Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

59ezerért zsír új yoshi összekötővel van az apróban! Akkor a két gyári trombita ami ocsmány meg hangja sincs csak visszafogja a motort akkor mennyit ér?:) 300ezret? igen ha a fullgasban veszed:)
semmi baj de 40-50ért nem lehet eladni csak árulgatni ezeket a dolgokat!
Pedig azt hittem,hogy ez a pár dob tesz majd milliomossá
ahogy gondolod akkor áruld tovább nem belőlem fogsz legalább meg gazdagodni:)

ne fáradj!
Gondoltam odaadom valakinek olcsón,mert nem szeretném ötvenezrekért árulgatni a pakkot,de a nagyvonalú ajánlatod olvasva,nehogy elküldjek neked pár téglát a dobozban!
max 15öt adok érte! postát is én állom!
Kapsz itt az oldalon 40.000.ért /de még drágábban is/ egy pár gyári K7 dobot,vedd meg azt,meg hozzá plusz a katalizátort.....mert faszság!
A tizeseddel meg töröld ki.....
az egy dolog mennyi ezeknek a dolgoknak a listaára mert az egy faszság! de akkor mondjál te egy árat!
Méhtelepi áron?
egy összekötő csövet sem kapsz tízezerért....ne viccelődj
10000ezer?
Szia!
6000 km után egy dobozba került,igazából nincs mit fényképezzek rajtuk,nincs horpadozva stb.
Azt tudom,hogy ennek a két dobnak-katalizátornak a listaára horror,de én meg nem akarom,hogy itt álljon,mondj egy árat és vidd!
Gsxr -1000 k7 eladó alkatrészek.komplett váltó,hengerej,öninditó,deklik jobb oldal,blokkház(papiros)kuplung komplett, gyári dobok 1000 km+kalizátor,szelepfedél,injektorsor,
engem a két gyári dob érdekelne a katival együtt! Képet tudnál felrakni róluk? Mennyi lenne az áruk?
ezek karabolos motorok persze, hogy eltörik a váz
Az enyém is 3 helyen tört 60-nál, pedig az már nem egy mai gizda darab volt
Üdv népek!
Van egy Yoshi TRC gyári furulyám,szerintem még nem volt használva,ha kell valakinek mondjon rá egy árat.
Továbbá K7 1000 gyári két dob,katalizátorral ugyancsak szotyiért eladó!
még egy kérdés fém + kopólamella is benne van? tudnál egy képet feltenni a cuccosról?
Visszatérve a váztöréses témához. Néhány törött R1 és ZX10, 2007-es gixer, cbr váz az oldal közepén:
http://www.gixxer.com/forums/s...
Nem kell pörgetni, alul is megy értelmes keretek között. 1000-es fordulatot alapjáratnak hívjuk.

Nesze egy quad neked. Szép lányos
http://www.gixxer.com/forums/s...
nem cáfoltad sőt csak igazoltad hogy igazam van eza vas is csak akkor lódul meg mikor meg van a turbó nyomás alatta semilyen turbós masina nem nyomatékos sőt ezt hivják turbó luknak
Hamarabb áll be a főtengely a v4-nél
Meg fogom nezni. Koszi a reszletes infot.
neked a motty való, én is azt akartam, olyan mint a pcV+autotune.
szélessávú lambdaszonda, és folyamatosan mér és állít is!, a te álltalad beállított afr értékekre, amit külön adhatsz meg az egész fordulatszámskálán pl alacsonyabb fordulat(túratempó), nagyobb ford. (ereszd el a hajam), minden sz@rt lehet állítani, hogy csak üzem meleg motornál mérjen Xfok és Yfok között, kölön lehet sebességeket mindent...talán túl profi, az emberek pedig azt szeretik hogy rádugják és minden oké.
hja és 2 térképet is állíthatsz, amit ha rákötsz 1 kapcsolót akkor tudsz váltani, ami lehet kicsit spórolós- nagyon menős, vagy benzin- E85keverék vagy amilyet akarsz...
1ik legnagyobb hátránya hogy neked kell beforrasztgatni (bár úgy látom ez neked nem lenne gond ) (bár bizonyos típusokhoz már van hozzá csatlakozós kábel)
és nagy előnye hogy magyar! (de külföldi oldalakon sokat foglalkoznak vele)
keresd meg az oldalt, de ne az ottani több száz eurós árat nézd, hanem írj neki, nekem is elég kedvező árat mondott, de sajna több hónapja sehogy sem fér bele (meg az is lehet eladom a gépet, bár az tök mind1 mert ezt vihetném tovább más típusba is)
töltsd le az progiját és láthatod mi mindent tudsz állítani.
De a regi Tuono V2-es, en pedig a V4-esre gondoltam. Az biztos faszabb. A linkelt Yamaha nem egy 1 hengeres 4T?
bocsi hogy bele vauvau,de a turbós cumónak alul nincs nyomatéka