Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy béjemvét csak BMW győzhet le
http://www.youtube.com/watch?v...

Nincs bajom az új zx10-zel, de a bömbölőt felül jóval erősebbnek mérték.
Az viszont tény, hogy ronda.
Az egyenesben már nem marad le. 4-5Le azért nem 20.
Az meg mindig nem 185, raadasul olyan hullamos a gorbe, mint az okorhugyazas es sajnos ronda is a Kawa. Viszont valoban Toluk varom az attorest. (Aminek mellesleg semmi ertelme nincs, mert mar igy is csak elektronika-hegyek segitsegevel marad az uton.) Es ugye a BMW allitolag nem csak eroben veri meg a tobbi gepet...
A Kawasaki már átgondolta.
Stock 179Le keréken.
Itt az ideje, hogy a japanok ujra atgondoljak a motorkerepar gyartast. A tobbi orszag pedig jobb, ha felhagy vele.

Uber Alles!
De ehhez tudni kene, hogy milyen az emberek velemenye rolam, ami meg teljesen lenyegtelen, legalabbis engem nem erdekel. Aki nagyon biztos a dolgaban, ugyis azt mondana, hogy felexszel csinaltam. Amugy is ez mar egy mas szint, a Z az naked, itt meg sportgepekrol van szo! A Z-ket nagyon konnyu fektetni, de hamar le is ernek. A sportmocinal sokkal tobbet kell tornazni, hogy lefekudjon, de legalabb lejjebb engedi donteni magat. Ninjat is le lehetett nyomni sportlabtarto karcig lepencen, utcai gumival. Nem ez a muveszet, hanem amit az a bizonyos csolnoki gyerek csinal, azzal a bizonyos fekete idomtalan Hayabusaval... (Nem irom le a nevet, de szerintem tobben ismerhetik.) ...na az olyan, amit felesleges lenne leirni, mert en magam sem hinnem el, ha nem ismernem a tagot.
Szerintem tedd fel ide is a képeket a régi lábtartókról. Megváltozna az emberek véleménye rólad.
K9 1000 vs BMW 1000
http://youtu.be/h3YxubLbINI
A Z eladassal nalam a baratom jart jol. Vettem 2 vadonatuj labtartot amit felraktunk az o Z1000-jere, az o hasznalt de nem karcos labtartoit pedig az en eladando motoromra tettuk. A vevo igy nem kerdezte se azt, hogy miert karcos, se azt, hogy miert vadonat uj. Ha ezt nem csinalom, lett volna par keresetlen kerdese szerintem. Azota viszont lattam a mocit Budakeszi es Torokbalint kozott, tehat meg egyben van. Huzta neki a gyerek, mint az okor, "ezaz en is igy csinaltam" - gondoltam magamban.
majd este írok mailt, és kérdezek tőled vmit....
1 kis iróniát ebben is véltem felfedezni...
A gixer fórum lakói küzül szinte én mentem legkevesebbet pályán, de abból volt egy gumifal, illetve legalább 10 olyan helyzet, hogy nem értettem miért nem estem el
Eladás előtt ledörzsöltem a megolvadt gumidarabokat az első gumiról, hátra tettem fel egy másikat, és így nem problémáztak azon, hogy pályáztam-e vele. A kawaesteken több Z volt, mint ninja
Szerintem leghamarabb a Power Commander topicban kapsz erre valaszt Ago-tol ;)
Sziasztok!
Van 1 kérdésem.
Vettem egy fokozat kijelzöt.(GIpro arte)
Mondjátok meg, hová kössem az áram szálat,meg a másik 2-őt?
És akinek van ilyen beszerelve,milyen különbséget tapasztalt.(tiltás be.ill ki.)
Kösz.
elnézés elfogadva...
irónikusan írtam, bár ez nem látszik a betűtípuson...
és természetesen arra gondoltam, hogy ki van ez találva, miért vegyél meg még egy flakonnal...
amiért olajból sem 3 vagy 4 liter kell bele...
Köszönöm szépen a segítséget!
Ha valóban ezrre utalt, akkor elnézést kérek, félreértettem.
Távol álljon tőlem, hogy beleszóljak de szerintem arra utalt, hogy pont nem elég az 1L-es flakon. Persze ez az én értelmezésem.
Tulajdonkeppen igen!
Csak igy meg nem hallotam de ez az. Csak mondjuk ezt ugy kell merni, hogy kiszeded a rugot es osszetolod teljesen a telot es ugy mered. Tehat amikor ki van "nyujtva" akkor nem 110mm lesz.
Ez a légkamra hossza?
Persze csak akkor 510ml ha szarazra ki lett tisztitva.
Ha nem szeditek szet teljesen csak kiontitek amennyire kijon akkor jobb olajszint utan menni. 110mm az egy jo alap. Igaz Suzuki 101-et ad gyarilag.