EXCV motoroja(ami a kipufogó összekötőcsövében lévő pillangószelepet mozgatja) megadja magát. Más hibájáról nem tudok.
A veréműláncfeszítőben is max rugót kell cserélni ha már öreg(gyári Suzuki 1100Ft).
Gumit fékbetétet lánc-ot eszi, de ez nem betegség.
Megvan a púpos plexi, szerencsére nem ormótlan, így a gyári eladó.
A jövő héten ki lesz belezve a gyári dob, főleg ha találok valakit debrecenben aki tud titániumot hegeszteni.
Az a motor, aminek csak ennyi hibaja van, az teljesen hibatlan! Igazabol ez minden lancos motornal gond, amielyikbe tul gyorsan reagalo feszito automatika van szerelve. Meg ugye a fogazott megoldasok sem optimalisak, mert lepcsozetesen es nem egyenletesen allit.
Vezérműlánc feszítő, mechanikus kivitelben, minden tuningolt motor első számú kiegészítője. (persze a nem tuningoltaknak sem árt, sőt csökkenti a vezérműlánc igénybevételét)
Brembo Monoblock...forditott rudazat...és az első futómű? nyami..gyamusan nagyon be van engedve az eleje..ha nincs kormánystabi lesz fejrázás..és..és ....csak nem Marchesini?
Gsxr 1000 k7-8 vagy bármi másra yoshi gp evo3 szelvényekből készült titán dobok kivehető db killerrel igény szerint y-nal eladók 1pár maku 140e, 1 pár horpadásos 95e. ezek valódi dobok, nem csak üres csövek mint pl a remus,vagy jardine.tel.70 317 9083
Eladom Spyke Kangaroo Bőr ruhámat az új ár(280eft) töredékéért!Kenguru bőr nagyon könnyű!3x volt rajtam!Szinte új makulátlan állapotú térdkoptatóval, kivehető béléssel!méret:50es
Ár:90.000ft
Szerintem meg lehet csinálni a K1 be is. Én ebay-en rendeltem 10db ugyanolyan smd-t ami gyarilag van a muszerfalba. 1100ft ba kerult. Belerakni kicsit bonyolultabb volt de 1 ora alatt megvolt. A régit ki kellett forasztani és a másikat vissza.
A veréműláncfeszítőben is max rugót kell cserélni ha már öreg(gyári Suzuki 1100Ft).
Gumit fékbetétet lánc-ot eszi, de ez nem betegség.