Köszi!Csak azért gondolom h a dob miatt csinálja,mert eddig nem volt ilyen gond...én is gondoltam erre h kipróbálom a gyárival aztán kiderül mi lesz.Lehet csak megártott szegénynek ez a sok állás!
Na igen, az ilyen apró zörejhangokat nehéz izolálni.
Nekem pl a hátsó kipu felöli indexem zörgött, mert az a kis adapterműanyagja eltört. Mire megtaláltam bazz...
Hamár annyira szét van kapva a blokk tényleg nem ártana kicseréltetni a csapágyakat is.
Igen van.
Nem, az ahhoz kell, ha az olajcsillapítást is ki akarod szedni az alsó szárból. Szétszedéshez, rugóösszenyomó kell. Azt csináltam.
Én úgy vettem ki, h oldalidomok le, hátsó emelőre vágtam a gépet, szóltam valakinek, h emeljük rá a fémkeretes szánkóra(aminek fa a csücsülő része! Aztán a kipufogó részen frankón megtámaszkodik a szánkón...
Én is a gyáriból indulok ki, de általában saikerül úgy eltekergetni, h inkább visszaállítom, mert rosszabb lesz mint volt...
Marha nehéz eltalálni, h mi jó és mi nem.
Találtam egy fórumozást a cbrclub-nál, ahol egész jó dolgot ír a srác.
Persze ahhoz is kellenek vagy 3an...
Dobj egy mail-t, és átküldöm, mert lementettem.
Igen, de a valtora mar mondtak, hogy jo a 6, tehat ez "kizarodott". Allitolag a csapagy is jo, csakhat az nem biztos, hogy latszik szemre, ha rossz (ezt irta Sedu is). Lehet, hogy mas fokozatban is szol, csak ha nem 6.-ban van a motor, akkor nem hallom a kipufogo zajatol? Igazabol magam sem tudtam pontosan izolalni a dolgot. Annyit vettem eszre, amit leirtam: 6.-ban pontosan 130-nal 10-bol 10-szer ra tudtam venni, hogy megszolaljon. Barhogy mashogy probalkoztam (kuplung ki, be, motorfek, mas fokozta, csusztatott kuplung, blokkolt kerek, barmi) nem tudtam egyertelmu "diagnozist" felallitani. Mert vagy nem jott a hang, vagy csak en nem hallottam, vagy mas frekvencian szolt es nem tudtam eldonteni, hogy azt hallom-e vagy mast. De vegulis ez mindegy, a blokkot elvileg hibatlanul fogom atvenni, remelem ezt mar nem fogom hallani tobbe.
Érdekes, h csak 6.ban szól.
Mert ugye 1-estől tudunk 130-al menni bármelyik fokozatban, és ott ha nem szól akkor nem központi dolog lehet sztem, hanem inkább fokozati talán.
Szoval mar van legyartott celszerszamod? Ezt jo tudni. :P Gondolom egy hosszu 4 kormu csokulcs kell? En biztosan szetszedem sajat magamnak. A blokkot is szetszedtem volna, ha lenne normalis muhelyem, de sajnos most mas szelek fujnak. Berelt ingatlanban lakom, korlatozottak a lehetosegeim. Pont most hoztam le a blokk-csavar bakokat apamtol, amit anno a ZX-9R-hez csinaltam. Hatha at tudom varialni oket ugy, hogy ehhez is jok legyenek. Akkor nem lenne problema az elso villa kiszedese.
En ugy vagyok a futomubeallitassal, hogy altalaban be tudom allitani magamnak. Legalabbis mindaddig, amig nem talalkozom egy sokkal jobb futomuvel, addig en ugy gondolom, hogy jo amit csinaltam. Eleve problema, hogy nincs mihez hasonlitani. Mindig a gyari beallitasbol indulok ki - azt tekintem etalonnak - es onnan tekergetek.
Azt hozzátenném, h ha nem megy szét a szimering bene, akkor nem cseréltem volna le az olajat benne...
Nagy szopás otthon megcsinálni. Egy célszerszámot is kell hozzá gyártani...
Ugy lehet, hogy hulyeseget irtam, mert nem eleg, hogy nem figyeltem, nem is gondolkodtam. Igazabol a fordulatszamra soha nem figyeltem, helyette mindig a kilometerorara koncentraltam, mert sebesseggel aranyos hangmagassagot hallottam mindig, ami behuzott kuplunggal is hallatszott. A 130 tizedre pontos, akkor "bekapcsolt" ami mar az elso pillanatban igen magas volt 10kHz felett szerintem, ezert gondoltam arra, hogy csapagy. A CZ krosszmotor fotengelycsapagyai visitottak ugyanigy. Gyorsitva kb. 170-180-ig hallom (legalabbis en, de nekem rossz fulem van) ott mar nem hallom, mert nagyon magas es elnyomja a szelzaj. Nem talaltam olyan fordulatszamot, ahol egyertelmuen megszunne.
Igen, sztem jobb lett. Nekem amikor teljesen ki volt tekerve minden, akkoris nehezen rugózott. Most érezhetően jobb lett.
Már csak be kéne tudni állítani rendesen, ami nagyon nem 1szerű...
Ok, lehet, hogy csak en gondoltam az iromanyodbol, hogy nem erted. Ez a tablazat sokkal jobb annal, mint amit en talaltam! Koszi szepen! Vegulis mi konkluzio? 2.5W-el fasza lett?
Azért, mert ezelött gsxrk8 kínálgatta a Cápának a K1-K4 kuplung szettet(5936 hsz), aztán most hogy rakott fel róla képet, azt hittem arról. Aztán utánanéztem a gyári számok alapján, és marhára nem jó a K1-K4 szériához.
Ezért kijavítottam amit "beszóltam" neked. Bocsi.
Köszi S Laci.
Nekem pl a hátsó kipu felöli indexem zörgött, mert az a kis adapterműanyagja eltört. Mire megtaláltam bazz...
Hamár annyira szét van kapva a blokk tényleg nem ártana kicseréltetni a csapágyakat is.
Nem, az ahhoz kell, ha az olajcsillapítást is ki akarod szedni az alsó szárból. Szétszedéshez, rugóösszenyomó kell. Azt csináltam.
Én úgy vettem ki, h oldalidomok le, hátsó emelőre vágtam a gépet, szóltam valakinek, h emeljük rá a fémkeretes szánkóra(aminek fa a csücsülő része! Aztán a kipufogó részen frankón megtámaszkodik a szánkón...
Marha nehéz eltalálni, h mi jó és mi nem.
Találtam egy fórumozást a cbrclub-nál, ahol egész jó dolgot ír a srác.
Persze ahhoz is kellenek vagy 3an...
Dobj egy mail-t, és átküldöm, mert lementettem.
Mert ugye 1-estől tudunk 130-al menni bármelyik fokozatban, és ott ha nem szól akkor nem központi dolog lehet sztem, hanem inkább fokozati talán.
Nagy szopás otthon megcsinálni. Egy célszerszámot is kell hozzá gyártani...
Már csak be kéne tudni állítani rendesen, ami nagyon nem 1szerű...
Nekem kell.
Viszont az "eladó"még nem jelentkezett....
Ezért kijavítottam amit "beszóltam" neked. Bocsi.
Ha utóbbi akkor,két felhasználó neved van és Te árulod a kuplungot?