Most jól összezavartatok Sok összehasonlítási alapom nincs, de a K5-ben az tetszett a legjobban, hogy gyakorlatilag már 2000-es fordulattól húzott, volt nyomaték és élveztem vele a lassú gurulást is. Hogy felül erősebb 5-10 lóval az annyira nem érdekel, nekem fontos, hogy alul is nyomatékos legyen és mivel olvastam, hogy a későbbi szériák ugyan felül jóval erősebbek, de alul kevésbé. Ezért kérdeztem, hogy ez igaz-e
Hogy a picsába ne lehetne kihozni.... 208.9-et csináltunk már.
Asszem két éve csináltuk, azóta használják és semmi baja! http://www.agomotors.hu/websho...
kezelhetöség cimbora..............futomü...........fejlesztés..............azzal nem lehet versenyezni.........Bár ki-ki véleménye....................lehet elfogultak vagyunk............
Nekem K5 van,meg van K9 is, érezni a különbséget de ez nem mérhető milliókba.Mert ha azt nézzük,hogy 1,2 ért van jó K5, K9 meg 2,7 akkor nyilván való hogy annyival nem jobb az új mint amennyivel drágább.
a k5 alul erösebb.......mindnél.......a k9 már érzékelhetöen jobb fejlesztés.....nagyobb ugrás mint a k5-k7 ......Ennyi...Sorry ha beleugattam.Gixer forever........
Igazán érdekelne, hogy ezt honnan veszitek.
Ha megnézitek például Agó honlapján a lóerőlistát, a felső néhány (nyilván erősen faragott) blokkot kivéve ugyanazt tudja a K5-6 és a K7-8. Főtengelyen 180-190 lóerő között szórnak.
Na legalább valaki ért hozzá nem akartam én mondani mert nekem is k7 van és azt mondták volna hogy elfogult vagyok. Pedig tényleg az vagyok a legjobb motor amin valaha ültem az tuti
Hogy a picsába ne lehetne kihozni.... 208.9-et csináltunk már.
Asszem két éve csináltuk, azóta használják és semmi baja!
http://www.agomotors.hu/websho...
Ha megnézitek például Agó honlapján a lóerőlistát, a felső néhány (nyilván erősen faragott) blokkot kivéve ugyanazt tudja a K5-6 és a K7-8. Főtengelyen 180-190 lóerő között szórnak.