Az én tapasztalataim szerencsére jobbak. 88-as GSX-R 750 45ezernél adtam el( teljesen jól működött), 92-esemet 45-46ezernél adtam el(tök jól működött, 98-as SRAD-om 48ezernél mint az új! NEM A KM FUTÁS MIATT ADTAM EL! Egyébként a 92-es már víz-olaj hűtéses! A K3 nál hallottam egy tulajtól, hogy újkorától zabálta az olajat , majd a vez.lánc is elszakadt. A csere motor is itta az olajat!
Stimel. Masnapos vagyok.
Yeti Race legfeljebb csak nezokent. Eppen szet lesz kapva a motor, amikor lesz, meg ugysincs keret. Az ETZ kupas reszvetelemet is november ota szamolgatom-tervezgetem, de nem igazan tudom beszoritani a budgetbe.
Nem ismerem egyik uj tipust sem. Csak a BMW-rol lattam anyagokat, meg a Kawasakirol. A teszt meg szamomra semmitmondo volt. A BMW-ben latok igazi potencialt, a Kawasaki nyogvenyelos baszakodasnak tunik, a Honda hozza a stabilan jo motort (ami ronda persze, amugy mind az), a Yamaha halott otlet, azoknak valo, akik a turamotorokat szeretik, a Suzuki meg ugye az eu norma ladozata lett mar 2009-ben. Nyilvan mind fasza motor, de nekem egyik sem tetszik igazan. 2011-ben eljutottunk "vegre" oda, hogy a kiralykategoria motorjai kozul egyik sem erint meg. Remek...
Termeszetesen nem birtam ki, uh. megis mentem egy kort, mit nekem jeg meg tokig ero sar. Viszont sajnos nem ereztem tul jol magam, nagyon hideg volt. A holnapi programot meg nem tudom, de bizonyara masnapos leszek.
Ez nem jelent semmit, mas eloeletuk van nyilvan. En nem akartam (ismet) azon vitazni, hogy jo vagy rossz motor-e a GSX-R, vagy hogy tartos-e vagy sem. Tudjuk, hogy jo motor es tudjuk, hogy strapabiro. Csak ne csinaljunk ugy, mintha valami erinthetetlen csoda lenne, mert nem az. Meg nem lattam olyan sportmotort a csapatban, amelyik 4 szezonnal tovabb birta volna 0km-tol vagy az aktualis gazdajatol szamitva - termeszetesen csak azokat vesszuk szamitasba, amelyek el is toltottek ennyi idot ugyanazoknal a gazdiknal. Tehat, ha most general, akkor a 4. szezonra kell idozitenem a kovetkezot (ha megmarad addig a moc). Addig belemegy 60 ezer, ennel tobbet nem varok el tole. Ha annyit kibir, akkor nagyon jo motor!
Hát nemtudom Cápa. Az enyémben most van óra szerint 48e km.
Sztem több lehet benne, és még mindig nincs semmi baja.
Jó a váltó, a kuplung, a vezműlánc is.
Pedig szoktam páylázni is vele, igaz keveset.
Ezt mar megbeszeltuk. Oda a kuplung, sipol a valto, elegge sipol es zorog a motor (lanc is, szelep is, generator is). Ez nekem epp eleg a "veres torok" jelzohoz.
Lehet, hogy meg sokat elmenne de lehet, hogy holnap feladja. En strapabironak erzem, de csak amiota nalam van mar rosszabb hangja lett (jobban zorog, mint amikor Te probaltad) - tehat annyira megsem strapabiro. ....Es ugye a kaszas nem alszik: 3 havernak volt/van Suzuki GSX-R. K3 1000, K3 750 es 92-es leg-olajos. 50ezer km-t egyik sem birt ki. Tehat joggal gondolom, hogy az enyemnek sincs sok hatra.
Persze nekem ez nem problema, mert februarban teljes blokk general van betervezve, magyaran megy minden tovabb ugy, ahogy mennie kell. Raforditom a penzt es a motor jo lesz.
Yeti Race legfeljebb csak nezokent. Eppen szet lesz kapva a motor, amikor lesz, meg ugysincs keret. Az ETZ kupas reszvetelemet is november ota szamolgatom-tervezgetem, de nem igazan tudom beszoritani a budgetbe.
Nem ismerem egyik uj tipust sem. Csak a BMW-rol lattam anyagokat, meg a Kawasakirol. A teszt meg szamomra semmitmondo volt. A BMW-ben latok igazi potencialt, a Kawasaki nyogvenyelos baszakodasnak tunik, a Honda hozza a stabilan jo motort (ami ronda persze, amugy mind az), a Yamaha halott otlet, azoknak valo, akik a turamotorokat szeretik, a Suzuki meg ugye az eu norma ladozata lett mar 2009-ben. Nyilvan mind fasza motor, de nekem egyik sem tetszik igazan. 2011-ben eljutottunk "vegre" oda, hogy a kiralykategoria motorjai kozul egyik sem erint meg. Remek...
Tegnap megkapta az XT ami jár neki. Felkerült a brembo főfékhenger, új karmantyúval. Így már olyan a fék, mint amilyennek lennie kell.
Yeti Race senkit nem érdekel?
ezt láttátok?
Már keresem a vastag ruhákat
Itthon a H motorokat dicsérik, a régebbi R1-ekre írták, hogy zabálja az olajat.
Zavartan egy ideig CBR600 F4-et az igazi golyóálló.
Jah, szegény csak addig olvasta ameddig bejelölte, aztán utána írta a tutit...
Meg a K5-K6 1000 blokkról sem. :)
A váz probléma meg már orvosolva lett mindenkinek, aki visszavitte. :)
Egyébként ez a cikk a Fastride magazinban jelent meg, gondolom valami GSR-es csávó jelölgette be rajta a dolgokat. :)
Amúgy a K1-K2 1000-ről nem mond semi rosszat.
Sztem több lehet benne, és még mindig nincs semmi baja.
Jó a váltó, a kuplung, a vezműlánc is.
Pedig szoktam páylázni is vele, igaz keveset.
Lehet, hogy meg sokat elmenne de lehet, hogy holnap feladja. En strapabironak erzem, de csak amiota nalam van mar rosszabb hangja lett (jobban zorog, mint amikor Te probaltad) - tehat annyira megsem strapabiro. ....Es ugye a kaszas nem alszik: 3 havernak volt/van Suzuki GSX-R. K3 1000, K3 750 es 92-es leg-olajos. 50ezer km-t egyik sem birt ki. Tehat joggal gondolom, hogy az enyemnek sincs sok hatra.
Persze nekem ez nem problema, mert februarban teljes blokk general van betervezve, magyaran megy minden tovabb ugy, ahogy mennie kell. Raforditom a penzt es a motor jo lesz.