Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, értem. Akkor ahogy érzed.
Nekem jó volt kb a "gyári" olajjal, ha az volt benne.
igazábol nincs viszonyítási alapom,mert én SV 1000-be raktam be a gsx-r villát
Attól függ, h a "gyárival ami a Suzuki L01" mennyire tetszett.
Én a http://www.olajstore.hu/ -tól rendeltem,
Motul Very Light Factory Line-t. Elvileg 517ml kell bele, de gyakorlatilag annyi nem ment bele...
Hali mindenkinek.Egy kis segítség kellene:mégpedig k2 gsx-r 1000-be milyen teleszkóp olaj való? előre is köszi üdv:Feri
Helló!Érdeklődnék hogy meg van e még a hátsó lámpád és mennyi lenne az ára?
Hali mester...
Igazából attól fosok, h nagy gázt húzok és hanyattvág. Volt már olyan élményem, nem szeretném még1szer átélni...
Nekem azok tetszenek akik kis sebességgel is, de fenttartják hátsófékkel, és nem gyorsulnak közben...
Igazad van. Lehet, h egy kuplungkosár meg a lamellák stb lenne annyi mint egy anti-hopping...
Blokkba nem akarok bele és nem a magyar bajnokságot szeretném megnyerni, csakis a szükséges minimális tuning mint lánc áttétel, komplett rendszer összehangolva és kész ennyi mást nem akarok de ez a jövő titka, hogy mi lesz belőle!
Latom vasarnap este mindenki vadul forumozik. Nekem viszont mara ennyi. Gud najt!
Majd a Mátrában megnézem mennyire borítod! Amúgy fasza kép!
Valoszinu az van, amirol eppen beszelgetunk: A titan szelep kell ahhoz, hogy konnyeden kijojjon a blokkbol a marketing osztalyon 5 evvel korabban eloirt power, a csuszokuplungot viszont nem hasznalja a hetkoznapi motoros - mert csusztatni mindenkeppen lehet, maximum pattog egy kicsit, a korido meg nem szamit. A csuszokuplung tehat abszolut palya-kiegeszito, a sportmotorokat pedig 2001-ben meg utcai motornak tekintettek. Az mar egy tok mas kerdes, hogy a Kawasaki mernokok perverzek voltak es ez nem erdekelte oket - dehat nem is lettek nagy gyar orias. Viszont vannak nagy otleteik, tudomasom szerint az airbox is Kawasaki "talalmany" meg a vilaghaborus repuloipar idejen okoskodtak ki.
De miert nem veszitek fel egyben? Egyben mar 5000-nel felveszi magat, amikor meg "gyenge" a motor. Kis gazallasnal is feljon, cserebe ilyenkor a legnagyobb a motorfek es ha barmi baj van, meg holtpontotn tul kapva is visszaesik az elejere. Nekem sokkal inkabb az a "bajom", hogy nem tudok ugy kerozni, mint a nagy majerek, akik kuplunggal felrantjak. En nem hasznalom a kuplungot, nekem mindig abbol van a baj.
Hát ha bemennél a suzuki szalonba és venné egy komplett kuplungot a mocidhoz szerintem az is sokba kerülne.
Na, bazz fasza.
A mi motorjainknál meg 2001-ben még nem használták, pedig titán szelepek, meg titán leömlő az van...szóval préseltek bele kis technikát...
STM
Valami olasz versenycucc.
Jó áraik vannak
Jaja, emléxek valamire.
Na igen. 1-ben én sem merem felvenni, inkább 2őben. Bár én még béna fasz vagyok az 1kerekezés terén...
Akkor vezérműtengely+ECM+sok tuningmóka vár még rád...
Jaja, értem, de nem kell felvenni mindent. Mondom én...
Helyes!
En ugy szoktam elrakni keresztbe, hogy nyomom a hatso feket, huzom az elsot, csusztatom a kuplungot es huzom a gazt - amennyire kell. Ez az alapeset. Ha kozben vissza is valtok, akkor a helyzet bonyolodik, hiszen kozben gazfroccs kell, hogy ne recsegjen a valto es a fekerovel utana kell menni, hiszen bebilleg a motor. De az biztos, hogy ha bepattog, akkor a kuplung megfelelo adagolasaval csokkentheto a problema.
Elméletben ez azt csinálja mint ha te féktávon kicsit behúznád a kuplungot. A tárcsákban bevágások vannak. (Van más verzió is). Hajtás irányban függőlegesek ezért gyorsításkor összekapaszkodnak, míg motorfék irányban (tehát amikor a kerék tolná a motort) lejtős bevágások vannak amik egymásra tudnak futni és így szétemelik kicsit a kuplungot. Oszt persze lehet tök hülyeséget írok.
POP3, IMAP
Ertem. Az vilagos, hogy - nevebol adodoan - a pattogast szunteti meg, csak az nem volt vilagos, hogy ezt milyen "aron" teszi, de mostmar nyugodtabb vagyok. Amugy sincs miert aggodnom, mert ha ez igy van, akkor nekem nem kell ilyen. Eddig minden 4T motort keresztbe tudtam tenni fektavon, csakhat van ami pattog. (Pontosabban az emlitett SM kivetelevel mindegyik pattogott.) Gondlom koridoben szar lenne, amit csinalok, de a lenyeg, hogy en elvezem!
Aquabase vett a K3 1000-be valami szuper jót de nemtom mi volt a márkája. Talán SMT, SMTP?
A profi versenycuccokat úgy állítod be ahogy akarod de azért teljesen egyik sem veszi el a motorféket. A gyáriak meg ilyenek olyanok. A K5 1000 nekem pattogott féktávon a ZX-10R meg nem. A lényeg, hogy a gyárival keresztbe lehet tenni a motort féktávon.