Egyetértek. A kedves társadalom intézte el magának, hogy ma már nem lehet motort eladni 30 000, autót 150 000km-el. Hát ha a népnek visszapörgetett óra kel akkor meg is kapják.
Egy normális országban én sem tekerném vissza, de itt erre van igény, a magyar embernek nem az a lényeg, hogy végig szervizelt, normális állapotban lévő, karbantartott motort vegyen, hanem az, hogy irreálisan kevés km legyen az órában, ezt sajnos nem én találtam ki, én eddig életemben kb 55-60 járművet adtam el, de a két kereskedő haverom fejenként évente elad 5-700 autót, és egybehangzóan ez a véleményük nekik is.
Egyébként jóval többen pályáznak 600-al, mint 1000-el nem? Tehát használt vételnél kisebb talán az esélye az ezresnél belenyúlni egy szétpályázott példányba, mind a 600-nál nem?
Elolvastam sajnos, de nem tetszett az írásod. Sajnos az olyan embereket, akik visszatekerik a kilométerórát és gúnyos mosollyal sozzák rá másra a "20.000" kilométeres motorjukat azokhoz nem tudok korrekt szavakat írni.
a másik meg az, hogy a gixer 1000-hez nem lehet mérni a hondát és a yamadát, a zx10r ami kb hasonlóan viselkedik, a yamaha lányosabb,a honda meg olyan nyakkendős :)))
semmivel nem tartósabb, magyarországon a gixert akciózták a legjobban, suzuki kereskedésből volt a legtöbb, ahhoz lehet olcsón bontott cuccot kapni, azt lehetett 0% kezdővel elhozni... ennyi
1-et nem értek... Mindenki más farkával veri a csalánt. Majd ha saját tapasztalatotok lesz róla, hogy elmegy 100-200 ezer kilométert, akkor is véleményt kell leírni nem vitatkozni. Itt meg mindenki azt írja pedig a barátomnak kibírt ennyit meg ennyit és kérdezem én Kit érdekel? Ha tönkremegy úgyis megcsináltatod és vereted tovább..
Szerintem értelmetlen vitatkozás megint. De, hogy ne térjek el a fórumtémától Suzuki a király(csak nekem nem)
Ez mar lehet erv, de ez is csak fenntartasokkal. Nem csak a palyan sok a GSX-R, a kozuton is abbol van a legtobb. A barati korben is abbol van a legtobb - lam alam is ilyen kerult vegul. Ennek nem kizarolag az az oka, hogy ez a tobbinel tartosabb motor, de elfogadom, hogy ez is kozrejatszik esetleg. Viszont tobb gepbol a szethullottak szama is nagyobb, meg az osszetortek szama is. Konnyebb es olcsobb alkatreszt talalni, tehat az egesz jatek osszessegeben olcsobban fenntarthato. Marpedig szerintem a palyamotorosok szemeben is a penz a legfontosabb szempont. Igy viszont mar elfgoadom, hogy megallja a helyet a GSX-R imadat: Azonosan tartos motorok kozott is biztosan a legolcsobban fenntarthato, tehat megforditva: azonos penzbol valoban ez birja leginkabb a strapat. Igy ertve helytallo lehet a tartossagra vonatkozo meglatas.
En sem talalom az osszhangot. Rendszerint bo lere eresztem, sokat irok, jol koruljarom a lehetosegeket. Masok megsem ertenek engem, vagy vitatkoznak azert, hogy aztan kiderulhessen, hogy ugyanazt gondoljuk.
A jelen vitaban persze eleve nem is volt kapaszkodo. A tartos fogalma, a motor hajtas fogalma, a turatempo, a versenyhasznalat es miegymas mindenki szamara mast es mast jelent. Igy eleg nehez konkluziot levonni. De mivel en szeretem a motorozas minden izet, szivesen asom bele magam minden temaba.
Én úgy vagyok vele, ha élőszóban folytassuk le a beszélgetést, nagyon gyorsan közös nevezőre jutunk! Interneten nehezebb megérteni a másikat... Néha elgondolkozom, hogy mitől olyan könnyű itt félreérteni a dolgokat, úgy általánosságban.
3 éves korában már elavúlt a gyorsasági, meg ciki is vele kimenni az utcára, újat kell venni, 3 év meg max 60.000km, annyi elég...
Szerintem értelmetlen vitatkozás megint. De, hogy ne térjek el a fórumtémától Suzuki a király(csak nekem nem)
A jelen vitaban persze eleve nem is volt kapaszkodo. A tartos fogalma, a motor hajtas fogalma, a turatempo, a versenyhasznalat es miegymas mindenki szamara mast es mast jelent. Igy eleg nehez konkluziot levonni. De mivel en szeretem a motorozas minden izet, szivesen asom bele magam minden temaba.
Én úgy vagyok vele, ha élőszóban folytassuk le a beszélgetést, nagyon gyorsan közös nevezőre jutunk! Interneten nehezebb megérteni a másikat... Néha elgondolkozom, hogy mitől olyan könnyű itt félreérteni a dolgokat, úgy általánosságban.