Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyetértek. A kedves társadalom intézte el magának, hogy ma már nem lehet motort eladni 30 000, autót 150 000km-el. Hát ha a népnek visszapörgetett óra kel akkor meg is kapják.
nem számoltam meg, hogy hányan pályáznak és milyennel, de az is magyar mentalitás, hogy az 50kilós 165 "magas" ember hayabusát vesz...
én szoktam a gixeren...
Egy normális országban én sem tekerném vissza, de itt erre van igény, a magyar embernek nem az a lényeg, hogy végig szervizelt, normális állapotban lévő, karbantartott motort vegyen, hanem az, hogy irreálisan kevés km legyen az órában, ezt sajnos nem én találtam ki, én eddig életemben kb 55-60 járművet adtam el, de a két kereskedő haverom fejenként évente elad 5-700 autót, és egybehangzóan ez a véleményük nekik is.
egykeréken túrázni mi ?
egykeréken túrázni mi ?
Még nem motoroztam rajta nyakkendőben
Egyébként jóval többen pályáznak 600-al, mint 1000-el nem? Tehát használt vételnél kisebb talán az esélye az ezresnél belenyúlni egy szétpályázott példányba, mind a 600-nál nem?
Elolvastam sajnos, de nem tetszett az írásod. Sajnos az olyan embereket, akik visszatekerik a kilométerórát és gúnyos mosollyal sozzák rá másra a "20.000" kilométeres motorjukat azokhoz nem tudok korrekt szavakat írni.
Mi társaságunkban biztosan!
Mi a véleményed a K5-K6 1000 szériáról?
Egyébként is, miért kellene egy gyorsaságinak 100-200ezret mennie? nem arra való

3 éves korában már elavúlt a gyorsasági, meg ciki is vele kimenni az utcára, újat kell venni, 3 év meg max 60.000km, annyi elég...
szerintem akkor te nem olvasol, csak írsz, párral lejebb írtam le, hogy mennyit ment az enyém, és milyen viszontagságok között...
a másik meg az, hogy a gixer 1000-hez nem lehet mérni a hondát és a yamadát, a zx10r ami kb hasonlóan viselkedik, a yamaha lányosabb,a honda meg olyan nyakkendős :)))
semmivel nem tartósabb, magyarországon a gixert akciózták a legjobban, suzuki kereskedésből volt a legtöbb, ahhoz lehet olcsón bontott cuccot kapni, azt lehetett 0% kezdővel elhozni... ennyi
1-et nem értek... Mindenki más farkával veri a csalánt. Majd ha saját tapasztalatotok lesz róla, hogy elmegy 100-200 ezer kilométert, akkor is véleményt kell leírni nem vitatkozni. Itt meg mindenki azt írja pedig a barátomnak kibírt ennyit meg ennyit és kérdezem én Kit érdekel? Ha tönkremegy úgyis megcsináltatod és vereted tovább..

Szerintem értelmetlen vitatkozás megint. De, hogy ne térjek el a fórumtémától Suzuki a király(csak nekem nem)
Ez mar lehet erv, de ez is csak fenntartasokkal. Nem csak a palyan sok a GSX-R, a kozuton is abbol van a legtobb. A barati korben is abbol van a legtobb - lam alam is ilyen kerult vegul. Ennek nem kizarolag az az oka, hogy ez a tobbinel tartosabb motor, de elfogadom, hogy ez is kozrejatszik esetleg. Viszont tobb gepbol a szethullottak szama is nagyobb, meg az osszetortek szama is. Konnyebb es olcsobb alkatreszt talalni, tehat az egesz jatek osszessegeben olcsobban fenntarthato. Marpedig szerintem a palyamotorosok szemeben is a penz a legfontosabb szempont. Igy viszont mar elfgoadom, hogy megallja a helyet a GSX-R imadat: Azonosan tartos motorok kozott is biztosan a legolcsobban fenntarthato, tehat megforditva: azonos penzbol valoban ez birja leginkabb a strapat. Igy ertve helytallo lehet a tartossagra vonatkozo meglatas.
én meg szeretek kötekedni, ezért mindenhez hozzászólok valami ellenvéleményt, még ha nem is értek egyet a saját álláspontommal :))))
"ha így lenne, kurvasokan ilyennel szaladgálnának" kimész a egy gyorsaságis társasághoz, 30 motorból 25 gixer...
En sem talalom az osszhangot. Rendszerint bo lere eresztem, sokat irok, jol koruljarom a lehetosegeket. Masok megsem ertenek engem, vagy vitatkoznak azert, hogy aztan kiderulhessen, hogy ugyanazt gondoljuk.

A jelen vitaban persze eleve nem is volt kapaszkodo. A tartos fogalma, a motor hajtas fogalma, a turatempo, a versenyhasznalat es miegymas mindenki szamara mast es mast jelent. Igy eleg nehez konkluziot levonni. De mivel en szeretem a motorozas minden izet, szivesen asom bele magam minden temaba.
Kölyök helyedre, mert megrázom a pofonfát.
Nekünk mégis sikerült!

Én úgy vagyok vele, ha élőszóban folytassuk le a beszélgetést, nagyon gyorsan közös nevezőre jutunk! Interneten nehezebb megérteni a másikat... Néha elgondolkozom, hogy mitől olyan könnyű itt félreérteni a dolgokat, úgy általánosságban.
Igy van. Mint minden letezo muszaki cikk. (Errol nem is lett volna ertelme soha vitat nyitni.)
Ez is igaz.