Én is erre gondoltam. Az alap ötletem az volt, h a 750-es hengerfej cuccait átmókaázom az enyémbe, + ECM csere, és máris fordulatszámban többet pörög, és nem lebegnének be a szelepek.
Nincs semmi atveres, ugyanezt mondta Csaba is. "Nagyon zajos, ennek ellenere ez meg sokat elmegy, mert csak kopott, tores, kagylosodas nincs benne". Nem muszaj kicserelni, de en ki akarom, mert zavar. Egyesben a teljes hang 40%-at a valtozaj adja. Azt sem akarom megvarni, amig egyszercsak rohamosan romlani kezd (megjobban).
Tulajdonkeppen semmit, vagy picit zajosan vette az 1.-t. Miutan viszont bevette..... Olyan fulsuketito nyavogas jellemzi, hogy rossz hallgatni. Esik ki a tomes a fogambol tole.
Most hivtak csundiek, az 1-es gangom tropa. Aszongya egybe van a tengellyel, tehat kellene masik 1-es fogaskerek + tengely + par-fogaskerek. Ha valaki tud valamit, irjon legyen szives! Az uj par draga kicsit.
Tud ganyolni a magyar, ha akar! Sose felejtem el, amikor hazatoltam 12 evesen a 360-as Jawat, hogy eletre keltesem. Szedem le az alloreszt, latom a forgoresz inkabb egy brikett. "Apu. Lehet, hogy ez leegett." - tettem meg a nem eppen helytelen megallapitast. "Konnyen lehet." - valaszolta edesapam, mikozben a fejet fogva a biztositektablara mutotott a csavarhuzoval. A biztositek helyen egy regi bronz ketforintos figyelt. Gondolom a megelegelte a paraszt, hogy mindig kieg a bizti. Megoldotta. Utana mar nem egett ki.
Hogy előfeszítsd a rugót egy acél hézagoló kell a rugótányér alá.De kell egy rugóerőmérő is mert nem lehetmegmondani hogy pont a te motorodban jelen állapotban hány kg-os rugó van. Ez az egyszerű megoldás.ui még nem törött el egy darab se
Cápa nekem is van az XT-ben hangja a 4.-iknek, nem zavar, még ugyanennyit (89,000) elmegy.