Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az etanollal nem kell otthon kannázni. Megállsz a kúton tankolsz 2500-ért benzint, 1500-ért etanolt, és egyben kifizeted.
Ilyen arányban tisztítja az injektorokat.
katt
Oke, nagyjabol ertem. Az en ertelmezesem szerint ez nem 6 terkep, hanem egyetlen egy, ami az egyik dimenzioban a valtofokozatot is figyelembe veszi. El fogom olvasni a gixxer.com-ot, hatha van valamifele kihasznalhato trukk, hogy a 6 memoriatarbol hogyan lehet osszesporolni nehanyat szabad felhasznalasra (ertelemszeruen a valto allas - mint bemeno parameter - figyelesenek kihagyasaval).

A motor fogyasztasa nem erdekel, csak az, hogy minel jobban menjen. Viszont ha ugyanaz a teljesitmeny (vagy esetleg tobb) megoldhato kisebb koltseggel (etanol), akkor miert ne. A jo dolgoknak en sem vagyok ellensege. Felesben eddig is tolthettem volna, de nem tettem, nincs idegem azzal bohockodni.

Az etanol elsosorban azert koncepcio, mert erosebb lesz tole a motor. De orulok, hogy olcsobb is.
A sebesség váltó karral váltasz a térképek között. Helyesebben 7 is van, mert az üresben is másképpen viselkedik.
Elméletileg 1000-nél 5.-ikben a legjobb a gyújtás, kaja, stb. Viszont a Suzuki mérnökök ugye számoltak azzal is, hogy nagyobb sebességnél több levegőt fog kapni, ha fix 5.ik jelet kap, akkor alacsony sebességnél szerintem sok kaját fog kapni, hiába a szenzor a légszűrőházban. Elvileg így kiiktatod a 300-as korlátot is.
Az okosok szerint persze szereti a gép a sok nyálat, csak a pénztárcám nem szereti
Én nem variálok, így is nagyon megy
Amit alakítottam eddig a gixxeren; az a Z-nél fogyi csökkenéssel járt. 10% azért egy szezonra kivetítve kb. 2-3 tank benzin, ami nem rossz.
Jo! Koszonom. Tajekozodni fogok!

Nem kellemetlenkedni akartam, csak munkaidoben azert joval egyszerubb gyorsba megirni egy forumkerdest, mint orakig bongeszni a netet.
Nem tudtam, hogy 6 terkep van benne, nem is gondoltam ra. Mi ertelme lenne 6-nak, ha nem tudok kozottuk manual valtani?! Sosem hallottam errol, eszembe sem juttott, hogy ilyen letezhet. Mar csak abbol a szempontbol sem logikus, hogy ha tenyleg igy van es megoldhato a gyari ECM-el a 6 kulonbozo karakterisztika akar menet kozbeni kapcsolasa, akkor mi a raknak gyartanak olyan dobozokat, mint amirol szo volt?

Tudok angolul, de eloszor mindig honi forumon tajekozodom. (Meg ha 10-bol 9-szer nem kapok valaszt arra, amit kerdeztem, akkor is!)
Cápa nem tudsz angolul? gixxer.com-on minden le vagyon írva. Amit te keresel Yoshimura race ecu, ami elég drága, és utcára teljesen felesleges.
Gyárilag is nagyot mennek ezek az ezres gépek, a fiatalabbakon a gáz is nagyon jól adagolható.
Az alap térképen is lehet a kaját változtatni 5-10%-ban, szervizek vállalják. A TRE mod is elég lenne neked, kb. 50 dolcsi, vagy 5 db. ellenállás.
100%-ban az etanol kinyírja a benzinpumpát, a titán szelepeknek is odabasz, az injektoroknak is csak egy darabig fog jót tenni. Benzincsöveket is sűrűbben kell cserélned.
Ha 1-2 évig kell csak a motor akkor go.
6 db. valódi térkép van minden széria gixxerben
Mindent meg lehet csinálni, ha kellenek az ellenállás értékek sikítsál.
Ha etanolra állítod be, és nem találsz olyan kutat ahol az lenne, akkor sok kaját fog kapni, és nagy lesz az előgyújtás is 95-össel.
Simán keverd be 50%-ban.
De ez is az eredetiv ezerlot veri at, mint a PC. Direkt mondtam, hogy valodi tarolo kell, nem pedig atvero. Olyan erdekel, amit az eredeti mikrokontroller helyere lehet kotni es tud tobb terkepet. Versenyelektronika a szakzsargon szerint.

A PC es minden azzal azonos modon mukodo atverodoboz plusz egy felesleges alkatresz, ami sokkal rosszabbul mukodik, mintha az eredeti vezerlesi helyen lenne valtoztatva a rendszer. Magyaran hanyadek megoldas. Viszont occso!

Az uj gixereken van programkapcsolo gyarilag? Mert akkor esetleg azoknak a mikrokontrolleret (ECM) mondjuk 3-szor. Es akkor a "rain", "road", "race" allas helyett lehetne "alap", "benzin", "etanol". Utobbi ketto termeszetesen az adott uzemannyaggal ertelmezett "race"-nek felelne meg.
Fi tuner ÁGOnak van és a felébe kerül mint a PC.
Szia! Ezt a szezon elejen irtad. Azota mi tortent? Mik a tapasztalatok? Elgondolkodtam az etanol hasznalaton, mert ugyis irva lesz a terkep.

Esetleg ismertek olyan elektronikat, ami GSX-R-hez tobb terkepet enged beprogramozni (programkapcsolo). "Valodi" terkeptarolora gondoltam, nem Power Commanderre. Az nem szimpatikus.
Majd ha el mukik a válság akkor veszek egyet már gondolkoztam rajta.
Ezért kell egy cross/supermoto gép. Azt ha eldobod a hideg aszfalton nem sok baja lesz
Megyek is kerekezni egyet
Még hideg van ahogy jön a meleg én is egyre feszültebb vagyok mikor lesz legalább 17fok akkor lesz minden finomság remélem:))))
Látom zajlik az élet!
Gyugyu! Na mi a helyzet tesa? Beszerezted már a kis elektronikai kütyüt?
Semmi esetre sem akarlak lebeszélni. Egységnyi pénzért a legfiatalabb és az egyik legjobb sportmotort veheted meg. Nézzük a vetélytársakat:
Honda: fesszabályozó gondok, picit drága, gázra lányosan reagál szériában
Kawa: 04-05-ös egykeréktől letörik a vázról/blokkról a felfogató fül, láttam már kikönyökölt blokkot, szétrobbant generátort stb.
Yamaha: közép tartományban alig megy csúszástól (30-40 km/h) eltört a váza a barátom 2005-ösének. Olaj evés, stb.
Suzukinál 2005-ösökre írták, hogy voltak váznyak miatt visszahívások.
Viszont gyári állapotban is jól megy, a gáz is jól adagolható, szinte csak egy púpos plexi kell rá.
Vegyél 2006-osat, nekem is az van
Könnyen tuningolható, van hozzá bőven alkatrész, stb.
Ja látom elkéstem upsz.
Halli aszem a hátsó keréknél a sárvédő mögött de nem tuti csak emlék.
Oké köszi már megvan:)
Ja, figyelmetlenül olvastam.
A blokkszámot (mint az ábrán is látszik) a blokk hátulján, forgattyúsházon, a hátsó rugóstaggal szemben találod.
köszönöm szépen:)
váznyakon alvázszám van! Forgalmiban természetesen szerepel. csak a motorblokkon nem találtam még meg! lehet le kellene venni az idomot hozzá, de jó lenne előtte tudni, hogy mégis hol keressem ott!
Tessék: