Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló valaki meg tudja nekem mondani hogy gsxr1000 k7 be a gyári olaj elöirása motul 10w 40 factory line és hogy lehet e bele öntenem vennem hozá motul 5w 40 factory line lesz e valami hátránya ha olyanal használom?köszi elöre is
nem bánnám ha jó idő lenne végre :D
Vasárnapra +8 fokot jósolnak!

Szerintem csináljunk egy közös gurulást!
Pedig -velem ellentétben- még nem is beszélt a kis suttyóval
Nemcsak írásban, hanem szóban is minősíthetetlen vidéki stílusa van.
Úgy dicséri azt a törött összelegózott romot, mintha gyári állapotú lenne, és annyit is akar kapni érte.
Ajánlottam egy bajai haveromnak a mocit de az azt mondta, hogy előbb veszi meg az én törött motoromat mint azt. Nem részletezte, hogy miért.
Foglaljuk össze:
1/ bontós vagy;
2/ meg vagy szorulva;
3/ a motor össze volt törve, de hogy mennyire, azt ugyebár nem tudjuk, csak sejthetjük (lásd: 1-es pont)
4/ miért fekete a váz és a lengővilla? (A K2-é fémszínű volt, K3-4 a fekete...)
5/ szóval ez eléggé összelegózott darabnak tűnik, homályos előélettel egy bontóstól, akinek nagyon kell a pénz.

Ne haragudj, ha fenntartásaink vannak.
Egy kis érdekesség. :)
Ez a motor kérlekszépen lent állt bajától nem messze egy faluban egy balfasz rendőr gyereké volt! aki elesett vele és kurvára megilyedt tőle!állt amotor 6 évet. vett egy gsx-r 400 ast azt hajtotta pár évig ! kitalálta h neki hayabusa kell vagy hasonló nekem volt egy 1100 xx-em mondtam neki cseréljük be. nekem az xx olcsóba volt és én a gixxert szét akartam bontani lett. én itt vagyok baján a motorbontóba. kurvára keresték a cuccait modndom szétszedem! utána nem volt motorom mondom csinálok belőle egy kényelmesebb motort h ne legyen ilyen hasalós fos. túráztam vele és 3 hónap alatt mentem vele 6000-et! és ha idejönnél megnéznéd a blokkját kisfiam akkor majd rájönnél meg ha a hangját meghallanaád! meg a vevő majd aki idejön biztos kockáztatok egy ekkora cég hírnevet h eladok egy széthajtot fost! nah csá
én ezekhez csak annyit tudok hozzászólni hogy nekem volt kettő is igaz 750 de az 1iket folyamatosan püföltem a Sedu nem győzte a gumit rá hordani 50 ezer után csak a kuplung csuszott meg 9000-nél figter gép volt viszont a másik gyári állapotu nagyon vigyáztam rá semmi keró.semmi gyilok és 40ezernél mégis köpte az olajat tehát motor és gazda függő minden
A vitaba nem akarok belemenni, mert mar korabban leirtam a velemenyem egy masik vitaba: Szethajthatatlan sportmotor nem letezik, 60-100e km alatt garantaltan kikonyokol mindegyik, ha ugy hasznaljak, ahogy sportmotort illik. Ha valakinek az ismerose ennyit meg annyit ment, lelke rajta. Akkor az ismeros nem hajtja elegge, ennyi a megoldas.

Viszont, irod:
"Akkor is annyira könnyítették le a dolgokat, amennyire csak lehetett, de akkor a technika csak addig engedte, 2005-ös modellnél már más volt a dolog."

Ez igy igaz is, meg nem is. Valoban vezerelv a hatarok kiaknazasa, de masik szempont az eladhato ar. 1985-ben is tudtak volna olyan kihegyezett motort gyartani, mint 2005-ben. Semmilyen technologiai akadalya nem volt, az emberiseg mar akkor ismerte az osszes modszert hozza. Csak 85-ben nem lett volna megfizetheto, nomeg nem lett volna fenntarthato a folyamatosan megujulo piac.

(Eppen ezert haragszanak a BMW-re, mert az S1000RR csunyan belekopott a japanok egymast evrol-evre korbevero, mindig 1 kilos fogyokuranak, meg 5LE-s novekedesnek, pemmi extra nincs az S1000RR-ben. Ugyanezt megtudjak csinalni a japanok is, csak ok 2013-ra szerettek volna eljutni eddig, nem 2009-ben. Most meg eg a haz, faragni kell a Kawat gyorsan, meg tomni bele a lovakat es hullik is szet.)

