Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy őszinte legyek nem félek annyira ex-pályamotor vásárlásától. Ha rendesen tartották, foglalkoztak vele, szervizelték rendesen, akkor nekem aztán édes mindegy.
De benne van a pakliban, hogy ütötték vágták, olyan bajai vannak amik szemre nem láthatók, vagy csak később jönnek elő, stb, ezért egy kis félelem azért van bennem...
Felnit, gumit én is láttam, leginkább ezért írtam be, hogy hátha valaki tud valamit a motor előéletéről.

Azért szeretnék Suzukit venni, hogy ne kelljen rá költeni a benzinen, olajon és mondjuk fékbetéten kívül, menni lehessen vele akár a végtelenségig :)

Előző motorjaimmal sokszor szívtam és sok pénzt költöttem rájuk, és most jó lenne valami normálisat kifogni.
Ez eléggé megtetszett, csak kicsit még tanácstalan vagyok, ezért is vagyok kíváncsi a ti véleményeitekre :)
Szia. érdekelne hogy mit raktak bele meg mi van rajta hogy 193le hátsókeréken.
54 ezer van a vasamba.
K5 ezer.
kb 8 ezret ment utcán, a többit mind versenykörülmények közt.
Ja és fel is van huzva mint állat. Már uj korában megbabrálta Ago.
193 paci. Szerintem ez egy jó példa, a hozzászólásod megcáfolására.
Szerintem a pálya motorok sokkal többet kapnak, az olajcsere nem kárpótol azért cserébe, hogy kétszer akkora fordulaton hajtod a gépet (ez legalább 4X akkora terhelés a motornak és az erőátvitelnek). Egy olyan fakezű mint én 2 pályanap után elégeti a féket is, volt úgy hogy 2.-ik helyett a hring célegyenesben 1.-esbe sikerült beraknom, nem volt egészséges a hangja. Az esésre is több az esély ha határ közelében mész. Kivételek vannak persze.
Próbáld ki a gixert, téli áron van, szerintem a legjobb évjárat, és a legjobb szín. Ha kipróbáltad, utána ülj fel a hangvillára, sokkal gyengébbnek fogod érezni 10,000-ig.
Ha nem kell róla a sport rendszer, adok helyette egy gyárit, még rá se kell fizetned
Már bocs ,hogy belevau.... DE!
Mi van akkor ha pályáztak vele?
Mi van akkor ha csak pályamotor volt?
Ha meglesel egy 2-3 éves pályamotort, meg egy ugyanilyen idős utcait, szinte biztos ,hogy a pályagép jobb állapotu. Nem értem miért ockodik mindenki a versenygépektől. Amig Te hajtod a vasad egész szezonban az utcán, és szétrázzák a jó magyar utak, meg cserélsz benne olajat egyszer, addig egy pályamotoros megteszi ugyanezt 6-8 szor egy szezomnban. És százszor jobban odafigyel a müszaki állapotára a vasnak!
Arról nem is beszélve ,hogy az a futómű még évek mulva is futómü marad...
az hogy pályagumi van rajta, önmagában még nem jelent semmit, de hogy a felni szélén alig van festék, az azt gondolom, hogy elég sokszor cserélhettek rajta gumit...
ami lehet hogy pályázás, vagy fakezű gumis
viszont ennyi pénzért ajándék(nak tűnik)
ha az enyém eladtam volna most lehet felhívnám (és nagyon megnézném)
A konkrét motort nem ismerem, de általánosságban el lehet mondani, hogy a gixxer a gorombább, az uzsgyi lágyabb.
Sziasztok!

Motor vásárlása előtt állok. Leginkább GSXR1000 2006os évjárattól, és Yamaha R1 jön szóba, 2004es évjárattól.

Találtam egy gixxert:
Itt a link

Képek meg leírás alapján jónak tűnik, de gondoltam megkérdezlek titeket, hogy szerintetek milyen. Hátha valaki ismeri a motort és a tulaját stb.

R1-et amúgy meg ezt néztem, de ez most mellékes.

Szóval, hogy ha valaki tud bármit erről a motorról, hozzászólna, ellátna tanáccsal vagy akármi, szívesen fogadom :)

üdv
visszatérve a gumikérdésre, én télen használtam k2 racetec-et, ami úgytom. szinte ugyanaz mint a pirelli sc2, és az majd 0 fokig mire bemelegedett a moci, és húztam 1 keményet inkább kerékre állt mint elforgott... pedig ott nem is nagyon engedtem le a nyomást.
most meg a dunloppal már elöl hátul 1,7 nél járok (d209, még nem N-tec) de már mindegy is leteszem a motort (öregszem)
szóval hiába versenygumi a pirelli metz, de anyagában sokkal puhább, és nem keményedik fel úgy a hidegben mint a dunlop.
haver garázsában néztem a pirelli slicket, és még abba is bele lehet nyomni a körmöm, pedig annak aztán tényleg nem ez az üzemi hőfok...
Köszönöm!
Ha a markamotorról van szó elég sok külföldi motor van meghirdetve náluk. A Z1000-et néztem meg jobban. 2006-osnak hirdetik, ezt a modellt 2005-ig gyártották, mindenütt át volt festve, és még 1,2MFt-ért nincs rajta Magyar rendszám. A sajátomat (2005-ös itthoni) szervizkönyvvel, gyári festéssel kb. 870-ért számolták be...
Ha megnézed a kinti hirdetéseket (pl. mobile.de) az 1000-es motorok legalább annyiba kerülnek mint nálunk. Ami törött vagy baja van, csak az olcsóbb.
nem kell faragni, http://youtu.be/whxkZcgBhP8 szét lehet szedni...
bár a hőlégfúvó helyett olyat is hallottam hogy bedobni az egészet a sütőbe vagy 50-60 fokra, a műanyagnak nem lesz baja, de a ragasztó meglágyul...
Az hogy miért csúszik Neked az sc2-es Pirelli teljesen egyszerű a válasz: mert versenygumi. a komolyabb pilóták 25 fok vagy az feletti hőmérsékleten használják.Nem hiszem hogy ilyen időben sikerül Neked felmelegíteni minimum 50 fokra.
Ismered a kereskedést?
Michelin Power Race soft, vagy esőgumi és télen is motorozhatsz.
Az Xt supermoton hátul nekem is pirelli van (140-es), jobban is csúszkál, mint a pilot sport elöl.
Nem.
Inkább magámszemélytől próbálj meg vásárolni!
Utálni fogja az utasod. Próbáljatok ki egy GSX1400-at.
Nekem is K6 1000 van, nagyon szeretem, de hátra csak büntetésből ültetek fel embereket
Á az egy ködlámpa szerű bohócság, csak vakítana mindenkit. Az audiban is most csavartam lejebb a gyári xenont, pedig az automata magasság állítós.
Bontóból lesz megoldva a projektor rész, csak a gyári karcmentes lámpámat nem akartam szétfaragni.
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek? Az egyértelmű hogy volt sérülve, de ennyit megérhet? Segítségeteket előre köszönöm.
Pedig a 2,2 jó. Akkor éppen ennyit tudott.
elől 2,2 hátul 2,5. az előző michelin power race volt elől annál nem éreztem ilyet hidegben. tegnap meg rányúltam a fékre és majdnem pofára estem :D
én is dunlopot használok, és mikor elindulok, mintha tömör műanyagkerék lenne!, annyira rideg, pedig le van engedve a nyomás.
viszont a pirelli, metzl. páros még ilyen időben is puhább marad...
nincs mese, gyorsan kell menni, hogy bemelegedjenek a gumik...