Álmos
itt elnézve: http://www.factorypro.com/prod...
az 1000-re is hosszabbat raknak...
és ahogy emlékszem sokkal rövidebbet nem is lehetne a gyárinál, mert az is kicsi...
viszont akkor nem értem gyárilag miért így csinálják...
Igen csak ha lehet ne ugy csinald, hogy a szivotorkok meg rajta vannak a motoron. :)
Fo a biztonsag. A fuvokakra igenyt tartanek, talalj ki valami arat rajuk.
Nem késik annyit, mint az R6rr, ami full elektromos, de nálam van egy kis agybaj is. Sokat várok el a motortól
Ha volt kihegyezett 2T motorod, lapsúberes karbival, 320-as fúvókákkal, akkor tudod mi az a direkt gáz reakció.
Itt kernem hazai tuningmesterek hozzaszolasat is a dologhoz aki esetleg tobbet kiserletezett STV kiszedessel, es esetleg grafikonnal is tudjak alatamasztani az eredmenyeiket, ha esetleg velem ellentetben pozitiv eredmenyek lettek atlagos felhasznalo javara is.
Suzukinál még nem próbáltam, de kawánál és egy R1-nél bevált a pillangók kiszedése. Annyi hibája volt, hogy kis fordulaton hirtelen nagy gázra picit torpant. 98%-ban nem így használtam. Illetve vizes úton hamar kitört a hátulja.
Kb. annyit jelentett, mint az első fogaskeréken a -1 fog.
Erdekes a meglatasod, mert nekem inkabb az ellenkezoje jott le az STV-k kiszedese utan, de ez evjarat es modellfuggo is. En meg nem vettem eszre hogy a gixxer kesne gazreakcioban...
Az STV kiszedese inkabb csak muszerrel kimutathato eredmenyt hoz, illetve ha valaki 1:50 alatt megy a H-ringen az talan ertekelni tudja :)
Viszont vesztesz alul erezhetoen.
A V-Stack(Velocity Stack) az a szivotolcser :) Nekem 4 LE + hozott a 750-en a tetejen, de mar a kozeptartomanytol szinte vegig 2-3 LE-vel volt erosebb.
Igaz ez a hosszu V-Stack volt. ezek a nagyon rovidkek a tetejen adnak szinte csak ra. De azert erezhetoen. Es a szivas-zaj is sokkal kiralyabb lesz :)
A másodlagos pillangókat szeretném kiszedni. A tölcséreken is gondolkodtam, ha rövidebbek, gondolom feljebb tolódik a teljesítmény, és kezesebb lesz kis és közepes fordulaton, ha nagyon menni kell, akkor meg elforgatom 10 fölé.
A kawánál seggre jobban ment miután kicsavaroztam a korongokat, nagyon sokat javult a gázreakció, nem volt késés, mint most a gixernél. Városban 1 fokozattal feljebb mehettem.
Viszont esőben nem kellett motorozni
Létezik, hogy a másodlagos pillangószelepek kivételével -hozzáálítás nélkül- erősebb lesz a gép? A görbék szerint nem csak fent, hanem az egész tartományban nőtt a teljesítmény. Akkor gyárilag ezt miért teszi bele majd minden cég?!
igen és mi is az a V-stack?
az stdv kiszedése hoz lovat, vagy csak "dúrva" gázreakciót eredményez?
és a rövid szívótölcsérek? azt olvastam nem rontja érezhetően alul...
vélemény?
hjaaa és visszatérve a levelezésünkre, ott a bibi, szóval thanks...
Melyiket?
Kivenni az STV-ket vagy a V-stack?
V-stack mukodik, nekem nagyon bejott, attol fugg hova akarod hangolni a karakterisztikat, az STV kiszedeset csak palyara javaslom de oda is csak akkor ha nagyon muszaj.
Viccnek szántam (igen mindkettő 1000RR). Inkább meglepő volt hogy az autó mennyit megy végre. Gondolom a 2 kerekű BMW is letilt 300-nál.
Engem egy M6 Hamann szopatott meg nagyon. A ZX9-cel voltam, nem versenyeztem vele, autópályán (német of course) mindig 180-200 között hajtottam, mert az volt a kényelmes. Szolidan megelőzött, mondom magamban anyád picsája, 250-nél úgyis ledadog a gépezeted, majd nézed a 20 millás autódból a kipufogómat. Vissza se váltottam, csak odacsavartam a gázt. Erre ő is el kezdte nyomni. Óra szerint 280-ig szépen ment fel a mutató, aztán eléggé belassult, a BMW még akkor is távolodott, amikor kifeküdt a mutatóm
Lelassítottam, majd később utolértem mert a kamionok egymást előzték 91-gyel. Intettem neki hogy jól megy a gépezet, erre elkezdték nyomatni a zenét. Sisakon keresztül is jól hallatszott, aztán megint fénysebességre kapcsoltak. Aznap kb. 500 km-t mentem tempósan, a hátsó gumim félig elkopott.
