Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig épp kezd a vita érdekessé válni. Légyszi reagálj.
Nem akarlak megbantani, uh. erre inkabb nem reagalok.
A GSX-R egy lampaval felszerelt versenymotor...
Errol ennyit ;)
Szerintem is egy palyamotor sokkal jobb allapotban van alatalaban mint egy hasonlo koru utcai tarsa. Egy versenypalyan szaguldozo motoros nem engedheti meg maganak, hogy barmi figyelmetlenseg, muszaki hiba miatt balesetet szenvedjen. Egy utaci motoros 95%-ban sosem megy olyan sebessegekkel mint egy palyazo, igy Ok nem is figyelnek annyira a motorra. Legyen benne benzin aztan jolvan. Ha eszukbe jut meg olajat is csrelenek neha benne, meg ha mar a fekbetet femre kopott es mar szinte fektarcsa sincsen 1mm-es akkor eszebe jut, hogy kellene cserelni, vagy a lanckereken a fogak mar nem latszanak akkor csereli ki de akkor is csak a lanckereket....
Egy palyamotoron ilyenek sosem tortennek.
en versenymotorokat szrelek es keszitek fel, es a palyamotorok sokkal jobb allapotban vannak muszakilag mint azok amik az utcarol esnek be. Persze vannak olyanok amiket otthon vitrinben tarolnak de ez a kevesebb.
Jobban jarsz ha veszel egy jo karban levo palyamotort mint egy ketes eloeletu utcait.
Volt mar a kezeim kozott 30000 palyakilometernel nagyobb futasteljesitmenyu GSX-R 1000 es minden alkatresz meg gyari specifikaciokon belul volt. Szelephezagot sem kellet allitani...
GSXR 1000 2011-ára 4,300,000 ?
Az én régi motoromat is megcsinálták hungarisztánban pedig az egyik hajtókar kikönyökölt a blokk oldalán. Biztos sokáig el fog még menni, és szépen meg is munkálták kivülről, alig látszik, 180 pacival ment, mint a barom.
De amikor még a rogogókban is a nicasilos alu hengert megfúrják és nem perselyezik újra, akkor milyen javított motort érdemes itt megvenni?
Arról se hallottál ugye, hogy az alu váz öregszik, és egy idő után elfárad?!
Vettem már bajnok motort, ami tényleg meg volt csinálva. Sima utcai használatban 6.-ikban kikönyökölt az is. Persze 250-esként verte a 600-as gépeket
Sziasztok! 1000K5 K6 alkatrészek eladóak
hűtő 35000Ft
fejidomtartó gyári 20000Ft
komplett segédváz 28000Ft
tank gyári fényezéssel 30000Ft
műszerfal 35000Ft
első lámpa (hibátlan) 30000Ft
első sárvédő 10000Ft
Cserébe Yamaha Mt01 alkatrészek, kiegészítők érdekelnek
e-mail moki2323@freemail.hu
Kicsit soknak találom egyik KO a másik papír nélküli hát 1,8M az butaság
Én beszéltem a taggal. 1,8-at mondott telóba.
Úgy olcsóbb lehet.,
Na de okmányok nélkül?
Csákány mi az ára ennek vagy a a másiknak
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

ha valakit érdekel hivjon..
Ok, de erre is irhatnam, hogy az ismerosi korben kapasbol 2 K3-at is tudok, ami annak ellenere, hogy nem ment soha palyan, nem birt ki 50e km-t sem (az egyik 750, a masik 1000). Csak most az, hogy ki milyen peldat hoz fel tok mindegy, meg felesleges is. Azon a tenyen, hogy palyazni az megy, aki hajtani akarja a motort es hajtas kozben jobban igenybe van veve, mint finoman hasznalva es amennyiben nem gyogyitgatjak a sebeit, akkor sok kilometer utan rosszabb allapotban lesz, mint a szinten gyogykuran at nem esett de finoman hasznalt gep, nincs miert vitatkozni. Marpedig Magyarorszagon a megveszem hitelre, lelakom, aztan hulye dumat kitalalva jo dragan megprobalom eladni jatek az altalanos. Erre kell keszulni. Es ha vesszuk azokat a tulajokat, akik gondosak es odafigyelnek a gepre es meg penzuk is van, magyaran azokat, akiktol erdemes motort venni, meg mindig a nem palyazotat vennem (ha tegyuk fel biztosan lehetne tudni az adott a motor eloeletet).
De nem az volt a kérdés. A hempergést látni a motoron. Ha nem akkor úgy lett megcsinálva, hogy tök mindegy. Ha veszel egy sérülésmentes motort amiről kiderül, hogy van benne 10 000pályakm jobban jársz mint egy pályamentes motorral amiről kiderül, hogy ferde a lengővillája vagy az első kerékcserénél derül ki, hogy üt a felnije.
