Illetve csúszógyűrű, de végülis mindegy, lehetett talán érteni.....bár as géped ahhoz fiatal, hogy nagyon lógjanak.....fene tudja, pedig nemrég cserélted a szimeringeket...
Ilyet: Motul Fork Oil Very Light Factory Line 2,5W
Alul van egy táblázat a gyári olajokra. Nekem Suzuki L01 villaolaj volt a gépben, ami jó volt nekem. Ahhoz a 2,5W-s olaj jó viszkozításban a Motultól sztem.
Oke, ha van itelet terjunk vissza a dolgora. Nekem a labtarto pozicionalokra lenne szuksegem, legalabbis abban az esetben, ha a meretei megfelelnek nekem, vagyis a 4792 hsz.-ban jelolt meretek szerint jo K1-re. Esetleg lemerhetned majd!
De megy ám! Már megvan a D209 gp gumi zsír új ,meg 8liter motul 7100. Lesz még kék bubis plexi,és racing kuplung,ill.fékkar. De ezek még a jézuskánál vannak . Xenonon még gondolkodok,mert a fakabátok harapnak érte
Én most cserélek láncot, meg fékbetéteket elöl. Lehet a teleszkópszimeringet is kell, mert megint folyat a balos.
Meg kéne már tanulni finoman lerakni az elejét...
Egy márkás bubis plexi is 24,000Ft.
Akkor meg kell tanulni szépen lerakni az elejét, mert az még nem megy.
Alul van egy táblázat a gyári olajokra. Nekem Suzuki L01 villaolaj volt a gépben, ami jó volt nekem. Ahhoz a 2,5W-s olaj jó viszkozításban a Motultól sztem.
http://www.motul.com.au/produc...
Bal oldalára feküdt,a jobb oldalon az idomokat leszámítva sértetlen.
Viszont egyenlőre még nincs bontogatás,várja az ítéletet...
Eltettem én is a gépet télire,teletankoltam,befújtam a láncot.....
Mert oda Motul Fork Oil-t raktam.
Én most cserélek láncot, meg fékbetéteket elöl. Lehet a teleszkópszimeringet is kell, mert megint folyat a balos.
Meg kéne már tanulni finoman lerakni az elejét...
Mizsi miujság veled? Motor?