Szia!
Alkudj még rá egy picit,és vedd meg.....
Amikor eladtam,semmi baja nem volt,de még csak cserére sem érett semmi.
Az ára pár százassal több volt,mint azt most árulja,kell neki a lóvé,de nem fogja elkótyavetyélni......
az...
nekem a k3 vázában lévő kis körömnyi gumidugó volt vagy 800ft...
amit ha kiveszel azon keresztül tudod lekapni a pillangó szelepsort...
vagy "lerugtam" térdel, vagy a ringen valakinek szüksége volt rá és kikapta...
amúgy a képeden mintha 1 hajszálrepedést vélnék felfedezni azon a vázon...
de a gumidugó még benne van
Szia Mizsi! Amikor eladtad (gondolom nyomott áron) a K5-öt, volt rajta valami csrére érett alkatrész v. hiba? És még annyit, hogy a futásteljesítménye hogy állt?
Nekem a feszítő görgők lettek cserélve a kocsiban, japán ha jól emlékszem koyo. Ezután sokkal csendesebb lett a motorja, pedig látszólag nem voltak megkopva, nincsenek nagy terhelésnek kitéve, kézbe véve hibátlannak tűnnek.
Azon nevettem hogy gyári japán (beru talán) izzítógyertya kell a német autóba. Azt hittem minden Bosch benne.
Cseréltesd ki azt az egy csapágyat, azon nem múlik már semmi. Elég ha valaki túlfeszítette a láncot egyszer, attól is lehet hangja.
azt nem mondtad hogy mind a 2 gumi kellene, de csak az 1ik cső....
akkor mit kezdjek a másikkal...
15 be odaadom a 2 csövet gumistól mindenestől, de a postát te állod!
gixxergabi@freemail.hu
Nem tudok mit csinalni ezzel, Csaba azt allitja, hogy padon hajtottak a motort es nem hallottak semmit, szetszedve nem lattak semmit. Mostmar kar ragodni rajta, fingom sincs minek a hangjat hallottam. En egyebkent meg mindig a lanckerektengely csapagyra gyanakszom, de azt mondjak jo. Majd meglatjuk mit mutat menet kozben.
Cápa ez nem vészes. Most köhögtünk ki az Audira egy vezermű szett cserét (vízpumpa nem volt benne), 4 izzítógyertyával 110K volt nagyon barátiba.
A visítás lehet szinkrongyűrű és híg olaj miatt is.
Koszonom! Remelem a nyar 2. feleben mar sikerul eggye valni vele. Akkor derul majd ki mit is tud (ill. tudok) igazan - addigra betomik a katyukat is. A blokk rendben lesz es az osszes tobbi is, mivel minden reszehez hozza fogok nyulni, a legtobb dolgot mar meg is vettem hozza, ami kell. A honapok ota szoban forgo finomitasokhoz szukseges dolgok is beszerzes alatt vannak. Remegve varom a joidot! Hogy addig se unatkozzak, most az ETZ-t fejlesztgetem.
A beszamolo szerint mindent megneztek mar a vizpumpa es a generator kivetelevel - illetve ennek a vizsgalatnak az eredmenyerol meg nem kaptam tajekoztatast. Ezen kivul:
Hibak: (igy vettem a amotort)
- valto 1. fokozat gyaszos, de nem hullajelolt - kicsereltettem
- kuplung ki volt nyirva - kicsereltettem
- vezermulanc szet volt nyulva - kicsereltettem
- szelepek mindegyike hataron kivul volt - hezagolozni kell
- valszeg karmantyut kell cserelnem a hatso fekben - ezt a szerviz nem vizsgalja, csak a blokkot biztam rajuk
- kicsit lotyogott nyaron a kormanycsapagy, most telen nem - valszeg csak laza nem hiszem, hogy cserere szorul
Minden mas a tapasztalat es a szerviz szerint hibatlan, vagy turesen belul van:
- szelepfeszkek rendben
- csapagylogasok nincsenek (bar a 6.-ban futyulo magas hang okat a szerviz nem talalta meg, holott a hang biztosan letezik :P)
- valto pontosan kapcsol
- kompresszio jo, az ereje megvan
Eszerint a kb. 100 ezer forintos javitasi koltseg (alkatreszekkel egyutt) azt eredmenyezi, hogy az eredetileg 600.000 Ft-s motor kvazi 700.000Ft-osnak szamit. Ennyiert olyan motorom van, amiben minden ellnorizve van es 2-3 dolog vadonat uj benne. En azt gondolom, hogy nem csinaltam rossz boltot. De meg ha rossz bolt is volt, akkor sem banom, mert elvezem ezt a motort. Egyaltalan nem rossz gep, ezt batran mondom, objektiven. Nehany dolog ugyan nem tetszik benne, de az sem rossz, csak lehetne masmilyen.
Érdeklődnék, hogy hogy áll a motorod blokkja?
Csak a fogaskerék volt határeset?
Dugók, hengerek, csapágyak, vezérmű, szelepek stb azokkal akkor semmi baj?
Mert végülis, ha az a fogaskerék csak, ami amúgy még sokat elmegy, ahogy mondtad, akkor egész jól megúsztad nem?
Persze volt kerámia csapágy is, amit most is megvehetsz akár a gixxer kerekébe is. Kinti fórumokon tesznek ilyen egzotikus dolgokat is utcai motorokba.
Szia!
K5-K6 1000hez jó a kuplung?
