Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! valakinek van valami ötlete ,hogy mitől lehet az hogy állóhelyben magátol felkeményedik az elsőfék azaz kopra befog ugyhogy megsetudom mozditani a kereket. Azt már csináltam hogy légtelenitettem rajta,majd állt két napot és magátol megint kőkeménylett a fék ,ugy hogy a fékkart megse tudtam mozditani. Gsxr 1000 k7 -rol van szó. köszi a válaszokat előre is.
Cápa a nagy fordulaton nem tudom mit értesz, nekem 3000-rel később tilt az ezres, mint a v2-es 2T.
Ma kiviszem a drágát
Igen, ez teljesen egyertelmu. Akik "keson kezdo" motorosok vagy valamiert kamaszkorukban kihagytak a "2T korszakot", azoknak sokszor igen teves fogalmaik vannak a 2T motorokrol. A "szornyu" igazsag pedig az, amit a videon latunk. Egy utcai(!) RS 250 evjarattol fuggoen 60-90 LE (Suzuki blokk van benne, amugy ) es ugyanennyi kilo (marmint 90-100). Ellentetben a negyutemuvel nagy fordulaton ad le nagy nyomatekot, ez a negyutemueknel ismeretlen nyomatek rugalmatlansagot okoz es negyutemueknel ismeretlen gyorsitokepesseget, nem beszelve a lenyegesen nagyobb (azonos kobcentit tekintve) vegsebessegrol. Egy 250-es utcai(!) sport-2T olyan vigan megy 220-at mint a pinyt. Ez ugye az a tempo, aminel a 600F motorok mar kuzdenek. Nagyon konnyuek, konnyen mozgathatoak, nem eszik a gumit - ezert puhabb gumival szerelhetoek - igy palyan a naluk 2x nagyobb 4T-ket is siman verik. Eleg ha megnezzuk a "csodalatos" Moto2 idoket. 600-as letukre nem birnak GP250 idot menni. Nem csoda, hiszen egy GP 250 motor jobban megy mint egy 1000-es utcai sportmotor. Kb. ugyanaz a vegsebessege de jobban gyorsul 200-ig es el kepzelhetjuk milyen vele kanyarodni, ha nincs 90 kilo. Az egyetlen ami miatt a 2T motorozas problemassa valik, az az eroleadas. Ez viszont maga A Problema. Mindenkinek aki eddig nem tette ajanlom, probaljon ki hegyezett 2T motort. A motorerorol alkotott fogalmai garantaltan valtozni fognak.

A 7,1 kompresszio nem tudom, hogy valos-e de mint azt janek.no90 egyszer leirta a japcsik a suritest nem also holtpottnol felsoig szamoljak, hanem ablak zarastol felsoig. A 7,1 igy "europai" szamitasi modszerrel (egesterfogattol fuggoen) 12-13-t jelenthet.
Azta picsa...
Egész jól megy a kis gép. Azért a gixxeres meg tudná enni, de ahogy nézem csak kigyorsításon és csak egyenesben.
Kanyarsebességre jobb a kis szöcske
Szerintem király volt, amíg utól nem érte. Most már értem miért tudtam az RS250-nel megetetni az XX-et
Az enyémre is 90 pacit regéltek, súlyra viszont kevesebb volt, mint az akkori RS125-ös ha jól emlékszem
Az mi a leírásban, hogy 7,2-es kompresszió?!
Igy lenne otosom a lotton! Tudtam, hogy be fogod vagni!
Hogy megy a kis retek:
K7-K8gsxr-hez keresek generátor fedelet! Ha van valakinek vagy tud valakit akinek van az ne tartsa magában!
Nincs róla kép?
Na mièrt?
Ülj le, egyes!
Valszeg a masik oldalrol mar nem nez ki olyan jol. Legalabbis ha elkepzelem, ahogy feljon az a kipufogo... Ugy nezhet ki, mintha korbe lenne a motor tekerve kipufogoval...
az e-mail cimem markisa_17@yahoo.com..
szekrény tetején van jó állapotú
Überbrutál...
Nem tudja valaki h honnan tudnék k5-re bukócsövet szerezni?
kaphatok kepet? milyen alapotu?
nekem is van 8 ezer Kaposváron átvehető
Szeva!
Kell csak nem volt dolgom pesten.Jövő héten megyünk a motorkiállításra akkor elviszem.
A többi fórumon is ez van. Előkerestem néhány lomot (lábtartó, karter védő) lefényképeztem, lealkudták, azóta csend.
Valaki keresett a multkor K5 hátsó lámpát.
Van....
Cső!

Na mzu? Nem kellenek a beömlő rácsok? Hetek óta itt rohad az asztalomon.
Szia!
Sosem volt eladó,de mint látod az adatlapomom már másik mocim van! Szépen szól a Martin az Sv-n.Főleg az ovál,annak öblös mély hangja van.
Kedves Bali105 !

Érdeklődni szeretnék hogy azok a Martin dobok megvannak-e még, amiket még anno a "kipufogók" témában reklámoztál ? mert ha igen, érdekelne a dolog :)