Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fasza volt:
akkor is leírtam, hogy jól megy egyenesen és jól fogyaszt.
nem tetszett:
fék szar, 100-szor leírtam. 4 kilencesből 4-re igaz volt.
futómű főleg lassú kanyarokban nem ok
váltó 4-5 között néha talál üreset is
nem fért el rajta a lábam
picit ette az olajat
4-ből kettő hidegben 3 hengerrel indult

Amikor a Z-t megvettem nagyon hiányzott a szélvédelem, és a 6 literes fogyasztás ez tény
Ezt hogy is csináltad pontosan? Meg tudom csinálni K1-nél is?
Neked is 9-es volt,akkor istenítetted,meg hogy megbántad hogy eladtad......
Most meg szarozod?
Hogy is van ez Seduka?
Ezért vettünk az asszonynak egy XT600 supermotót
A szűrőt szerintem cseréld vissza gyárira, a kipufogónál rendszerben gondolkodjál!
A kilences fék legendásan gyenge

A kipufogó szelep kivételre nem mondott senki semmit (és a másoslagos pillangókra sem). A Z-nél kitakarítottam mind a 4 pillangót, így nem volt már szükség a gyors gázmarkolatra, de ennél a motornál mégiscsak 1,5 szer annyi paci van. Első körben a 2 szélsőt fogom kivenni. Engem zavar, hogy gázadáskor van egy kis késés, és talán egy kis fojtás is.
Ha eladtam a zongorámat először is veszek olajakat:teló, kormányteló, fék, motorolaj. Ezzel párhuzamosan ki lesz belezve a kipu, csak még keresni kell embert aki heggeszt titániumot...
De kulonbseget kell tenni a kozut es a palya kozott, valamint a kozut ismert szakasza es ismeretlen szakasza kozott. Nekem pl. rohadtul nem mindegy, hogy ismerem-e az utat. Hiaba van viszonylag nagy gyakorlatom (sok ev), az idegeim tiltakoznak a rizikofaktorban. Nem tudok hatarkozelben menni szemrevetelezes alapjan (nem lennek jo enduros), tobbe-kevesbbe ismernem kell az utat ahhoz, hogy normalisan menjek. Igazan jol pedig csak alaposan ismert uton tudok menni, igaz, olyankor az elmeallapotom utan szoktak erdeklodni.
200-nál már jó a hatodik; autópályán nem kell visszaváltani, de szerintem már láthattál motorozni, elég gyakran túlfékezem magam. Ennek az egyik oka, hogy béna módon az egyenesben szeretek fékezni, hogyha benézem a sebességemet legyen lehetőségem korrigálni. Viszont apex után rácsavarom a tüzet rendesen
M3-ason 1 kanyar kivételével bárhol

35-ösön van még néhány jó tesztkanyar polgár környékén.

A H-ringen a célra rát tudom hogy 90 körül kezdem, 150 volt a legtöbb a kanyar végén, de az már beszaratós volt. A többi kanyarban másra figyelek.
Egy kis téli alakítás.....Gixxer Blue smd!
Pl. az Esztergom-Tat elkerulon. Mi azt hivjuk palyanak.
bármelyikben...csak nem biztos hogy ki is jössz és hát nem mindegy a mértékegység .....gleccsernél pl m/év
Magyarországi pályák közül melyik kanyarban mész 200 felett?
Illetve altalaban eleg nagy a baj, amikor mar azt erzed, hogy nem kellett volna ilyen gyorsan menni. Szoval szepen aprankent.

Amugy van benne igazsag. En is eszrevettem azt a pszichozist (magamon), hogy ha a kanyar elott durvabbat fekezek, akkor melyebben merem donteni. (Gondolom az agyam (vagy mi ez) "elhiszi", hogy van tapadas, egyebkent meg szemrevetelezes alapjan kevesebb a bizalmam az adott kanyarhoz. Esoben is igy mukodik, bar olyankor nagy szabra lehet kerulni. ).
leirás alapján azt kellene mondanom hogy használd kevesebbet a féket ,,de nem merem ezt mondani
pedig....1000-rel belenézhetsz 240 be is..de ne lassits hanem fékezz kurvakésőn kurvanagyot...persze azért fokozatosan ültesd be az első villát és az első guminak is legyen ideje kiterülni hogy ne 5 négyzetcentin tapadjon.. és mivel a visszaváltás-motorfék is igen sokat fékez,ezért valszeg túlfékezed és ezért érzed hogy mehetnél gyorsabban is a kanyarban...pedig addig jo amig azt érzed mehetnél gyorsabban is,mert akkor van hova fejlődni-ha már ezt nem érzed akkor elég uncsi lenne
Pedig a 6 dugos 9-es fek legenda... Vagy csak a maga idejeben volt az? Szetszedesnel sokminden ki fog derulni. Ez mar egy eleve cuccolt motor, korant sem biztos, hogy mindenhol gyari alkatreszeket fogok talalni. Fem fekcso, HH betet, Finster dob, K&N szuro mar rajta van. Probaltam masik 3 motort K1-K4-ig, igazabol egyik sem ment jobban ennel (legalabbis en nem ereztem semmi kulonbseget), bar ez sem jelent semmit. Hat 200-nal en se nagyon szikraztatom a deknit. Palyanap sima csiga, majd megyek!
Lehet, hogy csak láncfeszítőt kell cserélned, a gyári nem egy jól sikerült darab. Érdemes csináltatni hozzá.

