Amugy kinek van tapasztalata ezekkel? Ha beszerelek ilyet, akkor csak a patogas szunik meg kanyarbejaratnal, vagy eleve megszunik a csusztathatosag es a motorfek?
Nekem a supermoton nem volt ilyen cuccom es ugyebar eleve a csusztatgatast elveztem, de bizony eloszor az is pattogott. Kesobb a turagumi helyett vagott slicket tettem fel es a pattogas is teljesen megszunt. Nekem ennyi a tapasztalat.
A durva az, hogy 90-es eveket irtunk, amikor a Ninjakban mar volt ilyen. A ZX-7R-ben megjelenesetol befejezeseig, a ZX-9R-ek B1-B2 generaciojaban is volt. Konkretan 10 evvel hamarabb, mint a tobbi marka motorojaban.
Kaposvárt felé igen, de még egy kicsit messzebb onnan:) Video volt itt fent az egykerékről. Ezzel egyszer próbáltam meg, a 600al könnyebb egykerekezni azzal 1ben 9000nél gázzal és utána fel 4-5-ig ezzel pedig egyesben nem is kell próbálkozni mert hanyatt vág:) 2ben egy kis gáz és már fent is van az eleje aztán hadszóljon! Ha megmarad ez a motor mert igazából üzletre vettem, akkor majd egy kicsit át lesz alakítva mert gyorsulni szeretnék járni vele.
én is ezt mondtam, hogy akkor tartsa meg csak jöttek a támadások érted? Amúgy én bevallom, hogy nem értek ezekhez a motorokhoz, csak a gázkart szeretem húzni és kész - persze minden dolgot megadok a vasnak, hogy ne mennyen szét:)
Oksi, írok majd. Kaposvár felé vagy ugye?
Úgyis kiváncsi voltam, h hogy nyomod 1keréken. A 600-assal egész jól ment úgyemléxek... Valamikor még képek is voltak róla.
Azt láttam, de csak az elején. Miért kell túlbonyolítani. Nem adta 15ért, akkor tarsa meg. Ennyi.
Teljesen más lett a blokk, meg a tiétekben már van anti-hopping kuplung is... A miénknél még aztsem tudták, h azt fáról szedik, vagy hogy ültetni kell...
Ha tehetném el is mennék a japókhoz.
de csak haverok
De még egyszer leírom nem én generáltam tegnap itt a vitát, de hagyni meg nem fogom magam, de sztem fejezzük már be mert csak a topikot basszuk szét ezzel!
nekem még akkor is szebb fejem lenne ha kockára lenne ütve mint neked:) én nem léptem vissza amikor 600am volt semmilyen közös gurulástól csak annyit mondtam, hogy pályára nem megyek, mert nem éri meg alaphangon 50ezret elbaszni egy napra 2x15vagy 20 percért vagy hogy is mennek ott a dolgok! ha majd mentek vmerre szóljatok okés!
Oszika én normálisan álltam a dolgokhoz tegnap leírtam már értelmesen megkérdeztem mennyi a két kipufogó amit margitka árul! Az volt a válasz, hogy mondjak rá egy árat én mondtam ez neki nem tetszett sértegetni nem én kezdtem itt senkit! Az emlitett hsz-nál megkérdeztem, hogy jó e bele, mert akár kompatibilis lehet néhány alkatrész évjárattól függetlenül is! De ha te ilyen nagy szaki vagy akkor miért nem mész el japánba mérnöknek
Nos, akkor nem kerem. Igy mindenkinek egyszerubb, nem eri meg sok ember faradtsagat es a hetekben merheto idot az a nehanyerzer forint, amivel esetleg olcsobban kijovok - szeretnem minel elobb visszakapni az en kis szerelmemet a szervizbol. Nem csinalok segget a szambol, elfogadom Csaba ajanlatat, mivel azt igertem, hogy hetfoig eldontom. O egy nagyon jo allapotut ajanlott gyakorlatilag ugyanannyiert, ami mar ott van keznel. Ez a vegleges dontesem. Koszonom a segitsegedet!
Nekem a supermoton nem volt ilyen cuccom es ugyebar eleve a csusztatgatast elveztem, de bizony eloszor az is pattogott. Kesobb a turagumi helyett vagott slicket tettem fel es a pattogas is teljesen megszunt. Nekem ennyi a tapasztalat.