Szia! Koszi, en nem is erre gondoltam. A Prop-Tech (mint ceg) a tiltaskiszedon kivul kb. 6-fele tuningolasi modszert nyujt. Elfokolas, terkep iras, hengerfal atfuras, miegymas. Ezek kozul csak egy a tiltas kiszedo. A tobbi modszert van valakinek?
Helló!
A prop-tech 1-2-3-ban iktatja ki a különböző fojtásokat, és véleményem szerint ez inkább az alsó tartományban eredményez nyomatéknövekedést! Nekem ugyan a 600-ba volt,de ott így működött! Felül semmi különbség nem volt. Ha kell,Ágónál be tudod szerezni szerintem.
Elerkezett a szezon vege, mentem 4000km-t az K1-el, nehany tapasztalattal gazdagodtam. Sokmindenrol szo volt, sokmindent csak erintolegesen emlitettunk. Szeretnek nehany valtoztatast eszkozolni a K1-en azert, hogy az izlesemnek jobban megfelelo motor valjon belole. Aki tud, szoljon hozza barmelyik kerdeshez, ha van otlete, tapasztalata (direkt szamozom).
1. Szeretnem ugy megvaltoztatni a motorkarakterisztikat, hogy a motoro a felso fordulattartomanyban erosebb legyen. A Prop-tech megoldasokat neztem eddig. Mik az otletek ezzel kapcsolatban?
2. Kene egy hatso ulespup, akinek van elfekvo, irjon.
3. Szeretnek egy picivel magasabb es hatrebb levo labtartomegoldast. Sokfelekeppen meg lehet oldani, ki mit ajanl? Sedu megoldasat lattam eddig.
4. Mindenkeppen fel kell tuningolni a fenyszorot, mert katasztrofalisan rossz. A tompitottal semmit nem latni ejjel, siman megyek vegig refivel es nem villognak szembe. (Igaz a per 65.5-os gumi felrakasa utan basztam fenyszorot allitani.)
5. Nagyon csunya a hatso lapma. Aki tud valamilyen lapos, ledes kivitelrol fotot vagy linket, az kerem kuldjon.
6. Sok helyen talalkoztam a K1-es fordulekonysagat javito magas kormanyos megoldasokkal. En is szeretnem javitani a fordulekonysagot, de nem akarom streetfighter, vagy turamotorra tenni a sportmocimat. Sajat otletem szerint egy masik csutkapart akarok csinalni: Az eredetinel hosszabb szarvakkal es hogy ne jojjon annyira hatra es le, egy elore forditva akarom felszerelni - ehhez asszem masik bilincs kell, mert a gyari fix szogben rogzitett. Csinalt valaki hasonlot?
Nagyban megkonnyitene a keresgelo munkamat, ha irnatok ezekrol konkret tudnivalokat. Elore is koszonom, mindenkinek!
atix már vagy 7-8 éve volt az enyém valami rendőrségi ügy van belőle tanúnak hívtak be, itt nem részletezném a dolgot már ha egy mociról beszélünk!
UFZ a rendszáma? :)
a "tapasztalatokat" köszi. (a 93-as fireblade-emben is több, mint 80ezer volt és olajfogyi nulla, hibátlan volt )
Az meg tényleg nagy igazság, ha vigyázva van a motorra, karban van tartva, akkor mindegyik lehet tartós, ha meg nem vigyáz rá egy tulaj, hidegen gyilkolja, ne mcserél időben olajat stb, akkor a legjobb konstrukciót is ki lehet nyírni pikk pakk.
Az utsó mondatot meg meg se láttam, minden fórumon ezt írják, csak az adott fórumnak megfelelő vasról.
Amúgy,hogy két élő példával éljek elmondanám,hogy a GSX-R 600-as fórumban a szobamotoros Úri embernek 83 000 km van a gépjében és semmi baja! A titok a szervizek betartásán van szerintem..
Ugyan akkor van még egy k7 1000 amiben 49 000km van. Ezt nemrég gyugyuka fórumtárs tette közzé. Igaz most hajtókarcsapágyas lett, de mint az kiderült úgy néz ki hogy a Castrol miatt.
gyugyuka! Javíts ki ha rosszul mondom! A lényeg a lényeg,hogy ha jó gépet akarsz akkor a GSX-R a megoldás!
A gixikkel általában nincsenek gondok,ha be vannak tartva a szervizek és ha életed nagy részét nem a pályán töltöd!