A pályázás valóban nagy terhelést ró a blokkra de az biztos, hogy a:"Ez pályázott motor nehogy megvedd!" felkiáltásnak sok értelme nincsen mert minden használt motor lutri. Én inkább megvenném az Atom K8 750-jét amivel ment 1:55-öt mert teljesen biztos, hogy a váz, futómű, fékek, váltó, felni rendben van hiszen másképp nem tudna 55-öt menni vele, mint egy szabadon választott ismeretlen előéletű de biztosan nem pályázott motort. (Fasza kis körmondat lett).
A felniről annyit, hogy nekem az első felnim fényezése sokkal rosszabb állapotban van mint a hátsó holott 1/4 annyi kerékcserét látott. Miért? Mert az első felninél fogva van leláncolva a motor és hiába van beburkolva a lánc akkor is lebaszta róla a festéket.
Igy van! Es melyik motor az, amelyik havonta hempereg a soderben? A paaaaalyamotooorrr! Tehat miert kell tartani tole? Tobbek kozott ezert (is)! Azoknak pedig akik nagyban mondjak, hogy "az enyembe igy ugy van piszkalva es semmi baja" (k8-as motor, 2 szezont ment - hurra, nincs semmi baja) azoknak csak meg kene mutatni azt a nem keves darabot, aminek meg lett baja. Sokmindentol fugg a dolog, de szethajthatatlan motor nem letezik es ne legyen senkinek ketsege effelol: az ezredest is szet lehet hajtani. (Ugyan egyelore nekem sem sikerult, de rajta vagyok! )
Hát. Többéves pályamotorozás és féltucat esés után arra lyukadtam ki, hogy bárcsak a blokkal lennének gondjaim. Minden motoromnak bontatlan volt a blokkja de azt tudom, hogy egy közepes esés többe kerül mint egy motorgenerál. Teljes csapágycsere+mondjuk szeleprugók munkadíjjal kijön 1 kilóból. Ha gyári idommal elesel 50-el és csak csúszik az oldalán már a duplájába kerül és nem a gyári állapot visszaállításáról beszélünk. 1 tükör, fejidomtartó konzol, kormányvég, lábtartó, fék vagy kuplungkar, kipufogó vagy váltó, dekli, felnik, első fék és a fényezés.
És ez egy jó eset. Nem fordult át a motor nem vettél frontálisra autót és nem sérült fő elem. Ha a motorblokkal a legrosszabb történik és tételezzük fel felrobban 100-200e között kapsz bele bontott blokkot. Persze papírmunka beszerelés miegymás még megdobja az árat de ott vagy mint egy közepes esésnél.
Ugye lezúztam legutóbb a Tizedest egy kicsit. A motornak semmi baja csak elrepedt a műszerfal. És mivel LCD az egész ezért azonnal csere. 70 ropi bontóban. Kijönne belőle egy bontott váltó vagy 2-3generátor, esetleg márkaszervizben vezérműlánccsere vagy teljes kuplungfelújítás.
Szerintem mindenki imádkozzon azért, hogy a motorja eljusson a blokkproblémákig. Mert az esetek 90%-ban jóval előbb lezúzzák őket. Bontott blokkot többet találni mint bontott vázat.
Akkor ezt meg is beszéltük.
Bakker... Kardoskodtok itt, amellett, hogy marpedig ez a csodamotor milyen tartos es strapabiro! Senki nem ketelkedett benne! De barmilyen strapabiro is, a finoman hasznalt jobb allapotban lesz, mint a vadul hasznalt gep. Es mindenkepp azt vennem meg, amelyikben nem volt Yoshimura vez.-tengely.
Nekem is Yoshimura vezérműtengely van bent a vasban, meg tömítések, meg apróságok :)
Tehát nem mondanám teljesen szériának.
Ki így használja, ki úgy.
Ha pályamentes motort akar valaki, akkor elmegy a szalonba, és megveszi.
Csak annyit szolok hozzá hogy nekem yoshimura box van bent meg tengelyek 14000 a határ és nincs semmi baja a motornak.
Van, de ezek mar nem tetszenek. Bohocmotorok. Az ember mindig csak agyal, amikor ilyeneket lat. Igazabol kellene vagy 6 motor ahhoz, hogy jol erezzem magam.
Itt meg van kidolgozási minőség is
Van benne fantazia.
Végre valaki egyetért velem. Tegnap beszélgettünk a skodabuzi barátommal a régi versenygépekról. Sokkal jobb anyagból voltak, mint az utcai faros Skodák, de még ezeknél is versenyenként váltó és motor generál. Ha én vezettem volna (kanyar közben bal lábfék) akkor fék is

Itt egy neked való K1 kép:
http://www.gixxer.com/forums/a...
A felni festés igazán ötletes!