Én a régaebbi Touno-t próbáltam, az egy traktor. 3000-nél még rángat, 8000-nél olyan a hangja, mint ami szét akar hullani, és nem megy.
A fékje már túl erős is volt, futómű hibátlan. Nem billegett, nem éreztem az úthibákat, nagyon könnyen fordult.
Neked villanymotor kell, annak 0-fordulattól megvan a nyomatéka. Már versenyeznek is vele.
A linkelt Yamaha nem R1 blokkos volt? Én nem láttam erőtlennek.
Külföldön csinálnak 750-es turbós GSX-r-eket. Azok elég könnyűek, állat módjára mennek, a turbó miatt van nyomaték kis fordulaton is.
Annyi szépséghibája van, hogy mégegy motor árát rá kell költened.
Nem rossz koncepcio, en az ETZ-t is ebben a szellemben epitettem. Ennek ellenere ez valoszinuleg csak egy karikaturaja lehet Kenny Roberts motorjanak, mert picsagyenge ahhoz kepest valszeg. Szerintem a legjobb elmeny (drift + kero + sztoppi) motor az lehet, ami a streetfighter es a supermoto kevereke, mindketto jo tulajdonsagait egyesitve. Ez majdnem ilyen, de talan nem vette at a streetfighter "eros" tulajdonsagat, helyette megmaradt a supermoto "gyenge" tulajdonsaganal. A tobbi stimmel.
Vegre valaki megalkothatna egy motort, ami:
- konnyu, mint egy supermoto
- olyan gyors, mint egy sportmotor
- olyan robbanekony mint egy 2T
- megis olyan nyomatekos alul, mint egy V2
- ezzel egyutt olyan siman jar, mint egy sor 4
- olyan az epitese (ulespozicioja), mint egy nakednek
A legkozelebb ehhez szerintem az Aprilia RSV 4 Tuono jarhat. Azt nagyon kiprobanam. Konnyu, eros, viszonylag kezelheto es sima, kivalo fek es futomu. Minden bizonnyal fantasztikusan jo gep (marmint vezetni jo).
1 valamiben valoban fasz voltam!
Nem a motort kelett volna otthagyni cserebe hanem ,picsanrugdosni az ugynevezett meloert!
Ujra kelett fenyzetettnem az egesz vasat.
Nem vagyok egy minden kis szarba belekoto tipus de valamennyi szeperzekem nekem is van!
Szevasztok!
No akkor most olvashattad az erem masik oladlat is!
Azert hoztam el a szar melot mert ,ha otthagyom tobbet nemlatom az idomokat az tuti!
Szoltak tobben is ,hogy szerencsem van ,hogy legalabb megvannak.
Remelem tudsz olvasni !(papirokal kapcsolatban)
+ tudta jol ,hogy nemindul a vas.
929-954 elég sok váltóhibás volt. Én is bele voltam szerelmesedve egybe, mert hát Honda nem romlik el. Kipróbáltam a futóműve nagyon jó volt, tetszett a fék is, de kényelmetlen volt, illetve látszott hogy előtte csúnyán megtörték, 3-ból rakták össze. Utánam még próbálgatták, aztán az egyik próbaúton széttörött a váz, a ridernek meg a lába 3 darabba. Nem mondom, hogy ez a jellemző, de ez megtörtént
Ezután nem akartam többé Hondát, pedig előtte volt vagy 3 is, ami szintén elvérzett (cbx, mbx, cr stb).
Sedu... nyilvan a szkoppal nem tudnam az aranyt beallitani. A szkop akkor kell, ha az ember probal otthon idotag novelo aramkort (monostabil, stb.) csinalni. Nyilvan meg kell merni egy-ket dolgot, mikozben keszul, ehhez kell a szkop.
Az idealis aranyhoz szelessavu lambda kell. A baratom mar vett egyet es elkezdett irni hozza egy programot is, ami folyamatos motorozas kozben regisztralja majd vegul kiatlagolja az aktualis lambdaertetkeket es beirja egy tablazatba. Laptoppal a tatyoban motorozol egy kicsit, utnana megnezed mit jegyzett fel. A segitsegevel konnyebb eldonteni, mit valtoztasson a terkepben es merre. 954RR PC III-jahoz csinalta seged-cuccnak. Persze ez se ma volt, nem tudom vegul hova jutott vele. Azota a PC V. mar tudja ezt a 954RR-nek meg megzakkant a valtoja...
Szia! Nagyjabol ugyanennyiert ajanlotta a szerviz is az EBC szettet, amirol persze nem tudom, hogy jobb-e mint a gyari ("tuning") vagy a gyarival (Suzuki) jarok jobban...
Esetleg masnak van kuplung tapasztalata? (Egykarikazni kuplung nelkul szoktam, viszot motorfeknel kapja az ivet rendesen. Ez kis tulzassal az osszes letezo fektavnal igy tortenik.)
Nem egy idomot kellett javítani, hanem gyakorlatilag az összeset, úgy, hogy a fejidomba egy kis üvegszál is be volt gányolva. Hiányoztak fülek, kisebb-nagyobb darabok, szobrászkodni kellett.
1-1 idomot én is megvettem a ZX10-re 5-6000Ft-ért.
