Nah, bevittem a motort a Prop-Techbe. Rohadt hideg volt, megit faj a vesem. De mostmar tudom, hogy a vagott slick fagypont korul is vigan alkalmas egykerekezesre.
Ő lenne az. 202,4mph. Persze nem éppen széria.
Mods include,
Motor:
Port/Polished Head
Titanium Retainers and springs
Kawasaki Race Cams
Angle cut valve job
Shaved Head
All Crankshaft work done.
Kawasaki Clutch Replaced 2500 miles ago
Removed butterflies and secondaries
Shallow Oil Pan
Low 1st Gear Mod
Full TiForce Titanium Exhaust
Dynojet PCIII
Dynotuned by Chris Hill at Performance Psycles in Knoxville,TN
Drive Train:
Vortex Sprocket -1/+2
EK Chain
Michelin Pilot Power Tires
Add ons:
Hyper Pro Steering Dampner
Strapped front end
Stretched and lowered
ZX-14 Front Brakes
Stainless Steel Brake Lines
Ceramic Wheel Bearings
Bogyó nem régen volt 2005-ös zx10-em, az még veszettebb, mint a 06-os. Erős, de végre pont annyit megy, mint a suzuki.
Amcsiban szeretik őket tuningolni, ott 1 mérföldön nézik álló helyből melyik a leggyorsabb, ott jól szerepel a 06-os kawa, de nem széria állapotban 300-at eléri bemérve.
nekem is van ilyenem, de még én se próbáltam nélküle. exup benne sincs, ki is van kötve. erre a típusra szerintem még nem nagyon volt környezetvédelmi előírás, hogy lyukas legyen a görbe, de javítsatok ki ha tévedek.
én nem akarok itt vitatkozni mert mindenkinek a sajátja a legg jobb is merem az 1000-eket és ismerem a Sam motorját össze kell rakni a vasakat és akkor elválik kié a jobb ennyi nekem is volt zx10-em 2006-os na avval nem nagyon birt semmi
Mégha a 98-as lenne neki. A régebbi sárnehéz vas ami meg van tuningolva. Amit én próbáltam az 260-at ment óra szerint jó állapotban.
Gondolom fúrni nem nagyon lehet, nagyobb löketű főtengelyt kizárnám.
Kapott egy vezérmű-tengelyt, egy fúvóka kittet, esetleg jobb leömlőt. Nem tudok 150-től több pacit elképzelni abból a blokkból. ilyene
Szerintem szegény Sam nehezen emészti meg, hogy pl. egy 2005-ös GSX-R 1000 már 5. fokozatban gyorsabb mint egy 900-as Kawa, ezért álmaiból idézget. Még tuningolás esetén sem lehetséges amit ír, mert az angolok egy K1-es 1000-ből ki akarták hozni a 300-at és kb: 195 Le körül sikerült. (Cw) R1-gyel felveheti a versenyt, mert (talán a pici orridom miatt,vagy a túl sietős műszer végett) évek óta 285Km/h-t mérnek. 98-as ZX-9 gyári 281Km/h, óra szerint,ha a ZZR 1100 ből indulok ki akkor 340Km/h. K5 Suzi Motor Revü németországi mérés végtiltás nélkül 312Km/h.
hát akkor veheted is elő fele a pákát előbb kérdezz aztán vagizz ful tuningos a klokja vez.tengely,dugó stb+az elektronika
fel ajánlotta a versenyt tétbe..........ménem fogattad el
nekem is volt ilyen kis "dobozka", de eladtam és bekerült a fokozatkijelzős, aminél kapcsolgatni is lehet...
így legalább lehet érezni, ha megállsz és átkapcsolod, nem egy egetrengető, de így lehet érezni...
hjaaa és oszi, elfelejtettem megmutatni a műszerfal milyen lett
Ja, nagyjabol tisztazodott mi ez. Egy 6.8k ohmos ellenallas. Csundiek aruljak a sajat elektronikajukat is meg a fokozatkijelzot is, de ezeket mar kitargyaltuk. Ezeket mind meg fogom csinalni hazilag magamnak, a sebessegmero korrektor is a terveim kozott van, sot egy villanofenyt is lehetne butykolni. Nem akarok ezekre kolteni. Csak azert adok penzt, amitol tenyleg erosebb lesz a motor es nem tudok csinalni hazilag.
Most eppen az ECM tuningot olvasgatom. Maga a terkep-iras vilagos, de az meg nem allt ossze a fejemben, hogy hogyan tudom kitrukkozni, hogy tobbfele uzemanyagra legyen terkepem, amik kozott kapcsolgatni tudok.
Irtad persze, de eloszor utana kellett jarnom mit hazudnak errol a dobozrol. Amugy eredetileg az a ket sarupar, amit lefotoztam, ossze lenne dugva, nem?
Mods include,
Motor:
Port/Polished Head
Titanium Retainers and springs
Kawasaki Race Cams
Angle cut valve job
Shaved Head
All Crankshaft work done.
Kawasaki Clutch Replaced 2500 miles ago
Removed butterflies and secondaries
Shallow Oil Pan
Low 1st Gear Mod
Full TiForce Titanium Exhaust
Dynojet PCIII
Dynotuned by Chris Hill at Performance Psycles in Knoxville,TN
Drive Train:
Vortex Sprocket -1/+2
EK Chain
Michelin Pilot Power Tires
Add ons:
Hyper Pro Steering Dampner
Strapped front end
Stretched and lowered
ZX-14 Front Brakes
Stainless Steel Brake Lines
Ceramic Wheel Bearings
Accessories:
Custom Made Rear Seat Cowl
Carbon Fiber Mirrors
Double Bubble Windscreen
Amcsiban szeretik őket tuningolni, ott 1 mérföldön nézik álló helyből melyik a leggyorsabb, ott jól szerepel a 06-os kawa, de nem széria állapotban 300-at eléri bemérve.
Gondolom fúrni nem nagyon lehet, nagyobb löketű főtengelyt kizárnám.
Kapott egy vezérmű-tengelyt, egy fúvóka kittet, esetleg jobb leömlőt. Nem tudok 150-től több pacit elképzelni abból a blokkból. ilyene
Télűző gumifüstölés és motorbrummogtatás szombaton!
Hívjatok meg rá minden motorost!
fel ajánlotta a versenyt tétbe..........ménem fogattad el
így legalább lehet érezni, ha megállsz és átkapcsolod, nem egy egetrengető, de így lehet érezni...
hjaaa és oszi, elfelejtettem megmutatni a műszerfal milyen lett
Most eppen az ECM tuningot olvasgatom. Maga a terkep-iras vilagos, de az meg nem allt ossze a fejemben, hogy hogyan tudom kitrukkozni, hogy tobbfele uzemanyagra legyen terkepem, amik kozott kapcsolgatni tudok.