Írtam neked régebben az ellenállásos mókát. 6 db. ellenállatot (kb. 120Ft anyagáron) szoktak 100 euróért árulni.
Én azért nem variálok vele, mert a kis okos agya nagyobb fokozatoknál több levegővel számol, kisebbeknél kevesebbel. Ehhez igazítja a kaját.
A pillangókat szeretem fizikálisan kiiktatni, mert ha beszarik a motorja akkor még mindig jól fog menni a gép. Nekem elég a 300-as vég is, bár a kilences fórumban Sam-nek van egy régi 900-as kawája (gyárilag 260-as vég óra szerint), ami sorra veri az ezres modern sportmotorokat végsebességre. Ha lehagy akkor forrasztok egy ilyet én is
Volt nekem is ilyen. Tök örültem, h 10-be el tudtam sózni....
Jó sokat ért. Pont ugyanúgy megy a motorom mint avval.
Aztán inkább a GiPro-t választottam.
Szerencsere ez nekem nem kerult plusz penzbe eddig. (A kibelezett foto nem az enyem, en egyelore nem beleztem ki. Nem is fogom. Eloszor kiprobalom a vasat enelkul, utana inkabb eladom, ha nem jo.)
Valaki ilyet már linkelt be kb. fél éve
Végül is mindegy érdemes megvenni az ilyen kütyüt, mert legalább a lelket nyugtatja. Az ember képes azt hinni, hogy jobb lett a motorja miközben semmit sem változott. De tud róla beszélni és ez minden pénzt megér...
- 2. fokozatban buzeralja a gyujtast 1900 es 10500 fordulat kozott
- 3. fokozatban buzeralja a gyujtast 1600 es 10500 fordulat kozott
- buzeralja a masodlagos pillangoszelepet (Sedu nagy oromere)
- buzeralja az exup szelepet
- kiszedi a vegtiltast / kitolja a fordulathatart 500 fordulattal 6.-ban
Vajon ez azt jeleni, h az un. kornyezetvedelmi tiltast is kiiktatja?
Es ha akarom vezermutengelyeztetni a motort? Akkor ez marad, vagy repul?
Mostmar kezd osszeallni a kep, miert erezetem felul gyengenek ezt a motort. Mert alul tul eros. bigoneoszi K2-jet es haver K3-jat probaltam eddig (Prop-Tech ECM tuningot kapott) es igazabol egyiket sem mondtam volna erosebbnek az enyemnel. Ki kene prbalnom G-Pack nelkul is. Lehet elsirnam magam.
Jo, de ha Te bemesz a zoldsegeshez megsimernek az emberek, mert foldi halando vagy, de ezek...
Fel korrel a mezony elott, egymas mogott igy az egesz verseny alatt, minden kanyarbol igy jottek ki. Nekik megis birta a gumi. Ellenfeleik es csapattarsaik mogottuk fel kilometerrel kuzdottek a szokasos versenyproblemakkal: gumifogyas, fek tulmelegedes, loeroveszteseg.
Aki latta a 2008-as Laguna Seca futamot az valoszinuleg ugyanugy nezte, ahogy en: a fotelbe ragasztva. Akkor Stoner rontott a vegletekig meno csataban, Rossi nyert. 2009-ben aztan jott a titokzatos Stoner "gyomortroty", majd a meg titokzatosabb felepules egyik percrol a masikra. Visszateres utan egy 2., egy 1. hely majd kovetkezett Pihilip Island. Ezuttal viszont nem rontott Stoner.
A videoban a jelenlegi vilag ket legnagyobb motorosa lathato. Jo szorakozast.
Koszonom. Igen, remelem be fog valni. Egyelore csak allo helyzetben probaltam, de hatarozottan jobbnak tunik. 194cm magas vagyok, de nem normal, hanem kifejezetten hosszu labu, rovid felsotestu gnom, szoval igencsak kenyes vagyok labhelyzetre. Labhosszt tekintve akar 210 magas is lehetnek. Szoval annak ellenere, hogy igy jobban becsukott terddel ulok, megis kenyelmesebb comb es boka elhelyezkedessel tudok ulni. Szerintem a valtas es a fekezes is konnyebb lesz. A terdeles nem biztos, hogy konnyebb lesz, de amit a testsuly emelgetesenel elvesztek a meginkabb osszecsukott terd miatt, azt talan megnyerem a kevesebb boka tornaztatassal. Korabban is sokszor - pihenes keppen - labujjhegyen tartottam a labam a labtarton.
Sajnos be kell latni, hogy ezek a dugo japanok nem gondoltak ram. Mar eleve a motortipus megvalasztasanal szempont volt, hogy olyan legyen, amin elferek. A ZX-9R es a GSX-R1000 az also meret hatara a sportmotornak nalam, ennel csak nagyobbon ereznem igazan jol magam. ZX-12R-en ultem (allo helyzetben), az nagyon tetszett meretileg. A Hayabusa viszont nem. Mas motorokat is kiprobaltam csak kivancsisagbol (raultem mindenre mar a Red Baronban), meglepo dolgok voltak. A CBR 1100XX nagyszerunek tunt, a ZZR1200 viszont hihetetlenul szar volt. A kiszelesedo vaz fajos ponton nyomta a terdem. A multkor egy 919RR-re ultem, az nagyon turamotorosnak tunt annak ellenere, hogy rovid volt. 954RR-en elorehajolva beleer az orrom a gyari plexibe. GSX750F kellemes poziciot nyujtott.
Ha csak ulespozicio alapjan valasztanek sportmotort, ZX-12R-t, vagy CBR1100XX-et vennek.
Én azért nem variálok vele, mert a kis okos agya nagyobb fokozatoknál több levegővel számol, kisebbeknél kevesebbel. Ehhez igazítja a kaját.
A pillangókat szeretem fizikálisan kiiktatni, mert ha beszarik a motorja akkor még mindig jól fog menni a gép. Nekem elég a 300-as vég is, bár a kilences fórumban Sam-nek van egy régi 900-as kawája (gyárilag 260-as vég óra szerint), ami sorra veri az ezres modern sportmotorokat végsebességre. Ha lehagy akkor forrasztok egy ilyet én is