Le lett dugózva, ha lesz időm kikötöm rendesen, csak hibakóddal reagál rá. 1-2 pacit jelent, és nem kerül semmibe.
Ha sportdobot teszel rá nem fog durrogni, illetve így rendesen be lehet állítani a motort, a +levegő nem zavarja meg a műszert.
Ma teljesen ki lett iktatva az "exup" szelep a kipufogóból, illetve 2 pillangó, +pair szelep meg lett okosítva. Sokkal hamarabb felpörög, jobban reagál a gázra. A jóidő kihozta belőlem az állatot
A 2 kis rögzítő csavar a pillangók alján nem volt elnyitolva, szerintem direkt úgy tervezték a motort, hogy az első levegőszűrő cserénél könnyen ki lehessen venni őket...
A lényeg: 1db. K5-6 1000 gyári kupufogó, és egy gyári plexi eladó. Együtt 20,000Ft, külön-külön is elvihetőek.
Érdekes,hogy beleraktam jó pár km-et a motorba és próbáltam már elég sok mocit,de egyszer se néztem azt,hogy melyik fokozatban mennyit megy és,hogy mikor tilt....
Nem hegesztik,hanem ragasztják.Bármelyik márka kereskedésben megcsinálják,persze csak akkor ha megkaptad a levelet a suzukitól alvázszámra....
Semmi baja a K5-K6 váznak csak valami barom amerikai összecsinált valami csúnya bukfencet ahol eltört a váz,nekiállt pereskedni amit persze megnyert,felmarkolt egy rakás pénzt.Suzuki úgy döntött,hogy inkább csinál egy visszahívást mint hogy milliókat fizessen ilyen ügyek miatt.Dióhéjben ennyi a történet.
A Suzuki 2-3 éve visszahívta a K5 1000-et, hogy utólag megerősítsék a vázat mert párnak eltört üzemszerű(vagy nem) használat közben. Egy merevítőt hegesztettek bele a vázba. Természetesen ingyen.
Látom neked is k7 1000-ed van:) Kérlek tudnál e nekem abban segíteni, hogy a motorszámot hol találom!
K7 1000-em van és nem találom a motorszámot! Hol kellene néznem? Vagy takarja az idom? Kérem vki segítsen!
Előre is köszönöm!
Ha valakit érdekelnek képek tudok mutatni.
Van egy eladó K&N légszűrőm,SU-7500.K1-K4 ezreshez jó.
Új.Ára:13.000.-
a k3-4 nek van a legerősebb váza...
1 vaddisznó meg se kottyan neki...
igaz Viking?
Ha sportdobot teszel rá nem fog durrogni, illetve így rendesen be lehet állítani a motort, a +levegő nem zavarja meg a műszert.
A 2 kis rögzítő csavar a pillangók alján nem volt elnyitolva, szerintem direkt úgy tervezték a motort, hogy az első levegőszűrő cserénél könnyen ki lehessen venni őket...
A lényeg: 1db. K5-6 1000 gyári kupufogó, és egy gyári plexi eladó. Együtt 20,000Ft, külön-külön is elvihetőek.
Semmi baja a K5-K6 váznak csak valami barom amerikai összecsinált valami csúnya bukfencet ahol eltört a váz,nekiállt pereskedni amit persze megnyert,felmarkolt egy rakás pénzt.Suzuki úgy döntött,hogy inkább csinál egy visszahívást mint hogy milliókat fizessen ilyen ügyek miatt.Dióhéjben ennyi a történet.