súlyban egyformák vagyunk a sráccal akitől vettem. Kanyarokban érztem azt h pumpál a motor eleje, de ez lehet h betudható a szar gyári guminak és talán azért pumpál mert csúszkál?:D Nem tudom, de én a futóműhöz nem nyúlok otthon azt olyannal aki ért hozzá!
Nem lehet be kéne normálisan lőni a futó művet elöl és hátul is lehet el van tekergetve vagy az első tulajnak más volt a súlya és hozzá van állítva szerintem nem kell oilt cserélni benne csak beállítani normálisan ez100%
tuti, hogy nem a mocival van a baj hanem a gazdájával:) viszont ha kicsit keményebb lenne a kormánytelo szerintem akkor lenne az igazi ezért gondoltam az olajcserére benne vagy pedig beruházni egy állíthatóra és akkor az tuti, hogy az ilyen szitukat is elkerüljem:D
megpróbálom majd ezt az olajcserét, ha nem jön be akkor segítetek nekem valami fasza állítható telo beszerzését, mert fogalmam sincs, hogy milyet lenne érdemes venni persze nem csillagászati áron:)
Az lehet. Az egyik arc a "fantasztikus film" szereploi kozul eppen most valtott B-Kingre a GSX-R 1000-rol. Azt monjdak, olyan mintha egy raketaval keresztezett dohanyzoasztallal mennel. Tisztara mint a csillagok haborujaban: az ero veled van.
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy egy nagyon rossz minőségű úton mentem tele huplikkal amik alapból is dobálják kicsit a motort. Úgy volt ez a kormánycsapkodás, hogy előztem egy kocsit 2-ben nyélgáz letilt majd 3-ba váltottam hirtelen, közben mentem vissza a sávomba igazából kicsit kanyarodtam közben talán még el is emelte az elejét szóval sok összetevőből áll ez a kormánycsapkodás.
K7-nél nem olyan egyszerű lecserélni a kormánytelót. Az elektronika figyeli, hogy ott van-e.
Próbáld meg a sűrűbb olajat, vagy egy picivel szélesebb kormányt.
én ezt nem tudom, hogy valóban így van e a működése fogalmam sincsen róla. A valóságban pl. tegnap mikor mentem vele egy kört akkor egy egyenes útszakaszon 2-ban üveghangon mikor 3-ban váltottam úgy elkezdett csapkodni a kormányon, hogy azt hittem mindjárt annyi lesz itt a műsor! Igazából megfogta a kormánytelo mert 5-6 csapkodás volt és kész, ha nem lett volna rajta sztem akkor biztos tovább csapkodott volna. Valószínű, hogy műkődik és jól is működik rajta a gyári, de jobb lenne ha egy kicsit erősebb lenne mert akkor talán kiküszöbölhető lenne az ilyen kormánycsapkodás és ezért gondoltam az olajcserére egy vastagabb olajjal talán megszüntethető lenne mindez!
Tudomásom szerint a K7-ben van egy szelep, ami sebesség növekedésével keményíti a telót és ezt a vezérlőegység szabályozza. A leírás szerint én így látom. A valóságban ez nálad nem működik vagy nem keményíti eléggé?
A hétvégén voltunk az XT-vel csapatni, nagyon jó volt, csak lassú. Március 1.-től áll vissza a forgalomba a gixxer, aztán jön a jóvilág. Szerintem kell 2 hónap, hogy megszokjama Z után, aztán mehet az ereszd el a hajam műsor. Legrosszabb esetben felkerül rá az egyenes kormány valahogy így:
Próbáld meg a sűrűbb olajat, vagy egy picivel szélesebb kormányt.
Az előző tulajt nem M Zsolt volt?
A hétvégén voltunk az XT-vel csapatni, nagyon jó volt, csak lassú. Március 1.-től áll vissza a forgalomba a gixxer, aztán jön a jóvilág. Szerintem kell 2 hónap, hogy megszokjama Z után, aztán mehet az ereszd el a hajam műsor. Legrosszabb esetben felkerül rá az egyenes kormány valahogy így: