Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ilyenkor jön a búm a fejbe, a spanomnál nem volt előjel se csörgés semmi olyan hang ami utalna ara hogy a vezérműlánc és a feszítő szar lenne nálam a hayabusánál lehetett hallani hogy szól a lánc ki lett szedve megvolt nyúlva mint a gatya cserélni kelet most már tudjuk 40e km oszt csere nem várunk tovább nem éri meg saját kárán tanul az ember meg másén
Nekem az első pályanapomon kopott el a csizmám, azóta pipiskedem, illetve emelek a gép hátulján.
22 a felhajlós,a sima 15.
Az tény, hogy hátul csak adagolhatósási szempontból jó a fém fékcső,amúgy is hamar megcsúszik a hátulja,de(én) jobban érzem tőle hogy hol tart a fékerő, hogy mikor van csúszás határon. Amúgy kiru a lábtartód,okosss .
Nem baj, azert ha majd futja a penzbol bohockodok hatra is femet. (Egyebkent van valamennyi igazsag abban, hogy gyenge a hatso fek. Az eddigi betontorpedoim kozul valoban ezen van a legrosszabb hatso fek.)

Nem ert le szerintem, legalabbis nem ereztem. A csizma szokott odakapni. Meg mindig nem tudom ugy rakni a labam, h el is ferjen a fold es a motor kozott es bokafajasom se legyen egy hetig motorozas utan.
Jó lett! Neked leért a lábtartód? Igaz az enyém fiatalabb, de szerintem a közelébe se voltam...

Fém fékcső hátra bohócság szerintem, az XT-n az van, mert azzal vettem, a Suzukin nincs.
A hatso kereken mar tenyleg semmi ertelme (szerintem) a fem fekcsonek, persze ha masert nem flancbol en is tennek ra femet. Kemeny fekezeskor gyakorlatilag a levegoben van a kerek, feleseges a komoly fekhatas hatra. Persze az adagolhatosag szamit, de nekem ezzel sosem volt problemam. Supermoton is tudtam csusztatni gumi fekcsovel hatul. Gyari fekrendszerrel minden motor fejreall. A fektuning csak az adagolhatosag, a komfort es az egyeb nyalanksagok miatt kellhet. Nem vagyok egy fekezo mester kulonben.
Akkor már mingyárt más. Én pánikszerűen cseréltem mindkettőt, mihejst megvettem az ezrest. A SRAD-on fém volt,hozzászoktam, ezresen gumi volt elől hátul, és majdnem utólértem vele egy autót. Teleszaladt a gatya,nem kicsit. UI.:( köszi oszi!)
Meg. Elol fem van.
Jóllátok? Gumi fékcső? Meg tudsz vele állni?
S ez mennyibe fáj?párban fekete
Ehun van e!
fasza értem akkor jól átbaszták szegényt:( ha nem magának csinálja az ember az ilyen dolgokat akkor sose lehet nyugodt vagy ha nem nézi végig az alkatrészcseréket akkor sajna előfordulhat az ilyen sajna ez van:(
Én motocrossoztam pár éve hobby szinten és azért hagytam abba mert ezek a motorok üzemórásak rengeteget kell szervizelni é akihez hordtam akiben úgy gondoltam h meglehet bízni az jól átbaszott mert az alkatrészek felét ha talán kicserélte mikor fel kellett újítani a blokkot és ezután persze elég hamar beállt a blokk elvittem máshoz és amikor szétszedtük akkor láttuk, hogy csak egy új dugot kapott a crf450r hajtokar maradt a régi amit ki kellett volna cserélni de nem lett és megölte az új dugattyú a hajtokart benne kb 10üzemóra útán:)
Ez felhajlós.
Tudok felhajlósat is.
Én már raktam a vasra nekem jobb mint a hosszú.Az Sv-n is rövid volt.
50ezer környéke és 40 kellet volna cserélni úgy tudta hogy ez meg történt de mégse.
Valaki elárulná nekem már, h mi a jó ebben a fékkarban?
Még ha felhajlós lenne mint a PT, akkor megértem, de nem az, ráadásul tök ronda is...
ez felhivás keringöre...
Na akkor csináld azt a lábtartó szettet, aztán jöhetnek róla a képek.
Már kiváncsi vagyok.
Nekem nem lesz sok tuning a gépen, mrad a normális állapot.
Lehet azért mert én túramotoros vagyok...többször...
mennyi kim volt a motorban, h ez történt vele?
bele hullott a vezérműlánc feszítő darabkái mert nem volt időben kicserélve ezért állt meg , az első oil aszi szem hígabb direkt a bekopás miatt de nem alkarok hülyeséget mondani de én úgy figyeltem meg amikor le engedtük.
Sziasztok!
Van egy fekete rövid eloxált zsír új fék-kuplung karom 15000-be ha valakit érdekel.Az alábbi tipusokhoz jó:
GSXR600 2006-2010
GSXR750 2006-2010
GSXR1000 2005-2006
Nekem bejön a színe + elég ritka ez a szín de te tudod:)
Köszi érdekelne, de sajnos a színe miatt kiesett a listámból. Nem jön be a citrom sárga