Hali!
Olyan kérdésem lenne,hogy a K71000 gixer hátsókereke megegyezik-e a K5-6 1000-el.Most lenne egy és megvenném plusszba.Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok! valakinek van valami ötlete ,hogy mitől lehet az hogy állóhelyben magátol felkeményedik az elsőfék azaz kopra befog ugyhogy megsetudom mozditani a kereket. Azt már csináltam hogy légtelenitettem rajta,majd állt két napot és magátol megint kőkeménylett a fék ,ugy hogy a fékkart megse tudtam mozditani. Gsxr 1000 k7 -rol van szó. köszi a válaszokat előre is.
Igen, ez teljesen egyertelmu. Akik "keson kezdo" motorosok vagy valamiert kamaszkorukban kihagytak a "2T korszakot", azoknak sokszor igen teves fogalmaik vannak a 2T motorokrol. A "szornyu" igazsag pedig az, amit a videon latunk. Egy utcai(!) RS 250 evjarattol fuggoen 60-90 LE (Suzuki blokk van benne, amugy ) es ugyanennyi kilo (marmint 90-100). Ellentetben a negyutemuvel nagy fordulaton ad le nagy nyomatekot, ez a negyutemueknel ismeretlen nyomatek rugalmatlansagot okoz es negyutemueknel ismeretlen gyorsitokepesseget, nem beszelve a lenyegesen nagyobb (azonos kobcentit tekintve) vegsebessegrol. Egy 250-es utcai(!) sport-2T olyan vigan megy 220-at mint a pinyt. Ez ugye az a tempo, aminel a 600F motorok mar kuzdenek. Nagyon konnyuek, konnyen mozgathatoak, nem eszik a gumit - ezert puhabb gumival szerelhetoek - igy palyan a naluk 2x nagyobb 4T-ket is siman verik. Eleg ha megnezzuk a "csodalatos" Moto2 idoket. 600-as letukre nem birnak GP250 idot menni. Nem csoda, hiszen egy GP 250 motor jobban megy mint egy 1000-es utcai sportmotor. Kb. ugyanaz a vegsebessege de jobban gyorsul 200-ig es el kepzelhetjuk milyen vele kanyarodni, ha nincs 90 kilo. Az egyetlen ami miatt a 2T motorozas problemassa valik, az az eroleadas. Ez viszont maga A Problema. Mindenkinek aki eddig nem tette ajanlom, probaljon ki hegyezett 2T motort. A motorerorol alkotott fogalmai garantaltan valtozni fognak.
A 7,1 kompresszio nem tudom, hogy valos-e de mint azt janek.no90 egyszer leirta a japcsik a suritest nem also holtpottnol felsoig szamoljak, hanem ablak zarastol felsoig. A 7,1 igy "europai" szamitasi modszerrel (egesterfogattol fuggoen) 12-13-t jelenthet.
Azta picsa...
Egész jól megy a kis gép. Azért a gixxeres meg tudná enni, de ahogy nézem csak kigyorsításon és csak egyenesben.
Kanyarsebességre jobb a kis szöcske
Szerintem király volt, amíg utól nem érte. Most már értem miért tudtam az RS250-nel megetetni az XX-et
Az enyémre is 90 pacit regéltek, súlyra viszont kevesebb volt, mint az akkori RS125-ös ha jól emlékszem
Az mi a leírásban, hogy 7,2-es kompresszió?!
Valszeg a masik oldalrol mar nem nez ki olyan jol. Legalabbis ha elkepzelem, ahogy feljon az a kipufogo... Ugy nezhet ki, mintha korbe lenne a motor tekerve kipufogoval...
Olyan kérdésem lenne,hogy a K71000 gixer hátsókereke megegyezik-e a K5-6 1000-el.Most lenne egy és megvenném plusszba.Előre is köszi a segítséget!