az elég sok. én dob nélkül mértem annyit (2x is) nem akarok vészmadár lenni, de én úgy éreztem hogy dob nélkül gyengébb volt a vas. amit készülsz csinálni az pont olyan.
ha mégis megcsinálod füldugóval használd, hallásodra nem lesz jó hatással..
Sziasztok!
Télen válltoztatásokat végzek a mocin.
Ha megvalósítható,akkor el fogom adni az összekötő csövet,és a dobot.Csak eggyütt 60 e Ft lesz az ára.
60-as mind két vége,egy szezonos.
Felteszek egy képet,nem lesz rajta dob,csak cső 54mm-es (csak vázlat az elképzelésemről).
Én is vásároltam. Gyári kipu+ összekötő cső a power szelep helyett. A dob ki lesz belezve, a szelepen gondolkodom hogy maradjon-e benne. Mi a véleményetek?
Így megmarad a rendőrbiztos külső
Sajnos 60,000 alatt nem láttam rendes kipufogót, az R1 rendszer pedig nem ment volna fel rá. Ez nagyon zsivány lett volna:
Igen, szemre is lattam az aranyokat, koszi! Van alum, megprobalom szepen megoldani. Beregisztraltam az oldalra. Allatok ezek az amcsik! (Es persze epp eleg penzuk van hozza... ).
Az nem a sajátom volt, az arányok szerintem látszanak. Én csináltam a kilencesre sablont hdf-ből (hátfal), aztán saválló lemezből kivágtam a végsőt. 2x1 mm elég volt, azt le tudom mérni. Acélból elég lesz a 3mm vastag lemez. Télen lesznek méretek K5-re, de előbb be kell fejeznem a házat, és a 635-öst is.
Fasza. Ha penz korlatlanul allna rendelkezesre, akkor nekem meg ennel kulonb labtartom is lenne. De mivel csoro gyerek marol holnapra el, ezert feltalalja magat. Mar szereztem anyagot maratni egyedi labtarto modot. Tudnal mereteket mondani arrol, amit korabban bedobtal a sajatodrol (a 2 + 2 lyukura gondolok). Mennyivel viszo hatrebb? Mennyivel feljeb? Mennyivel hozza kiljebb (Azaz milyen vastag az anyag?)
Ja, amugy valami ilyesmi index kellene. Melyik autonak van hasonlo? Vagy milyen bubi-indexek vannak? Nekem csak Wartburg van otthon, az egyuttal bukogombanak is jo.
A 2 rövidebb oldalát le kell gyökölni, és sokkal jobb lesz!
Én a kilenceseken mindent megpróbáltam, hogy jobb legyen a fékem (fém fékcső, verseny betétek, gyári, ebc, radiális főfékhenger K7-ről) mégse lett jó, még utcára sem.
A Z-n a gyári 4 dugós még rosszabb volt. Az kapott 320-as féktárcsákat, ránézésre olyan radiális Tokicot, mint a K5 1000-en van és így már egész jó lett utcára. Akkor untam meg a mókát, amikor a hring célegyenesében belerongyoltam a gumifalba, pedig akkor már tapostam a hátsó féket is, amivel kinyírtam a powerrace gumimat
Ferodo X-RAC nagyon jó hozzá. Én is végigpróbáltam egy párat, ez bejött. Az amik szerint a Vesrah SRJL17 az abszolút tuti, de azt nálunk nem lehet kapni. Az is sokat tud számítani, hogy rendesen kitisztítod a nyergeket, megjáratod a dugattyúkat, mert a hosszú betét különben nem egyformán fekszik fel.
5,000Ft
ha mégis megcsinálod füldugóval használd, hallásodra nem lesz jó hatással..
Az új elképzelés egyedibbé tenné.
Letiszultá válna a motor hátsó része.
Télen válltoztatásokat végzek a mocin.
Ha megvalósítható,akkor el fogom adni az összekötő csövet,és a dobot.Csak eggyütt 60 e Ft lesz az ára.
60-as mind két vége,egy szezonos.
Felteszek egy képet,nem lesz rajta dob,csak cső 54mm-es (csak vázlat az elképzelésemről).
Így megmarad a rendőrbiztos külső
Sajnos 60,000 alatt nem láttam rendes kipufogót, az R1 rendszer pedig nem ment volna fel rá. Ez nagyon zsivány lett volna:
Vajon K1 labtartohoz hasznalhato?
Egy másik pénztemető 1143 ccm házilag:
a bika gép
és egy 500 dolcsis lábpihentető
1) Ohlins R/T forks with superbike internals
2) Ohlins radial caliper brackets
3) Ohlins rear shock
4) Brembo full floating race rotors (320mm)
5) Brembo Hp radial calipers
6) Brembo forged radial master cylinder with folding lever
7) Brembo micro brake switch with mounting bracket
8) Goodridge stainless steel brake lines with black coating front and rear
9) Gilles FO triple clamps
10) Gilles GP light clip-Ons
11) Gilles gold chain adjusters with titanium locking axle nut
12) Gilles gold adjustable rearsets
13) CRG GP clutch perch with folding lever
14) Marvic Penta 1 forged magnesium race wheels
15) Ceramic wheel bearings
16) Ohlins steering damper in the stock location
17) full race port and polished cylinder head
18) 7 angle race valve job
19) titanium valve keepers and retainers
20) 750 valve springs
21) cylinder head decked 25 thou
22) Web cams 540/566 grind degree'd at 105/105
23) Polished crank
24) Oil pan Windage baffle
25) Ceramic Transmission bearings
26) KWS +3mm JE big bore pistons
27) Carillo H-beam connecting rods
28) KWS Billet clutch basket
29) Yoyodyne slipper clutch hub assembly
30) Powercommander USB
31) Powercommander USB ignition module
32) Powercommander USB control Hub
33) Powercommander LCD screen with dual map switch
34) High pressure/High volume oiling mods in engine cases
35) High pressure Oil pressure valve
36) High volume oil pump gear
37) Dual radiator fans
38) Woodcraft billet stator cover (black with stainless slider)
39) Hindle full race exhaust with carbon muffler
40) Super HID headlights with motorized bulbs
41) Pair valve removed
42) TRE
43) 750 short stacks
44) K&N air filter
45) Lightech frame sliders
46) Lochart tinted speedscreen
47) Mototeck gauge face plate
48) Suzuki gel seat
49) carbon fiber front fender with gold vents
50) carbon fiber tire hugger with gold vents
51) Mototeck undertail with led brake lights and directionals
52) Lochart flush mount front directionals
53) Vortex black hard anodized rear sprocket
54) AFAM X-ring 530 chain
55) Billet rear master cylinder resivoir
56) gloss black powdercoated frame
57) gloss black powdercoated swingarm
58) gloss black powdercoated subframe
59) gloss black powdercoated passenger pegs
60) custom machined ignition switch to retain steering lock in Gilles FO triples
61) Harris grips
Én a kilenceseken mindent megpróbáltam, hogy jobb legyen a fékem (fém fékcső, verseny betétek, gyári, ebc, radiális főfékhenger K7-ről) mégse lett jó, még utcára sem.
A Z-n a gyári 4 dugós még rosszabb volt. Az kapott 320-as féktárcsákat, ránézésre olyan radiális Tokicot, mint a K5 1000-en van és így már egész jó lett utcára. Akkor untam meg a mókát, amikor a hring célegyenesében belerongyoltam a gumifalba, pedig akkor már tapostam a hátsó féket is, amivel kinyírtam a powerrace gumimat