Na ilyenkor jön a búm a fejbe, a spanomnál nem volt előjel se csörgés semmi olyan hang ami utalna ara hogy a vezérműlánc és a feszítő szar lenne nálam a hayabusánál lehetett hallani hogy szól a lánc ki lett szedve megvolt nyúlva mint a gatya cserélni kelet most már tudjuk 40e km oszt csere nem várunk tovább nem éri meg saját kárán tanul az ember meg másén
Az tény, hogy hátul csak adagolhatósási szempontból jó a fém fékcső,amúgy is hamar megcsúszik a hátulja,de(én) jobban érzem tőle hogy hol tart a fékerő, hogy mikor van csúszás határon. Amúgy kiru a lábtartód,okosss .
Nem baj, azert ha majd futja a penzbol bohockodok hatra is femet. (Egyebkent van valamennyi igazsag abban, hogy gyenge a hatso fek. Az eddigi betontorpedoim kozul valoban ezen van a legrosszabb hatso fek.)
Nem ert le szerintem, legalabbis nem ereztem. A csizma szokott odakapni. Meg mindig nem tudom ugy rakni a labam, h el is ferjen a fold es a motor kozott es bokafajasom se legyen egy hetig motorozas utan.
A hatso kereken mar tenyleg semmi ertelme (szerintem) a fem fekcsonek, persze ha masert nem flancbol en is tennek ra femet. Kemeny fekezeskor gyakorlatilag a levegoben van a kerek, feleseges a komoly fekhatas hatra. Persze az adagolhatosag szamit, de nekem ezzel sosem volt problemam. Supermoton is tudtam csusztatni gumi fekcsovel hatul. Gyari fekrendszerrel minden motor fejreall. A fektuning csak az adagolhatosag, a komfort es az egyeb nyalanksagok miatt kellhet. Nem vagyok egy fekezo mester kulonben.
Akkor már mingyárt más. Én pánikszerűen cseréltem mindkettőt, mihejst megvettem az ezrest. A SRAD-on fém volt,hozzászoktam, ezresen gumi volt elől hátul, és majdnem utólértem vele egy autót. Teleszaladt a gatya,nem kicsit. UI.:( köszi oszi!)
fasza értem akkor jól átbaszták szegényt:( ha nem magának csinálja az ember az ilyen dolgokat akkor sose lehet nyugodt vagy ha nem nézi végig az alkatrészcseréket akkor sajna előfordulhat az ilyen sajna ez van:(
Én motocrossoztam pár éve hobby szinten és azért hagytam abba mert ezek a motorok üzemórásak rengeteget kell szervizelni é akihez hordtam akiben úgy gondoltam h meglehet bízni az jól átbaszott mert az alkatrészek felét ha talán kicserélte mikor fel kellett újítani a blokkot és ezután persze elég hamar beállt a blokk elvittem máshoz és amikor szétszedtük akkor láttuk, hogy csak egy új dugot kapott a crf450r hajtokar maradt a régi amit ki kellett volna cserélni de nem lett és megölte az új dugattyú a hajtokart benne kb 10üzemóra útán:)
Na akkor csináld azt a lábtartó szettet, aztán jöhetnek róla a képek.
Már kiváncsi vagyok.
Nekem nem lesz sok tuning a gépen, mrad a normális állapot.
Lehet azért mert én túramotoros vagyok...többször...
bele hullott a vezérműlánc feszítő darabkái mert nem volt időben kicserélve ezért állt meg , az első oil aszi szem hígabb direkt a bekopás miatt de nem alkarok hülyeséget mondani de én úgy figyeltem meg amikor le engedtük.
Sziasztok!
Van egy fekete rövid eloxált zsír új fék-kuplung karom 15000-be ha valakit érdekel.Az alábbi tipusokhoz jó:
GSXR600 2006-2010
GSXR750 2006-2010
GSXR1000 2005-2006
Nem ert le szerintem, legalabbis nem ereztem. A csizma szokott odakapni. Meg mindig nem tudom ugy rakni a labam, h el is ferjen a fold es a motor kozott es bokafajasom se legyen egy hetig motorozas utan.
Fém fékcső hátra bohócság szerintem, az XT-n az van, mert azzal vettem, a Suzukin nincs.
Én motocrossoztam pár éve hobby szinten és azért hagytam abba mert ezek a motorok üzemórásak rengeteget kell szervizelni é akihez hordtam akiben úgy gondoltam h meglehet bízni az jól átbaszott mert az alkatrészek felét ha talán kicserélte mikor fel kellett újítani a blokkot és ezután persze elég hamar beállt a blokk elvittem máshoz és amikor szétszedtük akkor láttuk, hogy csak egy új dugot kapott a crf450r hajtokar maradt a régi amit ki kellett volna cserélni de nem lett és megölte az új dugattyú a hajtokart benne kb 10üzemóra útán:)
Még ha felhajlós lenne mint a PT, akkor megértem, de nem az, ráadásul tök ronda is...
Már kiváncsi vagyok.
Nekem nem lesz sok tuning a gépen, mrad a normális állapot.
Lehet azért mert én túramotoros vagyok...többször...
Van egy fekete rövid eloxált zsír új fék-kuplung karom 15000-be ha valakit érdekel.Az alábbi tipusokhoz jó:
GSXR600 2006-2010
GSXR750 2006-2010
GSXR1000 2005-2006