A suzukit nem néztem meg mennyit megy...
A kinti fórumokon vannak olyan versenyek, ahol 1 mérföldön nézik a végsebességet álló rajtból. A piszkált 1000-es gixerek gps 310-et tudnak menni
Tegnap átköltöztettem a gépet fűtött garázsba, mert a -15 fok az nem vicces.
itt elnézve: http://www.factorypro.com/prod...
az 1000-re is hosszabbat raknak...
és ahogy emlékszem sokkal rövidebbet nem is lehetne a gyárinál, mert az is kicsi...
viszont akkor nem értem gyárilag miért így csinálják...
A fúvókák nem kellenek, nem kérek értük semmit. Debrecenben oda tudom adni, vagy elpostázom.
Egy kis motorokázás:
http://www.motorcycle-usa.com/...
http://www.motorcycl
e-usa.com/...
Fo a biztonsag. A fuvokakra igenyt tartanek, talalj ki valami arat rajuk.
Ha volt kihegyezett 2T motorod, lapsúberes karbival, 320-as fúvókákkal, akkor tudod mi az a direkt gáz reakció.
Kb. annyit jelentett, mint az első fogaskeréken a -1 fog.
Viszont vesztesz alul erezhetoen.
A V-Stack(Velocity Stack) az a szivotolcser :) Nekem 4 LE + hozott a 750-en a tetejen, de mar a kozeptartomanytol szinte vegig 2-3 LE-vel volt erosebb.
Igaz ez a hosszu V-Stack volt. ezek a nagyon rovidkek a tetejen adnak szinte csak ra. De azert erezhetoen. Es a szivas-zaj is sokkal kiralyabb lesz :)
A kawánál seggre jobban ment miután kicsavaroztam a korongokat, nagyon sokat javult a gázreakció, nem volt késés, mint most a gixernél. Városban 1 fokozattal feljebb mehettem.
Viszont esőben nem kellett motorozni
Létezik, hogy a másodlagos pillangószelepek kivételével -hozzáálítás nélkül- erősebb lesz a gép? A görbék szerint nem csak fent, hanem az egész tartományban nőtt a teljesítmény. Akkor gyárilag ezt miért teszi bele majd minden cég?!
az stdv kiszedése hoz lovat, vagy csak "dúrva" gázreakciót eredményez?
és a rövid szívótölcsérek? azt olvastam nem rontja érezhetően alul...
vélemény?
hjaaa és visszatérve a levelezésünkre, ott a bibi, szóval thanks...
Kivenni az STV-ket vagy a V-stack?
V-stack mukodik, nekem nagyon bejott, attol fugg hova akarod hangolni a karakterisztikat, az STV kiszedeset csak palyara javaslom de oda is csak akkor ha nagyon muszaj.
par K9-K10 cucc elado:
Elso fenyszoro,
jobb gyari dob (bal is van, csak az karistolt)
hatso index bura,
valto pedal
udv,n
Engem egy M6 Hamann szopatott meg nagyon. A ZX9-cel voltam, nem versenyeztem vele, autópályán (német of course) mindig 180-200 között hajtottam, mert az volt a kényelmes. Szolidan megelőzött, mondom magamban anyád picsája, 250-nél úgyis ledadog a gépezeted, majd nézed a 20 millás autódból a kipufogómat. Vissza se váltottam, csak odacsavartam a gázt. Erre ő is el kezdte nyomni. Óra szerint 280-ig szépen ment fel a mutató, aztán eléggé belassult, a BMW még akkor is távolodott, amikor kifeküdt a mutatóm
Lelassítottam, majd később utolértem mert a kamionok egymást előzték 91-gyel. Intettem neki hogy jól megy a gépezet, erre elkezdték nyomatni a zenét. Sisakon keresztül is jól hallatszott, aztán megint fénysebességre kapcsoltak. Aznap kb. 500 km-t mentem tempósan, a hátsó gumim félig elkopott.
A suzukit nem néztem meg mennyit megy...
A kinti fórumokon vannak olyan versenyek, ahol 1 mérföldön nézik a végsebességet álló rajtból. A piszkált 1000-es gixerek gps 310-et tudnak menni
Tegnap átköltöztettem a gépet fűtött garázsba, mert a -15 fok az nem vicces.
Milyen színű a tank?
Bár ha a videó dátumát megnézi, eléggé egyértelmű, hogy nem lehet S1000RR.