Jaaa és még egy jó tanács! Castrolt neeeeeeee...
Köszi mindenkinek a válaszát!
Egyet kérdeznék még:
Mi a helyzet a megbízhatósággal? Mert ilyen szempontból azért általában a hondát mondják legjobbnak. Nektek mi a tapasztalat a gixer 1000-el? Milyen hibák fordultak elő nálatok? Ha voltak ilyenek, ha senkinél semmi, annál jobb, de azt nehéz elhinni.:)
http://www.agomotors.hu/websho...
talán van régebbi géphez is itt..
Kiátkoz, wazze!
A prop-tech 1-2-3-ban iktatja ki a különböző fojtásokat, és véleményem szerint ez inkább az alsó tartományban eredményez nyomatéknövekedést! Nekem ugyan a 600-ba volt,de ott így működött! Felül semmi különbség nem volt. Ha kell,Ágónál be tudod szerezni szerintem.
Elerkezett a szezon vege, mentem 4000km-t az K1-el, nehany tapasztalattal gazdagodtam. Sokmindenrol szo volt, sokmindent csak erintolegesen emlitettunk. Szeretnek nehany valtoztatast eszkozolni a K1-en azert, hogy az izlesemnek jobban megfelelo motor valjon belole. Aki tud, szoljon hozza barmelyik kerdeshez, ha van otlete, tapasztalata (direkt szamozom).
1. Szeretnem ugy megvaltoztatni a motorkarakterisztikat, hogy a motoro a felso fordulattartomanyban erosebb legyen. A Prop-tech megoldasokat neztem eddig. Mik az otletek ezzel kapcsolatban?
2. Kene egy hatso ulespup, akinek van elfekvo, irjon.
3. Szeretnek egy picivel magasabb es hatrebb levo labtartomegoldast. Sokfelekeppen meg lehet oldani, ki mit ajanl? Sedu megoldasat lattam eddig.
4. Mindenkeppen fel kell tuningolni a fenyszorot, mert katasztrofalisan rossz. A tompitottal semmit nem latni ejjel, siman megyek vegig refivel es nem villognak szembe. (Igaz a per 65.5-os gumi felrakasa utan basztam fenyszorot allitani.)
5. Nagyon csunya a hatso lapma. Aki tud valamilyen lapos, ledes kivitelrol fotot vagy linket, az kerem kuldjon.
6. Sok helyen talalkoztam a K1-es fordulekonysagat javito magas kormanyos megoldasokkal. En is szeretnem javitani a fordulekonysagot, de nem akarom streetfighter, vagy turamotorra tenni a sportmocimat. Sajat otletem szerint egy masik csutkapart akarok csinalni: Az eredetinel hosszabb szarvakkal es hogy ne jojjon annyira hatra es le, egy elore forditva akarom felszerelni - ehhez asszem masik bilincs kell, mert a gyari fix szogben rogzitett. Csinalt valaki hasonlot?
Nagyban megkonnyitene a keresgelo munkamat, ha irnatok ezekrol konkret tudnivalokat. Elore is koszonom, mindenkinek!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
UFZ a rendszáma? :)
Az meg tényleg nagy igazság, ha vigyázva van a motorra, karban van tartva, akkor mindegyik lehet tartós, ha meg nem vigyáz rá egy tulaj, hidegen gyilkolja, ne mcserél időben olajat stb, akkor a legjobb konstrukciót is ki lehet nyírni pikk pakk.
Az utsó mondatot meg meg se láttam, minden fórumon ezt írják, csak az adott fórumnak megfelelő vasról.
Ugyan akkor van még egy k7 1000 amiben 49 000km van. Ezt nemrég gyugyuka fórumtárs tette közzé. Igaz most hajtókarcsapágyas lett, de mint az kiderült úgy néz ki hogy a Castrol miatt.
gyugyuka! Javíts ki ha rosszul mondom! A lényeg a lényeg,hogy ha jó gépet akarsz akkor a GSX-R a megoldás!
castrolt kocsiba se töltök soha, meg motorba se raktam és nem is terveztem.
Jaaa és még egy jó tanács! Castrolt neeeeeeee...
Egyet kérdeznék még:
Mi a helyzet a megbízhatósággal? Mert ilyen szempontból azért általában a hondát mondják legjobbnak. Nektek mi a tapasztalat a gixer 1000-el? Milyen hibák fordultak elő nálatok? Ha voltak ilyenek, ha senkinél semmi, annál jobb, de azt nehéz elhinni.:)