Hát pedig még azok bírják a legjobban. Bár előre SC1-et raknék.
A keményebb dunlopok 15 fok alatt elég veszélyesek de a pirellik alapból puhábbak, gyengébb a karkaszuk (több nyomás is kell beléjük) ezért jobban deformálódnak és könnyebben bemelegszenek. Szerintem. Milyen nyomással mész?
Úgy látom,újabb embertársunkat fenyegeti a Suzuki vírus,K5/1000 altípusa. Ha ezt egyszer elkapod nem könnyű kilábalni belőle. Legfőbb tünete a jobb csukló önkéntelen vertikális mozgása,adrenalinszomj...stb. (ui.:ne 600 )
Én a Thundercat után K4 750-re váltottam. Érdekes mód 2500-ig a Thundercat motorozhatóbb. (Már ha valakit érdekel az alapjárat-2500 közötti tartomány) A 750-es is megy de nagyon rázza a láncot. Persze onnantól ég és föld a különbség a 750 javára. Az 1000ccm meg teljesen más világ. Szerintem ha több nyomatékot akarsz ne vegyél újabb 600-ast. 750 vagy 1000.
Gsx-r 600 K4-K5 széria vagy Gsx-r 1000 K5-K6 széria.
Ez a kettő a befutó kizárólag. Tanácsokat várnék.
Gyakran túrázom 2 személlyel. Alul viszonylag harmat volt a Thunder. Ezért is van benne a szórásban az ezres. A k4-k5 600-ast nem ismerem, hátha valakinek volt, véleményeket várnék. :)
4000Ft gondolom nem túl sok neked. Ennyiért kapnék a bontóból, autósat, csak pont egyformát szeretnék.
Aztán lefestem matt feketére a foncsort, ahogy a képen is látszik.
A tompítotthoz már megvan a xenon is
A keményebb dunlopok 15 fok alatt elég veszélyesek de a pirellik alapból puhábbak, gyengébb a karkaszuk (több nyomás is kell beléjük) ezért jobban deformálódnak és könnyebben bemelegszenek. Szerintem. Milyen nyomással mész?