Ha igen akkor engem érdekelne egy "szett"
bberci@juropnet.hu-ra írj légyszi,hogy megbeszélhessük a részleteket.
előre is köszi.
Csak a blokköntvény volt a 02-ből.
A hengerfej, a szelepek, dugattyúk, hajtókarok speckó alkatrészek voltak.
Mást ne mondjak, akkor kezdtek el végigmenni futamokat, amikor vízbefecskendezést kezdtek alkalmazni, előtte folyamatosan szétolvadtak a dugattyúk.
Helló nekem tudnál képet küldeni a k7-k8 idom szetröl a kék fehéröl és hogy milyen álapotba vannak? és gyári e vagy után gyártot? köszi elöre is.
szabo1985@freemail.hu
K5-k6 hoz karcmentes idom garnitúra 700 euro kék fehér k7-k8 hoz kék fehér és fekete arany idomgarnitúra lámpákkal tükrökkel 700euro ha érdekel valakit.
Amennyire én tudom a teljes töltőnyomást az időmérőre tartogatták és kb. 3 kört bírt vele az autó. Versenyen 1200 paci se vót.
Persze nem vagyok szakértője a kérdésnek.
Alkudj még rá egy picit,és vedd meg.....
Amikor eladtam,semmi baja nem volt,de még csak cserére sem érett semmi.
Az ára pár százassal több volt,mint azt most árulja,kell neki a lóvé,de nem fogja elkótyavetyélni......
nekem a k3 vázában lévő kis körömnyi gumidugó volt vagy 800ft...
amit ha kiveszel azon keresztül tudod lekapni a pillangó szelepsort...
vagy "lerugtam" térdel, vagy a ringen valakinek szüksége volt rá és kikapta...
amúgy a képeden mintha 1 hajszálrepedést vélnék felfedezni azon a vázon...
de a gumidugó még benne van
Van még egy hátsó felni is tárcsával.
ELADÓK
Azon nevettem hogy gyári japán (beru talán) izzítógyertya kell a német autóba. Azt hittem minden Bosch benne.
Cseréltesd ki azt az egy csapágyat, azon nem múlik már semmi. Elég ha valaki túlfeszítette a láncot egyszer, attól is lehet hangja.
akkor mit kezdjek a másikkal...
15 be odaadom a 2 csövet gumistól mindenestől, de a postát te állod!
gixxergabi@freemail.hu
De csak a jobboldali cső kellene, meg a két gumi alátét.
A többi rajtad áll h adod v nem.
A visítás lehet szinkrongyűrű és híg olaj miatt is.
Sok balesetmentest vele!
A beszamolo szerint mindent megneztek mar a vizpumpa es a generator kivetelevel - illetve ennek a vizsgalatnak az eredmenyerol meg nem kaptam tajekoztatast. Ezen kivul:
Hibak: (igy vettem a amotort)
- valto 1. fokozat gyaszos, de nem hullajelolt - kicsereltettem
- kuplung ki volt nyirva - kicsereltettem
- vezermulanc szet volt nyulva - kicsereltettem
- szelepek mindegyike hataron kivul volt - hezagolozni kell
- valszeg karmantyut kell cserelnem a hatso fekben - ezt a szerviz nem vizsgalja, csak a blokkot biztam rajuk
- kicsit lotyogott nyaron a kormanycsapagy, most telen nem - valszeg csak laza nem hiszem, hogy cserere szorul
Minden mas a tapasztalat es a szerviz szerint hibatlan, vagy turesen belul van:
- szelepfeszkek rendben
- csapagylogasok nincsenek (bar a 6.-ban futyulo magas hang okat a szerviz nem talalta meg, holott a hang biztosan letezik :P)
- valto pontosan kapcsol
- kompresszio jo, az ereje megvan
Eszerint a kb. 100 ezer forintos javitasi koltseg (alkatreszekkel egyutt) azt eredmenyezi, hogy az eredetileg 600.000 Ft-s motor kvazi 700.000Ft-osnak szamit. Ennyiert olyan motorom van, amiben minden ellnorizve van es 2-3 dolog vadonat uj benne. En azt gondolom, hogy nem csinaltam rossz boltot. De meg ha rossz bolt is volt, akkor sem banom, mert elvezem ezt a motort. Egyaltalan nem rossz gep, ezt batran mondom, objektiven. Nehany dolog ugyan nem tetszik benne, de az sem rossz, csak lehetne masmilyen.
Érdeklődnék, hogy hogy áll a motorod blokkja?
Csak a fogaskerék volt határeset?
Dugók, hengerek, csapágyak, vezérmű, szelepek stb azokkal akkor semmi baj?
Mert végülis, ha az a fogaskerék csak, ami amúgy még sokat elmegy, ahogy mondtad, akkor egész jól megúsztad nem?
K5-K6 1000hez jó a kuplung?
Ha igen akkor engem érdekelne egy "szett"
bberci@juropnet.hu-ra írj légyszi,hogy megbeszélhessük a részleteket.
előre is köszi.
A hengerfej, a szelepek, dugattyúk, hajtókarok speckó alkatrészek voltak.
Mást ne mondjak, akkor kezdtek el végigmenni futamokat, amikor vízbefecskendezést kezdtek alkalmazni, előtte folyamatosan szétolvadtak a dugattyúk.
szabo1985@freemail.hu
álitólag ugy érlelték a motort hogy a blokkot a gyár előtt a munkásoknak le kelett hugyozni
Persze nem vagyok szakértője a kérdésnek.