Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R1 Arrow rendszer jó lehet K5 1000-re? 3kg
a helyes recept:sok gumi sok gyakorlás és vér a faszba no meg egy jó fék sem árt
Ez 0 km es HAHAHAHA.
Ez nem az amit a mocsok összetört és nem régen még 2,7 volt az irányára?

Bogyó vegyél motort és tanulj cápától!
Persze király kategóriában dobogós. Esőben nem slicken mennek
A súllyra írtam választ, nem a teljesítményre. 40-ért valószínű nem versenyrendszert vett a kolléga, azért mert Yoshi.
Nagyon drága majd 2év múlva de inkább suzuki GSX-R 1000
Segédvázcserével igen...
K3-4 farokresz felmegy a K1-2-re?
- Nem?
- Csak segezvazzal egyutt cserelve?
- Eleg csak az idomot/ulest cserelni?
Hi!
Ránéznék, ha valamikor össze tudunk futni...
Ne rangasd, finoman dontsd. De melyebbre, mintha vele egyutt dolnel, plane melyebbre, mintha kiulnel. Gondolom errol szolhatott az iromany, de majd Sedu leirja pontosan.
akko vizen rángassam a motort szerintem ő rángatna engem
Akkor maskepp fogalmazok: A postas kanyartechnikat kell alkalmazni. Szinonimak: futar, rendormotoros, ideges csopperes.
a láb lelógóst
De nem ugy ertik szerintem. Egy ADOTT sebesseghez kepest nagyobbat bortiassz, ha magad alatt dontod a motort es nem pedig kiulsz. Es esoben igy kell. Konnyebb kivedeni a csuszast es nagyobb feluleten fog a gumi. Nyilvan nem ugy ertik, hogy esoben jobban megdontod, mint szarazon, hanem ugy, hogy a lehetseges kanyartechnikak kozul azt kell valasztani, ami a motort jobban ledonti szogben. Tehat a "krosszmotoros" technikat kell hasznalni.
hát haver ne haragudj,de aki ezeket irta az nem sokat motorozott esőben sőt szerintem motoron sem ült nekem mikor a te slikked volt fent elkapott az eső és egyenes uton is olyan érzésem volt mintha defektem lenne nem hogy még boritottam volna
En ugy erzem sokkal stabilabb a motor, ha a hatso feket is nyomom. Termeszetesen nem allando fekerovel, hiszen az elso fek hatasaval szinkronban, valamint visszavaltaskor a motorfekkel szinkronban hullamoztatom a pedalt ugy, hogy a hatso kerek fekezonyomateka lehetoleg allando legyen. Csusztatni nem a gyorsasag, hanem a szorakozas miatt szoktam. A csusztatas gyorsabb is, de csak akkor, ha megfeleloen lassu es megfelelo szogben elfordulo kanyarba teszed kereszbe. A supermoto versenyeken gyakori az ilyen kanyar, palyamotornal nem jo. Persze az elmelet es a gyakorlat hatara erosen keveredik palyatol fuggoen. Lasd Casey Stoner, alatta csuszva is gyors a motor. En ha csak tehetem csusztatok, kaparok, kerozok, mert igy elvezem. Valoban ugy a gyors, ha a kanyar kozepeig fekezel, de ezt csak palyan lehet. Kozuton ennyire spiccre kimerni rovid idon belul temetot jelent. A tobbi megy orszaguton is.
Csak idéztek tőle. Nem ez váltotta ki a vitát, hanem az, hogy apex után a külső pedált terheled. Nekem gázra visszaáll egyenesbe.
Fékezésre én 99%-ban csak az elsőt használom. A hátsó olyan, mintha kocsival kézifékeznék. Látványos, de szerintem nem leszel tőle gyorsabb.
Kevin: 10%-70%-15% első fék és a végén lassan engeded ki. Apexnél még csak gurulás utána nagy gáz finoman adagolva.
Állítólag, ha nem fékezel a kanyar közepéig nem vagy elég gyors

Rossinak van reklámfilmje R6-tal amiben mutatja a hátsó fékezést, de úgy megy a sportmotorral, mintha supermotóval veretne. Szerintem a tapadó kerékkel kanyarodni gyorsabb, mint a csúszóval.
Nem hetkoznap forum az, amin Kevin Schwantz irogat. Akaratlanul is eltanultam tole nyujtott kezes kiules technikajat, de a fekre vontakozo okossag nem megy le a torkomon. Minden korulmenyek kozott hasznalom mindket feket, kivetel egykero, stopi es kigyorsitas. Kanyarbejaratnal mindkettot, slidenal mindkettot, egyenes fekezesnel mindkettot (esoben is, jegen is), veszfekezesnel mindkettot de ugyebar itt mar a beidegzodes ment eletet vagy az ABS, akinek van. Nem vagyok kulonosebben tehetseges, sem bator motoros. Aprankent tanulok.
a gixxer fórumon van olyan topic, amiben megtanítanak motorozni.
Azt írták esőben nagyobbat kell borítani
Illetve Kevin Swantz szerint felejtős a hátsó fék is...
Belelátsz a gépembe?
Es nincs benne a buzi exup szelep.