Igen, olyankor kicsit a gumi elen mesz. Gondolom eppen emiatt gyartjak a mas profilu, magasabb kuplaju versenygumikat. Olyat lattal mar, hogy a hatso gumi ele korbe leszakad egy darabban? Es olyat, hogy az elso guminak van egy kb. 1 cm szeles savban rongyolodott, cafatokban levo resze, beljebb pedig ahol van valamennyi halhato futofelulet, ott lathatoan nem teljesen hosszanti vetemedes meg mindenfele karcok vannak jelezven, hogy bizony folyamatosan radirozva fordul vele a joember. Ilyenkora a hatso gumin tul sok mindent nem latsz, hiszen a vegyeshasznalat miatt (kanyar, kero, erocsusztatas, keresztbefekezes, ugratas, foldut) nemigazan hordoz informaciot, nomeg ugyis csak nehany hetig van a motoron elgfeljebb. Nagyjabol olyan, mintha drotkoronggal buzeraltak volna.
A láblógatósokat nagyon szoktam nevetni én is, amikor úgy kormányzzák a fiatal sportgépeket, mint a nyugíjasok a babettát.
Azon én is eltünődöm, hogy ha hátul nincs majrécsík akkor elöl még van fél centi. Ha elöl nincs, akkor hátul a gumi oldalán megyek?
Olajcsere egyszerű és jó dolog. Légtelenítő csavar kivesz és a képen látható módon felpumpálod, amíg buborék jön ki belőle. JhonDeere szintetikus hidraulika olaj hibátlan, ne rakjál bele sima motorolajat.
Cserélt már valaki olajat a gyári kormányteloban? Azért kérdezem ezt mert sűrűbb olajat szeretnék bele, hátha egy kicsit jobb lesz mert szír úton nagy temponál eléggé berázza néha a kormányt és arra gondoltam, hogy valami nagyon sűrű olajjal lehetne talán tuningolni a gyári telot! Vagy pedig venni rá egy több fokozatú állíthatot?
Jovanna, gondolhattad, hogy nem full titan! Szerezni a dolgokat nem egyszeru, olyan anyag van, amiyen...
Szombaton viszem be a szervizbe, nyarig csak kesz lesz, uh. meghallgathatod. 100-nal 1-be kanyarban? Fincsi!
Amugy nem mondtam, hogy en igy kozlekedek. De elvileg valahogy igy kene. Ahany ember, annyi stilus. Van aki ugy megy fel Dobogokore, hogy az 55LEs autommal megelozom. Van aki lefele jon ugy, hogy kikonyokol a 900RR. Van aki ugy veszi a kanyart, hogy lobogtat a terdevel mikozben majdnem fuggoben all a motor. Van aki ugyan nem rakja ki a terdet, de "ratartok a kormanyra" cimszoval az elso gumit radiroztatja (a hatsot hagyjuk, hogy mit csinal). Egyik sem en vagyok, de szemelyesen ismerem az osszes peldat, amit most leirtam. Sportmotorosok.
Nem mindegy, hogy titán, vagy ötvözet. Az egyikből 2000Ft 1 gr, a másikból 2000Ft 1 kg.
A lábtartó konzolnak nem jó a túl erős anyag. Inkább az engedjen eséskor, mint a váz.
Alu mindenhová elég neked.
Örülök, hogy haladsz a géppel, nyáron megnézem milyen lesz a géped hangja, amikor 100-nál visszaszúrod 1-esbe kanyarban
Valoban titan otvozet es tudom, h nagyon draga. Ezert mondtam, h szereztem, nem pedig vettem. Kozben kiderult a turpissag. A balmenetre nem all ra az ember szeme (legalabbis az enyem). Ugyanolyan menetemelkedesu, mint a masik vege (tehat metrikus) - mondta a konstuktor ur: edesapam. Na, majd meglatjuk milyen lesz. A kedvedert elmondom, hogy a labtarto konzolok rozsdamentes nemesacelbol keszultek, azok is megernek egy fel motort.
Ha tényleg titánuim, akkor add el és vegyél az árából egy fiatalabb motort
Ha ügyesen csinálja meg az esztergányos nem látszik meg, hogy 2 darabból van. Az eredetit nem kell módosítanod!
Így eladáskor könnyebb visszaalakítani.
Oke Sedu, emez nekem is eszembe jutott, de en szeretem egy darabbol, az eredeti modositasa nelkul megoldani. Szereztem egy megfelelo hosszusagu titan palcat, csak ra kellene vagnom a ket menetet. Na mindegy, majd este megvizsgalom jobban, csak kerdeztem, hatha tudja valaki fejbol.
A valtokar nyomorud jobbos es balos menetenek a menetemelkedese azonos? A jobbos normal M6, de a balos menet mintha nem metrikus lenne (hanem inches)...
(Elkeszult a labtarto magasito szett. 36mm hatra, 22mm fel. Vegre be is lehet donteni a motort. )
Hy! Elado DUNLOP208 as vadonat uj gumi hátra 180as. A matrica is rajta egyszer sem volt fent a mocin,uj ára48volt én 30ért odaadom...Ha érdekel irj ,,,jrp348@freemail.hu,,,
Azon én is eltünődöm, hogy ha hátul nincs majrécsík akkor elöl még van fél centi. Ha elöl nincs, akkor hátul a gumi oldalán megyek?
Olajcsere egyszerű és jó dolog. Légtelenítő csavar kivesz és a képen látható módon felpumpálod, amíg buborék jön ki belőle. JhonDeere szintetikus hidraulika olaj hibátlan, ne rakjál bele sima motorolajat.
Utángyártottat tudok párban,ha az jó!Balost meg külön lehet gyáriba.
Valakinek esetleg egy alig hasznalt k&n legszuro?k1-k4-hez jo.
Iranyar:egy tizes.
Szombaton viszem be a szervizbe, nyarig csak kesz lesz, uh. meghallgathatod. 100-nal 1-be kanyarban? Fincsi!
Amugy nem mondtam, hogy en igy kozlekedek. De elvileg valahogy igy kene. Ahany ember, annyi stilus. Van aki ugy megy fel Dobogokore, hogy az 55LEs autommal megelozom. Van aki lefele jon ugy, hogy kikonyokol a 900RR. Van aki ugy veszi a kanyart, hogy lobogtat a terdevel mikozben majdnem fuggoben all a motor. Van aki ugyan nem rakja ki a terdet, de "ratartok a kormanyra" cimszoval az elso gumit radiroztatja (a hatsot hagyjuk, hogy mit csinal). Egyik sem en vagyok, de szemelyesen ismerem az osszes peldat, amit most leirtam. Sportmotorosok.
A lábtartó konzolnak nem jó a túl erős anyag. Inkább az engedjen eséskor, mint a váz.
Alu mindenhová elég neked.
Örülök, hogy haladsz a géppel, nyáron megnézem milyen lesz a géped hangja, amikor 100-nál visszaszúrod 1-esbe kanyarban
Jobbos-balos vagy párban kellene?A tieden volt tukör!Mi lett vele?
Ha ügyesen csinálja meg az esztergányos nem látszik meg, hogy 2 darabból van. Az eredetit nem kell módosítanod!
Így eladáskor könnyebb visszaalakítani.
A valtokar nyomorud jobbos es balos menetenek a menetemelkedese azonos? A jobbos normal M6, de a balos menet mintha nem metrikus lenne (hanem inches)...
(Elkeszult a labtarto magasito szett. 36mm hatra, 22mm fel. Vegre be is lehet donteni a motort. )