Volt ma nálam egy nyugdíjas tatter, vett hifit tőlem (tamáslap). Szóba kerültek a motorok, mondja, hogy K4 1000 van neki, mostmár óvatosan közlekedik vele, nem megy 250 felett
Azt mondja a szerelője szerint a K5 nem tartós. Mondom mi a baja. Nemtudja, de ezért vett K4-et
Köszi a választ. Valószínüleg meg lehetett volna előzni a hibát de ha nem akarsz sokat költeni a rugókra elő tudod fesziteni mégjobban a gyári rugókat. De amit irtál ez gyári motoron is előfordult már nem egyszer. Egy jó tanács ha szétszeditek a motort nézzétek meg a szelepvezetőt mert attól is törik a titán szelep. Suzuki sajnos hajlamos egy kicsit oválisra koptatni a vezetőt és a szelep lebegése miatt eltörik.
na jóóó...ezután 5000km 3 blokkal... ugyanis az utolsó blokkomban a kislánckerék tengelye tört el belül....260-270km/h-nál a szlovák ring célegyenes végén mikor elcsuktam a gázt...aztán már repültem is....
hármas henger szelepei feladták....leszakadtak a tányérok a kipuffano oldalon....majd a dugattyút átszurkálták mint egy varrógép...valszeg ez nem történik meg ha veszek bele uj szelepeket(állítólag a gyári megfelelő minőségű,csak uj legyen,)ill erősebb yoshi rugokat ékekkel....nem tettem ...kár volt.
De ugye az elettartamot nem a hengerek (honolas) kopottsagaban merjuk, mint nagyapamek? Ez egy blokk. Ha a hengerfej tomitestol a lanckerek csapagyig barmi beszarik X kilometer, ami miatt szet kell szedni a blokkot, akkor ez azt jelenti, hogy az adott motor nem birta ki az X kilometert.
még valami...20e km után szétszedtem a blokkot...azon sem látható,sem mérhatő kopás nem volt gyakorlatilag.pedig nem vagyok az kimondott kimélőmodban közlekedő motorbarát felhasználó!20ekm csak pálya...azaz csak pálya
Ez változó hogy ki mit használ.Ha van a csapatnak pénze megveszi hordóban a versenybenzint (elf)kb 6 euro liter nyersz vele 2-3 le csak a benzinnel. Ha nincs akkor marad a shell v power racing vagy 100+ valamelyik kuton. De minden esetben az elktronika hozzá állítva a benzinhez. Az elf el hütőd a motort és jobban is megy. De a magyarországon kapható benzin se fog Neked begyulladni magától egy kis sürítés emeléssel.
k7 1000,nagyobb kompreszio,veztengely csere,oszt mingyá széjjel hasadt 200-300km után.(mondjuk addig szépen ment )egy bizonyos érték után nagyon,de nagyon leccsökken az élettartam.(tehát nem kell hujének lenni,mint én,mert csak azzal kinlódtam h lent maradjon az eleje,minden egyes kigyorsításon,a guminak meg a közepét tépte szét..) persze ha kicsit belekotorsz lehet nem érdekli a blokkot,de jajj annak a sok kilométernek ha sok a paci....50e nem tudom de 20-30e km-t simán el megy a pályán gyári blokkal ez biztos!példa félsvéd motorja...abba tán még több is van.
Nem így értettem. Versenylábtartóm van. Ha visszarakom a gyárit azok karcmentesek. Egyébként a versenylábtartón leért a váltókar a sikán utáni balosban. Sehol másutt.
Nyáron kell nekem egy K5 1000...
Azt mondja a szerelője szerint a K5 nem tartós. Mondom mi a baja. Nemtudja, de ezért vett K4-et