Ezt csak erdekessegkeppen irtam, mert en aztan vegkepp nem tudom, h melyik evjarat miben jo. Nekem K1 van 50ezerrel es a torka veres neki, ez biztos. De legalabb meg nem esett szet, mint a haver K3-ja 42-nel. Szoval sokfele pelda van.
Kinti fórumokon kevésbé elfogultak az emberek, ott csak azoknak volt gondja akik pc3-at tettek bele, de ott se a váltónak, vagy a hengerfejnek volt baja.
Viszont 80-100,000 km-eket mennek a motorral hiba nélkül (K5-K6).
A régebbi gixereknél hallottam váltógondot szelep leszakadás volt több barátomnál is.
Nekem eddig nagyon tetszik, a kuplungja picit kopott, de az szinte csak elinduláskor kell. Nem csúszik, csak kint és picit darabosan fog. Ez is inkább csak kötekedés, amit eddig próbáltam ducati mind szarabb volt
16900 km-el hírdeted a motorodat?
Na ne vicceljünk már! Most komolyan! Ezt ki hiszi el, hogy annyi van benne? Vagy addig volt rajta az óra mi? Vagy meg lett "hackelve" kicsit
mi?

Évi 5-6 ezerrel számolva kicsit többnek kéne lenni benne, és akkor még nagyon keveset mondtam. :) simán közelíti a 80-100-at gondolom.

Egy 2-3 évesben is simán benne van 20-30 ezer km, nemhogy egy 02-esben... Persze annak is vissza lesz "osztva" géppel az órája 90-100e km-nél, mert csak úgy lehet eladni 25 ezer megkímélt kilóméterrel 8 évesen.
Ismerősöm K5 1000-ében több, mint 60 ezer km van. Nem keveset kerekezett vele, és ő a kuplungos felcsípést élvezi, tehát folyamatban kapja a váltó a törődést. Neki az ég világon semmi probléma nincs vele, és sok ismerősének van, de nekik sincs. Érdekes...
Szerintük az eddigi legjobban eltalált blokk, hiszen még típushibája sincs. Tiédnek viszont akad egy kevés, de nekem az is tetszik attól függetlenül. Ez az "akkor abban még volt anyag" ez meg nagy baromság. Akkor is annyira könnyítették le a dolgokat, amennyire csak lehetett, de akkor a technika csak addig engedte, 2005-ös modellnél már más volt a dolog.

Hengerfejnek meg mi baja lett, hogy azt vettek hozzá?

Mellesleg én nem hallottam váltó hibás k5-6-osról még. De blokk hibáról sem 60e km felett sem.
Más valaki?
jajj bástya. :D:D 2000-es évek elején még a suzuki nem spórolt az anyagból attol függetlenül h már hegyezte a gépeket! a tiéd már nagyon ki van hegyezve igaz az egyik legkeményebb gixerek voltak de már eladtunk pár hengerfejet meg váltót még 10-en pár ezer km és megjössz bástya. NEM FIKÁZOM A GSX-R K6-ot hozzáteszem forumosok.
Amit csináltam: 2 pillangó szelep kiiktatva, "power szelep" áthidalva saválló csővel, pair cső ledugózva, ahogy régebben a képeket is linkeltem.
Picit emeltem az alapjáraton.
Álló helyben próbáltam sokkal kisebb gázra is jobban reagál, mélyebb lett a hanghja. Megvárom a jó időt az éles próbával, márc. elején jár le a forgalomból kivonás.
Amikor van legalább +5 fok az XT-t használom.
Miért is kellene? Főleg 20,000 km környékén? Esetleg a tiednek ez a baja, és ezért ennyire eladó?
Tedd fel a vakerára 1Ft-os licitre, ott majd megmondják mennyit ér.
Sedu
mi a helyzet a pair kikötéssel, és O2 szenzor kidobásával?
mi változott kipróbáltad már?
remélem majd kell a k6 1000be váltót vegyél
Mindegy. Februar kozepen beviszem a biboros urat a Prop Techhez. Szetkapjuk, rendberakjuk, par pacit osszelasszozunk, es jo lesz! (Bar penzem az nincs, mert kozben egy birosagi per megroviditett. )
Most kell a pénz a másikra :)
Hirdetted volna augusztusban ennyiert!
Ez így tényleg erős lett :)
Papirokkal ennyi az ára....
Papirok nélkül: 550.000,-

Nem mindegy valóban :)
na tessék itt a válasz és lássuk be nem kapkodják az emberek a használt motort de persze ezzel nem akarom rontani a kolega üzletét de annyiért téleg sok
Ha oda tudja vinni az asszony akkor rádcsörög.