Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha meg vékony lett, be kell kisit áztatni..nem? Hallottam már ilyet.
Gyertya alatetet ki kell klopfolni vekonyra, az pont jo oda.
na teee...de milyen vastagot teeeeee.......
Áááá, szét kell húzni, mint a golyóstollban lévőt! :D

Nyáron kell nekem egy K5 1000...
Gondolom, mint minden rugot: Alatenni egy kozgyurut (alatetet). Legalabb lesz plusz egy elem, ami eltorhet es rendet rakhat.
előfesziteni? azt hogyan is?
Ezt mondom! 250-ig nyugdijas tempo.
Volt ma nálam egy nyugdíjas tatter, vett hifit tőlem (tamáslap). Szóba kerültek a motorok, mondja, hogy K4 1000 van neki, mostmár óvatosan közlekedik vele, nem megy 250 felett
Azt mondja a szerelője szerint a K5 nem tartós. Mondom mi a baja. Nemtudja, de ezért vett K4-et
Köszi a választ. Valószínüleg meg lehetett volna előzni a hibát de ha nem akarsz sokat költeni a rugókra elő tudod fesziteni mégjobban a gyári rugókat. De amit irtál ez gyári motoron is előfordult már nem egyszer. Egy jó tanács ha szétszeditek a motort nézzétek meg a szelepvezetőt mert attól is törik a titán szelep. Suzuki sajnos hajlamos egy kicsit oválisra koptatni a vezetőt és a szelep lebegése miatt eltörik.
Idénre mi a terv? Gondolom nem marad széria.
270-el scud raketat jatszani biztos fincsi volt
na jóóó...ezután 5000km 3 blokkal... ugyanis az utolsó blokkomban a kislánckerék tengelye tört el belül....260-270km/h-nál a szlovák ring célegyenes végén mikor elcsuktam a gázt...aztán már repültem is....
Na azert! (Amugy )
nem mértük...viszont a csere blokkal...ami már óvatosabb volt...mert EMPro-n ill szűrőn kivül nem volt benne más 186LE volt keréken proptech-nél.
hármas henger szelepei feladták....leszakadtak a tányérok a kipuffano oldalon....majd a dugattyút átszurkálták mint egy varrógép...valszeg ez nem történik meg ha veszek bele uj szelepeket(állítólag a gyári megfelelő minőségű,csak uj legyen,)ill erősebb yoshi rugokat ékekkel....nem tettem ...kár volt.
Oke. Akkor itt egy jogos ellenvelemeny. Palyan 20 ezer gond nelkul, nem rossz!
És teljesítményben mit Értél el keréken?
nem meghibásodás miatt szedtük szét...ment bele az erő...
Ja oke. En is karcmentes labtartoval adtam el a Z750-t! Csak nem azzal amivel en hasznaltam.
De ugye az elettartamot nem a hengerek (honolas) kopottsagaban merjuk, mint nagyapamek? Ez egy blokk. Ha a hengerfej tomitestol a lanckerek csapagyig barmi beszarik X kilometer, ami miatt szet kell szedni a blokkot, akkor ez azt jelenti, hogy az adott motor nem birta ki az X kilometert.
Légyszíves ird le hogy mi ment tönkre a motorodban 200-300km alatt érdekelne meg mi volt a tuning a motorban. Köszönöm
még valami...20e km után szétszedtem a blokkot...azon sem látható,sem mérhatő kopás nem volt gyakorlatilag.pedig nem vagyok az kimondott kimélőmodban közlekedő motorbarát felhasználó!20ekm csak pálya...azaz csak pálya
Ez változó hogy ki mit használ.Ha van a csapatnak pénze megveszi hordóban a versenybenzint (elf)kb 6 euro liter nyersz vele 2-3 le csak a benzinnel. Ha nincs akkor marad a shell v power racing vagy 100+ valamelyik kuton. De minden esetben az elktronika hozzá állítva a benzinhez. Az elf el hütőd a motort és jobban is megy. De a magyarországon kapható benzin se fog Neked begyulladni magától egy kis sürítés emeléssel.
k7 1000,nagyobb kompreszio,veztengely csere,oszt mingyá széjjel hasadt 200-300km után.(mondjuk addig szépen ment )egy bizonyos érték után nagyon,de nagyon leccsökken az élettartam.(tehát nem kell hujének lenni,mint én,mert csak azzal kinlódtam h lent maradjon az eleje,minden egyes kigyorsításon,a guminak meg a közepét tépte szét..) persze ha kicsit belekotorsz lehet nem érdekli a blokkot,de jajj annak a sok kilométernek ha sok a paci....50e nem tudom de 20-30e km-t simán el megy a pályán gyári blokkal ez biztos!példa félsvéd motorja...abba tán még több is van.
Nem így értettem. Versenylábtartóm van. Ha visszarakom a gyárit azok karcmentesek. Egyébként a versenylábtartón leért a váltókar a sikán utáni balosban. Sehol másutt.