Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most akkor a motor allapot szempontjabol csak meg rosszabb, amit irsz nem? Te utcan is igy hasznalod (en is) es van szamtalan megvasarolhato motor, amit a tulajdonosa ennel sokkal jobban megkimel. Akkor most miert is kell tartani a palyahasznalattol? Ezert! Mert aki palyara viszi, az eleve ugy adja neki, ahogy csak birja a jobbak kozben tudjak ovni a technikat, a benabbak nem es amit lehet adni neki balsorsbol azt meg is kapja. Eszerint sokkal inkabb erdemes ezek helyett egy olyan motort valasztani, amit egy turamikulas hasznalgatott. Szerintem ez egyertelmu es minden motorra igaz.
Fehercapa380
Nem mindenben értek veled egyet. Én vegyesen használom a pályán, és az utcán egyaránt a K4-emet. Aki ismer az tudja, hogy sehol sem kímélem a vasat. Sem utcán, sem pályán... Ezért vettem, nem azért, hogy boltba járjak vele. Én utcán is számtalanszor 10 fölé pörgetem, ha olyan napom van, szinte csak abban a tartományban használom... De bírja, mert kurva jó motor. Most van benne 40ezer km... és lekopogom semmi baja... A pályagumiról meg annyit, hogy én utcán is pályagumit használok, lassabban melegszik fel... ez ok, de ha felmelegedett peremet lehet rajta dönteni befele, akkorát fog... nekem általában elöl sincs majrécsik, nem hogy hátul-hozzáteszem utcán.
Ezzel a motorral csak pályán csúsztam eddig egyet... az mondjuk teljesen az én hülyeségem volt.
Tehát nem pálya-vagy utca függő egy motor élete... hanem pilótáé.
M van akkor, ha csak palyamotor volt (vagy neha az volt)? Hat csak annyi, hogy a GSX-R nem versenymotor, hanem utcai sportmotor. Siman megy partizezret palyan kulonosebb reinkarnacio nelkul, de messz nem annyit, mint utcan. Magyaran egy utcai sportgep pont megfelel arra, hogy kis penzbol szezonokon at a palyan nyirjuk, aztan amikor majdnem szethullik, akkor eladjuk.

En biztos rohadt bena vagyok palyan, de azert a palyahasznalatot sem igy latom. Allandoan 10ezer felett forgatas. Motorfeknel a szabalyzasi fordulat fole engedes. Fektavon ugy rangat a lanc meg pattog a kerek, hogy kilazulnak az idomcsavarok a rezgestol. Egy-ket perec szezononkent. Eleje allandoan egykerekbol leb..szva, kormanytelo szital, razoko reszeli. Kuplungba mindig belenyul, gazelvetel nelkul valtogatas. Cserelgetheted naponta az olajat ezen, ezen az sem segit....
Próbáltam én is K7- est szerintem főleg alul gyengébb.A K5-6 szerintem egy nyerő széria.
Sziasztok!
Volna itt egy érdekes videó arról, hogyan készült a legendás GSX-R
Az egyik ZX9-esem versenymotor volt olaszban (Simonelli vagy Simoncelli racing team, még megvan valahol a kis táblája). Én is adtam a szájának, mégsem feküdt ki a motorja, de ültem már jobb motoron, amit csak utcán használtak. Nem ette az olajat, kiakasztotta a 300-as órát (amit sok széria kilences nem tud), de mégegyszer nem venném meg ugyanazt a motort. Óra szerint 24,000 km volt benne.
Atix semmi baj nincs vele ha pályáztak vele, csak akkor ne írják bele a hirdetésbe hogy nem...
nekem ezzel van a bajom...
Már igy került hozzám...
Miért fehér a felni?
Így jobban tetszik?
Még a szobában is emelgeti az orrát...
Igen, decsak mert drágáéé cserélnek váltót....
mee biztos kuvalassan mécc
Viking1,

Nem, nekem még túl reggel van bármi infó befogadására...
Hallottad (mai hír), hogy az összes 2011-es ZX10R-t visszahívta a Kawa és bizonytalan ideig nem is szállítanak?
Aki már átvette, annak visszafizetik a vételárat.
értettem főnök... qssolok
Nedumájjáá', dógozzá!
mafaxvan má megint velem?!
Az főtengelyen 193 ló. Az meg nem olyan nagy csoda egy K6 1000-nél.
Nem tudom hol mérik Ágoék. Nem is állitottam se ezt, se azt. De az tény mikor át ültem a ringen egy gyári állapotu K7 ezerre, olyan volt mintha egy 750-en ülnék.
Nem tudom keréken vagy főtengelyen mérik-e. De nem is állitottam egyiket sem.
Érdekes lenne 193 le hátsókeréken ,inkább főtengelyen szerintem.
Arról nem beszélve, hogy a FireBlade-ek megbízhatósága 2002 óta semmivel nem jobb a Suzukinál. Sőt!
Honda sajnos nem tetszik és nekem kényelmetlen volt mindegyik évjárat 2004től. Nem mellesleg az ára sem annyira kedvemre való :)
Ha már gixi vagy eregy lesz az áldozat akkor én mindenképp a gixi javára döntenék. De ha Neked a megbizhatóság a fő szempont, akkor mindenképp Hondát vennék a helyedbe.
power commander és a yoshi titán rendszer az alap. Bele nem látok. De fenn van Ago lóerőranglistályán. Ha szeretnéd tudni akkor Őt kérdezd.