Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó GSXR 1000 K4 jobbos oldalidom iá:50.000,-
tel: 06204305090
email: info@macsailaszlo.hu
vagy :-)
info@streetfighter.hu
info@stuntrider.hu
info@buell.hu
600-as topikban "szobamotorosnak" K6-K7 600-asa van. 1 hónapja írta asszem, hogy 86000Km van benne, és keményen tolja neki meghibásodás nélkül. Írták is, hogy abban a topikban neki van benne a legtöbb. Szerintem az a széria elég eltaláltnak tűnik a K5-K6 1000-el egyetemben blokkügyileg.
Az lehet, hogy nem a legjobb de gyermekkorom egyik meghatározó alakja. Ennyi.
Atya vilag... A TL 1000 az SZERINTEM a sportmotor ipar egyik szemete. Ronda is nagyon.
Ja ez 4 lett.
Nem hinném, hogy szabotázs lett volna, mert a Suzuki nem mostanában nyert Masterbike-ot.
Zx-10r 04, cbr954rr, yzf-r1 02-03, tl1000r.
Nálam:
1: K5 1000
2: ZX10R 2004
3: ZX6R 2003
Jah, kihagytam nehany nagyon szepet:

MV Augusta F4, Aprilia RSV 1000 (a ketlampas) es Ducati 1098. Ezek nagyon szep motorok.
Valaha keszult legszebb sportmotor? (legyen a 3 dobogos)

CBR 954, CBR 600 (K4-K5 koruli), Kawasaki ZX-7R
(2004 Kawasaki ZX-10R)

Nekem ezek tetszenek nagyon.
Hat igen, ezt mondom. Akinek 60-ezret megy a 600-as GSX-R-je, az nem feltetlenul azert megy annyit, mert a GSX-R ennyire kimagaslik a tobbi markabol, hanem azert mert az emberunk kimeli. Neki barmelyik (japan vagy nemet) tipus is ugyanennyit menne. En sem mondom, hogy en vagyok a motorok kibelezoje, sot! Ram azt mondjak, a tempomhoz kepest igen kimeletesen motorozom. De azert kell egy 900-as motor alam legalabb ahhoz, hogy ne lassam a veget nehany szezon utan. Es igen, ismerek olyan embert, akik 2 szethajtott GSX-R utan most egy B-Kinggel nyomatja es mar a probauton 2 kiloval kerekezik tiltason februarban. De most le kell tennie a gepet, mert viszi Csunderlikhez boxoltatni, meg vez. tengely tuningra, hiszen gyenge.
Hat igen, mind ronda. Korvonalra az S1000RR lenne a legszebb, egeszen hasonlit alakilag egy valamirevalo sportmotorra, csakhat tul konzervativ vagyok ahhoz, hogy benyeljem az asszimetrikus idomzatot. A Yamahat el lehet kapni jo szogbol, de alapjaba veve az sem vagany. A Suzuki es a Honda egyszeruen pocsek, utobbi ugy nez ki, mint egy megremitett hangya. A Kawasakira azt tudom modani, mint a ronda nore. Erdekes arcu.

A BMW-t sem probaltam, mint egyik masik tipust sem. De amit lattam rola eddig, az igen meggyozo. Gondolok itt a teljesitmenyre es a menetdinamikara elsosorban. Az vili, hogy draga. Azt nem tudjuk, mennyire tartos (a BMW-k egyelore tartos motorkent ismertek). A haverodnak S1000RR-je van, vagy mas tipusu BMW?
Nekem volt több zx9-esem is. Igaz, hogy nem hullik szét a motorja, de cserébe alul nem megy, fék túra motoros, és lassabb kanyarokban nagyon bénán fordul. Az egész futómű bizonytalan alatta, alig érzed hol a határ. Nagy sebességnél (200 körül) már sokkal értelmesebben viselkedik.
Az pedig vicc, hogy egy ekkora motoron nem fér el a lábam a hülye tankkiképzés miatt (185cm vok).
Viszont nem fúj rajta a szél, és 5-6 litert eszik tempós motorozásnál.
Nézd meg a 600-as fórumban. Van olyan akinek tavaly volt 60e a gépében, és még nem hullott szét. Csak Ő túrázásra használja.
Valahogy én is így vagyok evvel.
1-ik sem tetszik úgy igazán. Főleg nem kinézetre.
Nekem a szívlámpás GSXR , a 2004 körüli RR-ek jönnek be, meg a 2001 körüli ZX9-esek.
Régen miért voltak sokkal jobbak a formái a sportmotoroknak?
A béjemvét elfogadnám a sok kütyü miatt, de ha behal benne valami, akkor a gatyádat ráköltöd. Lásd a havernak nemrég szereztem egy benzinpumpát 40-ért, és hogy örült, h nem 150 volt mint amit mondtak neki a béjemvé szervízben...
Egyébként 1990-ben szerettem bele a Japán motorokba és akkor a SUZUKI lett a kedvencem. A Kawát szidták a környezetemben, nehéz vezetni, szervizgényes(15000km-enként szelephézagállítás), Yamaha: Váltóhibák. Suzi: feszültségszabályzó hiba, Honda: Nem elég sportos,erős.VF nem vált be! Most már nincs kedvencem márka szerint. Tetszik: R1 09, S1000RR, RSV V4(tartalék főtengellyel) Kawa 08', Suzi K9, CBR 1000RR 08'(3 liter motorolaj a tanktáskában), Triumph 675.
Az igaz, hogy 15-20%-ban leszabályzásig húztam a többi nyugiba - ezért is bírták jól. Úgy gondolom, ha időbeni olajcsere és csak melegen üvegelés mellett is 10 ből 2,3 vagy 4 széthullana 40000km-en belül, ha valaki állandóan piros mezőig forgatná. Elég nagy csalódás volt számomra, hogy a REVÜ-ben a Nardó körpályán a K9 hajtókar kinézett a friss levegőre. Más téma de egy tesztelt K7- 1000 nek meg a hátsó gátlója pukkant el az éj leple alatt.(bár lehet,hogy az valamely irigy konkurens műve volt. Féltek, hogy már megint a SUZI nyer a pályán)
25,000 alatt 2 motor is kuka, az szép. A szomszéd srácnak van egy, ő nem panaszkodik. Az konkrétan túrázásra van használva.

