Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

forditva is ültem szerintem a bilincs résznél tudsz annyit huzni rajta hogy ne forduldon se előre-se hátra.....de tegyél alá véknyan smirgli papirt ugy hogy ne látszodjon és igazad is lehet megmented 1 esetleges perecnél...........max beleűt a tankba
bogyokam, az hogy Te is kozel ulsz a kormanyhoz, nem mentesit annak terhe alol, hogy esetleg rosszul csinalunk valamit. Amig nem ulunk ra forditva, addig nagy baj nem lehet. Az egyenes kormany nagyon hasznos lehet, mert azzal konnyebben vezetheto a motor (sokkal). Igazabol igy a GSX-R-el kozlekedve azt mondom kozuton az egyenes kormany optimalis, a csutkakormany "veszelyes". Sportmocira viszont nem tennek egyenest, uh. marad a csutka.

Amugy "kegyenesitettem" a csutkakat. Kiszedtem a rogzitocsavart, es elore csavartam oket, mikozben lejjebb toltam. Szerintetek mi baj lehet abbol, hogy nincs bennuk a rogzito? (Azon kivul, hogy kissebb bukasnal esetleg megmenekul a kormanycsutka a torestol. )
én is mindig szinte a tankon ültem bár volt olyan hogy szó szerint és aztán jött az egyenes kormány..............pedig az én kezem sem valami rövid
A segitseget/tanacsot mindig orrommel veszem. En is kozel szeretek ulni. Kezdem azt hinni, hogy en mindent forditva csinalok, mint ahogy kell.
Nincs a hh-val konkrét tapasztalatom, csak a fórumosok véleményét írtam le, gondoltam segítek. Azt is ugatták hogy ne üljek a tankhoz közel, pedig nekem így könnyebb irányítani a gépet, annak ellenére, hogy hosszú kezeim vannak.
Utcára ez is értelmetlen már.
Valami ilyenre szívesen cserélnék...
Tegnap én is elraktam a GSXR-t téli álmot aludni.
Elugrottam vele faterhoz, lemostam szépen, aztán lassan neki is állok szétszedni(főleg azért nehogy meggondoljam magam és menni akarjak vele). Pár dolgot tuningolunk rajta, javítgatok amit kell.
Én mondtam, h Brembo vagy Ferodo ST, csak kicsit késöbb mint vetted a betéteket...
Nekem most a Ferodo ST helyett gyáriak mennek bele. Kiváncsi leszek majd mit mutat...
Helló tudsz küldeni egy tel.számot a hayagyugyu@citromail.hu ra érdekelne pár cucc.
Benne vagyok a csereben! Majd valami palyan fussunk ossze.

A fekbetet temat mar kibeszeltuk itt koraosszel, amikor vettem a K1-t. A fekbetet teszteket is elolvastam. A legtobben az EBC HH-ra eskusznek (itt is, vilagszinten is), de nekem - mint rendszerint - megint nem tetszik a tobbseg elkepzelese. Nem jo, hogy csak melegen fog, mert hosszu egyesnesben visszahul es pont akkor nem fog, amikor kellene: veszfekezeskor. Eleve egy hulye elkepzelesnek tartom, hogy a kemeny betet felmelegiti a tarcsat, ami aztan kilagyul es utana eszi-ragja a betet. Fog fog, de egy feknek nem igy kell mukodnie, ez a technika megeroszakolasa szerintem. A hatso fekem kifejezetten rossz HH-val.

Mar megvettem azt, amit a Prop-Teches fiuk ajanlottak (hittem nekik), de meg nem szereltem be, mert lusta is voltam, meg sajnaltam is a benne levot - azok is van hus boven. Stopizni meg ugyis lehet barmivel.
Hali Urak!Ha érdekel valakit bubis plexi 11000-be tudok minden évjárathoz sötétet és kéket is!
BMW-t, hogy megtanuljon autót szerelni

Cápa nyáron cserélünk motort! A gixxer fórumon az ebc hh betéteket ajánlották gyenge pályázásra és utcára. Az enyémben nem tudom mi van de sikítok ha behúzom a féket, annyira jók.
Nekem most nincs gondom a fekkel. 6 dugos, meggyozobb, mint az F2-es 4 dugosa volt. Csak az nem tetszik, hogy valtozik a munkapontja mert HH betet van benne. Mar vettem S33-at bele az okosok szerint az minden helyzetben meggyozoen fog es nem hisztis betet. Mint mondtad a Z-vel is elporoszkaltam, pedig azon se fek, se futomu. Amig nem kocka a kerek, addig mindegy.
gyereknek mit veszel
Ha a Z750-nel tudtál lapon menni akkor a gixxerrel is tudsz majd.
A tiedbe bele tudod rakni a K5 1000 motorját is
Mondjuk én a helyedben a 2 első telót cserélném ki először a fékek miatt.

Tegnap a páromnak vettünk egy 600-as supermotót. Jó kis tanulómotor lesz
majd kérek a leckékből
majd jövőre ha visszakapom a jogsim
Igen megvan a racetek. Versenypályára tökéletes. A széle szinte gyári, utcán volt használva.
Üdv!

Készletkisöprás miatt akciós áron eladók a következő kipufogók:

Leo Vince SBK Racing Factory Carbon K5- K6 (új, dobozban) 59.000.-
Leo Vince SBK EVO II Factory Carbon K9- L0 (használt, bemutató cső volt, kb 300 km van benne, dobozban) 75.000.-
Leo Vince Alu EVO II. K3-K4 (új, dobozban) 49.000.-
BÓDIS TRI-OVAL DUPLA SLIP-ON polírozott K7-K8 (új, dobozban) 85.000.-

Kérésre képeket tudok küldeni.
Tel: 20-249-7420
En vagyok a vilag masodik legjobb elmeleti motorosa.
A racetec eladó még? Megnézném, a szélei épnek látszanak....
Vegyél már egy motort inkább
http://nextlevelmoto.com/image...
tudom auto gumin