, csak elhagytam az egyik kulcsát, olcsón vettem egy zàrgarnitúrát, de kuderült h a gyujtáskapcsoló nem immos, így enyémmel nem müxik. Ennyi a törtènet...
Kis segítsék kéne: K7-nél hogy lehet a műszeregységen átállítani a Fahrenheitet Celsius-ra? Az mph - kmh átállítás megy (odometer-re állítva 3 secig kell nyomni az ADJ és SEL gombot), de ez sehogy sem sikerül
Tavaly örkényen azthiszem az utólsó futamra benevezett valaki egy RS 250-nel. Mindenki tök hülyén nézett.
Aztán a 10 körös verseny végére mindenki kapott tőle egy kört. Ügyes volt a srác!
Nem jartam utana. 60-70LE RGV blokkok vannak a 90-es evek ota, gondoltam fejlodott ez is valamennyit. Azt nem is gondoltam, hogy 140kg. De miert ilyen nehezek? Az ETZ blokkbol amit csinaltam, dog nehez Jawa vazba az is "csak" 150kg es minden vasbol van. Krossz 250-ek 100 kilo korul vannak. Ennibol meg kene lehessen uszni egy fejlett sportmotort is. Akkor visszaszivom az egeszet. Gyenge szarok ezek, egy 250-est siman lenyom akar mar egy 600-as F motor is.
Azt egy páran megnéznék még a fenti vadak közül is! Azóta is emlegetik hogy volt egy nemnormális gyerek fekete Gixerrel és olyat még senki nem ment mint ő!Nem tudod ki lehet az?
Súlyt nem írtam, de ettől sokkal könnyebb volt. Ex versenymotor volt, a 90 pacit előző tulaj mondta, a 12-15 literes fogyasztás, és a szó szerint beszaratós gyorsulás ezt alá is támasztotta. Ezután felültem a 14x lovas zx9-re és azt mondtam ez nem gyorsul. Pedig 10-es időket megy 400 méteren a kawa.
220-at ment a retek végre, 8000-ren kellett vele elindulni. 9-10,000 fordulat között ment igazán, a fiatalabb 600-as motorok a közelében se voltak, a vele egyidősekről (95 évj) inkább nem is beszélek. Az a Brembo fék azóta is etalon számomra.
2 akkora lapsúberes karbi volt rajta, mint egy Skoda karbi
Nemrégen ajándékoztam el a fúvókákat, még én fizettem a postát, a majom gyerek meg sem köszönte
Valaki mart mar direkt-csatornat MZ hengerbe membranhoz? Barkit szivesen meghallgatok, aki tud a temaval kapcsolatban barmit mondani.
90-ig az RGV250 is csak 128 kilót nyomott szárazon(hagyományos villa/lengőkar) 91-től hirtelen 139kg-ra hízott (USD-villa, banánlengőkar), VFR-effeket?
Majd ha feléd járok kipróbálhatom?
Nem hinném, h valami komolyabb baja lenne, az enyémen még mindig
a gyári van, lassan 10 éve...
Érdekelne...
VICTOR HUGO U. 19.
Náluk próbálkozzál. Nagyon profik, és nem is vészes az áruk.
Ez 150kg ures tankkal akksival. Karbon, magnezium elemek es alu vaz nelkul. Ha nagyon akarnam ez is lehetne 140kg.
180/55/17
8eFt
Igény szerint megvan az első is hozzá.
Aztán a 10 körös verseny végére mindenki kapott tőle egy kört. Ügyes volt a srác!
220-at ment a retek végre, 8000-ren kellett vele elindulni. 9-10,000 fordulat között ment igazán, a fiatalabb 600-as motorok a közelében se voltak, a vele egyidősekről (95 évj) inkább nem is beszélek. Az a Brembo fék azóta is etalon számomra.
2 akkora lapsúberes karbi volt rajta, mint egy Skoda karbi
Nemrégen ajándékoztam el a fúvókákat, még én fizettem a postát, a majom gyerek meg sem köszönte