Ma este motoroztam egy tuningolt zx9-essel. Nem kicsit volt beszaratós, minden fokozatban kapart
Örölök én ! Csak nem szerettem volna egy pereccel kezdeni a szezont. Nameg fényeztetni sincs kedvem .
En is voltam szombaton. Nem hogy orulnel, hogy 4.-ben is kapar.
Ja igen, valszeg az egyik reszletet rosszul tudom. Vagy nem 92-es, vagy nem olajos. Nekem 92 remlik, mindenesetre tavaj osszel szakdt le rola egy szelep es eleg jol rendetrakott odabent. A 750-esnek a valtojabol fogytak el a gangok (volt valami mas nagyobb baja is, de nem tudom micsoda, uh. nem akarok hulyeseget irni). Az 1000-es 42-nel "konyokolt ki", itt megint nem tudom pontosan mi ment szet, de blokkot kellet cserelni. A masik blokkot kesobb megjavitottak, hajtokarokkal meg csapagyakkal voltak sulyos gondok. Busa blokkcsere is volt mar 60 ezer korul. Voltak Hondak is. Ketlapmpas CBR 900 kokretan kikonyokolt, 954-ben valtohiba - 2 gang elment. Megint csak 50e km-en belul.

Nezopont kerdese, hogy ezeket minek tekintjuk. Lehet ugy is tekinteni, mint vegzetes meghibasodasok. Lehet ugy is, hogy egyedi esetek. Lehet ugy is, mint termeszetes elfogyas. En ebben nem is akarok allast foglalni, de megtortenni megtortenik ez biztos. Szerintem eppen az lenne a csoda, ha nem tortenne meg. A "motorom gond nelkul futott 70-80-100 ezret" dumak IS valodiak, en nem is vonom ketsegbe ezeket. Bizony elmegy a GSX-R 80 ezret gond nelkul. Ha ugy mennek vele, mint egy turamotorral. Es mivel erre nagyon sok pelda van - sot, a tulajok tobbsegenek teljesen feleslegesen van sportmotorja - igy ertelemszeruen elterjed a miszteria, miszerint ez vagy az a tipus tonkretehetetlen. Nem az, csak az rider hurka es nem birja szethajtani. Ami nem baj eppen ezert meretezem en is tul a motort. Nem tudom kimotorozni a K1-et, igy jo esejjel szethajtani sem birom vagy sokkal nehezebben. De az nem igaz, hogy nem lehet. Nagyonis szet lehet.
Mentem ma egy gurigát , kipróbáltam az új gumikat és majdnem úgy jártam mint az a szerencsétlen,aki kihozta a szalonból a zsír új szívlámpást, nem ment 20 métert és eldobta a vasat . Biztos láttátok már azt a videót. Pedig megcsisszantottam előtte a gumit,de jobban oda kell figyelni, mert még a guminak bizony hideg van! DE JÓ VÓT!
Az én tapasztalataim szerencsére jobbak. 88-as GSX-R 750 45ezernél adtam el( teljesen jól működött), 92-esemet 45-46ezernél adtam el(tök jól működött, 98-as SRAD-om 48ezernél mint az új! NEM A KM FUTÁS MIATT ADTAM EL! Egyébként a 92-es már víz-olaj hűtéses! A K3 nál hallottam egy tulajtól, hogy újkorától zabálta az olajat , majd a vez.lánc is elszakadt. A csere motor is itta az olajat!