Adok neked egy 2 sugaras heathkit szkópot, de azzal nem fogod tudni beállítani az ideális benzin/levegő arányt. Ha azt akarod, hogy jól menjen és ne olvadjanak el a gyertyáid/ne zabáljon a motor akkor vegyél egy 20-30,000Ft-os pc3-at próbálj meg térképeket letölteni rá, ha nem megy akkor 3-4 telitank árából padon beállítják neked.
Az etanolt magában szerintem ne használd, 50%-ban bírni fogja a gép, átalakítás nélkül is, nem nagy macera.
Utcára felesleges jobban belenyúlni, főleg ha 2 év után eladod.
Amihez semmi közöd abba ne szóljál bele!
1. Szeki vett egy törött motort alkatrésznek, minden papírjával, a hitel ki volt fizetve.
2. 200 körül adott a törött akkor 800-at érő motorért, most összerakta 800 körül árulja, de költött is rá még vagy 200-at.
3. Jött hogy át akarja íratni, megadtam a tulaj elérhetőségét többször is.
4. Az opció törlés kb. 2000Ft az ocsmány irodában
5. Befejeztem veled a kommunkiációt!
Latom Te is igyekszel az elvi alapokra bontani a temat! Valoban nem volt teljes a leirasom, sok kisebb-nagyobb aprosag van, amit nem irtam le vagy pontatlan volt. Kizarolag azt szerettem volna, ha masoknak is vilagos kepe lesz a miertrol, hogyanrol. Hogy mit jelent maga az ECM, miert ilyenre-olyanra irjak gyarilag es miert igy vagy ugy lehet ill. nem lehet vele boldogulni, ha az ember motort tuningol vagy uzemanyag tipust valt.
Nalam ket koncepcio letezhet egyaltalan, aminek a kedveert a motorelektornikat egyaltalan piszkalnam: Hogy megoldjam, hogy menjen kapcsolhato modon(!) etanollal es/vagy a tuningolt motor beallitasait tokeletesitsem. Az elvi alapokbol vilagosan latszik, hogy plusz modositas nelkul egyik sem oldhato meg, tehat barmit akarok igen zsebbenyulos. Ha azt veszem, hogy egy nyitott rendszer + legszuro + veztengely csomag egyutt surolja a ket kilot es ezen felul van meg a motorelektonika, akkor jelentem ez most nem fer a keretbe. Az etanolositas joval olcsobbnak tunik es mivel jelenleg mindenki ezen farad, de eddig csak olyan biztosan mukodo megoldasokat talaltak, amik gyakorlatilag nem erik meg a dolgot ezert ezzel a temaval szivesebben is foglalkozom.
Elvileg, ha sikerul az ECU-ban szabad terkepet "sporolni", akkor talan mar nem kell plusz elektronika (ragaszkodom ugye az atkapcsolhato megoldashoz). Ha ez nem elegendo tobblet, akkor elvileg az AC nyomas megemelese es/vagy az injektorszelepet nyitogato negyszogjel szelessegenek (fordulatszammal aranyos) idotaggal torteno megnovelese elegendo kell legyen etanolhoz. Utobbi megint egy kis elektronika hazilag torteni epitese, de nem bonyolult. Aki tud hasznalni oszcilloszkopot, annak ez mar nem kinai egyaltalan.
Igen, nagyon sokat segitenel, ha megtenned. Nem tudom, ilyenkor van-e esely arra, hogy valoban el is kuldik ertelmes idon belul es nem vernek at? Nem nagyon vasarolok neten (nem merek). Az ajanlatom: Licitald ezt meg nekem. A 99 dollaros ar cirka 20 ezer forint, ha ennyiert megkapom Toled, nekem az megfelel. Magyaran ha bevallalod a netes fizetesben rejlo kockazatot, akkor a 20 ezren felul megmarado osszeg a Tied. Ha megkuldik, atveszem toled szemelyesen.
Sajnos, sokakkal ellentetben nekem nem all modomban bontokba, uzletekbe rohangalni. Nyitvatartasi idoben en is a munkahelyemen vagyok es innen nem igen szabadulok. Altalaban nincs rabszolgasors, de jelenleg eppen tulorazgatos hetek vannak, tehat nekem nagy segitseg, ha elinteznek nekem valamit.
Mas tema:
Bizonyosan cserere szorul a kuplung rugo- es lamellaszett, valamint a vezermulanc. Ezekbol kizarolag uj johet szoba. Valami javaslat a tapasztalatok alapjan? Markak? Uzletek? Ar-ertek arany? Minoseg?
Én jól ismerem a történetet, Sedu 1 hónapig dolgozott egy kotu szaron, kb. 20,000-et fizetett csak műanyagosnak, aztán a másik srác elvitte tőle az idomokat. Személyesen vette át, ott meg volt vele elégedve. Ehhez képest a másik fél adott cserébe egy olyan motort, aminek nem voltak papírja, és be se indult, pedig fazon papírokkal igérte. Ehhez képest ugat! Az éremnek 2 oldala van!
A fékje már túl erős is volt, futómű hibátlan. Nem billegett, nem éreztem az úthibákat, nagyon könnyen fordult.
Neked villanymotor kell, annak 0-fordulattól megvan a nyomatéka. Már versenyeznek is vele.
A linkelt Yamaha nem R1 blokkos volt? Én nem láttam erőtlennek.
Külföldön csinálnak 750-es turbós GSX-r-eket. Azok elég könnyűek, állat módjára mennek, a turbó miatt van nyomaték kis fordulaton is.
Annyi szépséghibája van, hogy mégegy motor árát rá kell költened.