Én próbáltam a kilencesre a gyári 6 dugós fékekhez fém fékcsővel a K7 600 radiális főfékmunkahengerét (még 2008-ban). Sajnos nem volt jó.

Sajnos én is nagyon messze vagyok a gép tudásától, jövőre sokkal több pályanapra el fogok menni. Amikor sportosan hajtottam minden kanyarban úgy éreztem, hogy sokkal gyorsabban is kanyarodhattam volna, de 200 fölött már nem forszíroztam tovább a tempót.
Ha szétbontod a motort nézzél rá a szelepekre: kopás, illetve tömítettség. És akkor már érdemes is vékonyabb tömítéssel összeraknod.
Szia! Mindig utananezek azoknak a dolgoknak, amiket irsz! Mivel olcson vettem a motort, nyilvan nem hibatlan, ugyhogy a nagyobb osszegeket a telen a blokkra fogom kolteni, sajnos muszaj. Vez. lanc csere, valtozaj megszuntetese, stb. Talan pici tuning. A futomu es fek tuningra szerintem olcsobb megoldast keresek: vezetestechnikai feljodes. Ez a motor sokkal tobbet tud, mint en. Meg nem mentem vele eleget. Eloszor ki akarom ismerni jobban. A radialis fekkart viszont megfontolom, az jo otletnek tunik!
Szerintem nagyon olcsón tudnál upgradelni K5 1000 első futóműre, de a kinti fórumokon azt mondják a 750esé jobban mozog. Ha jól gondolom ebben is ugyan az a 4 betétes fék van, mint a 05-ös zx10-ben.
Már a fekete DLC réteg miatt is megérné váltani, az nem kopik, nem úgy mint a régi arany színű bevonat.
Én a Z-nél eladtam a gyári futóművet fékkel hátsó rugóstaggal együtt, ennek az árából szinte forintra kijött a zx10 eleje fékkel együtt a plussz költség a tengely elkészítése volt, de ha szerencséd van te ezt is megúszod. Ehhez már csak egy radiális főfékhenger kellene, lehetőleg R1-R6
A letörés nálam bevált, ugyanúgy ahogyan a tárcsa bemarása is.
Magyaran le van torve a sarka. Hmm.... en egesz masra gondoltam. Ennel mi a hatas mechanizmus? Nem ugy lenne jo, ha paralellogramma alakban lenne gyokolve (vagyis a Te abradon: a bal oldali gyok tukrozve legyen, parhuzamosan a jobb oldalival)

En azon morfondiroztam, hogy hogyan lehetne a 6 dugos feknel eloidezni valami olyasmit, ami az ujabb 4 dugosokban, amiben minden dugattyu fuggetlenul fogja a beteteket. Es pont arra gondoltam, hogy be kene vagni a dugattyuk kozott a betetet (marmint a vasat vagyis az abradon a fekete reszt), vagyis el kellene vekonyitani az anyagot annyira, hogy meg ne torjon el, de mar nagyobb rugalmassaga legyen, mint a gyarilag teli anyagnak. Hatha felvesz annyi deformaciot az igy legyengult fekbetet, amitol kicsit olyan hatasa lesz, mint darabokbol allo betetnek! (amit bevallom sosem lattam testkozelbol, mert eddig egyik motoromban sem volt olyan tehat lehet, hogy tok rosszul kepzelem el az egeszet. )


VALAHOGY ÍGY. Nem sokkal lesz kisebb a tapadási felület, de jobban fog fogni. Néhány autó fékbetétje már gyárilag ilyen.
Sedu, ezt a gyökölést magyarázd el légyszives!
és még a műanyagnak sem igen tetszene a forró gáz
Nem hinném ,hogy okos ötlet meghosszabbitani a kipugáz utját....
Esik a hóó,vége az idénynek!