Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké.
Volt K4 1000-esem, most K2 van.
A négyes brutálisabb volt, ugyanazokkal a módosításokkal (teljes rendszer, PC III, K&N) 16 lóerővel volt erősebb ugyanazon a padon.
Rendkívül agresszív volt a K4 gázreakciója, a K2 finomabb (meg erősebb rugó van a markolatban, talán ezért is). Éppen ezek miatt a K2-vel járkálni sokkal kellemesebb, pályán viszont a K4 volt jobb.
Mivel én mázsa körül vagyok, ezért a futómű nem maradt a gyári beállításokon és az olaj is sűrűbb a telóban.
Nagyon jó, megfelelő szervizelést feltételezve golyóálló motor mindkettő, egyedül (a többi kategóriatárssal összehasonlítva) a féke harmatosabb egy kicsit. Fémfékcső, 5.1-es olaj és valami jó betét az alap változtatások részét kell képezze. Én nagyon szeretem.
A GSX-R-rel összehasonlítva az általad említett két másik típus lágyabb, gyengébb. Én a 2003-as R1-et választanám, ha már nem gixxer.
http://www.sportmotor.hu/teszt... Én sem tudnám jobban kifejezni. Csak ajánlani merem a gixxert!
Szia.
Véleményekre vagyok kíváncsi a motorokkal kapcsolatban, nem anyai jótanácsokat kérek.
Eladtam a CBR 900-asomat, ehelyett szeretnék egy picit feljebb lépni, szeretnék egy kicsit erősebb és főleg újabb gépezetet, az anyagiak korlátozottak, ezért néztem ezeket a tipusokat, milla alatt már kapni ilyeneket. De mindegy, próbáljunk az eredeti kérdésre koncentrálni. Köszi.
Üdv
Vakon beleugrani ebbe a kategóriába?
Van valakinek tapasztalata az alábbi motorokkal kapcsolatban, ami alapján össze tudja hasonlítani őket?
CBR 954 vs. GSXR 1000 2001es és 2003as modellek vs. R1 2002-2003
Kezelhetőség, irányíthatóság, erő, mgebízhatóság, esetleg fogyasztás.....
Hasonló kategóriás motorok ccm/erő és ár alapján is, ilyesmikben gondolkodom jövőre. Várom az építő jellegű válaszokat!
Az említett gsxr 1000-es tipusokról is írhatnátok, mert nem nagyon ismerem őket!
Igy van. Estere legyen a jovairva a bankszamlamom, vigaszdijjal egyutt, kulonben !

Koszi megegyszer!
Hello! Ma este lefotozom es kitalalom. Igazabol nem tudom mennyit kerhetek. En 125.000-ert vettem (az arban egy K&N legszuro is benne volt). Soha nem szereltem fel, ugyanolyan allapotban van, mint 2 evvel ezelott. 100e?
Helló csapatam kb 300km ert nagyon zsír vot ha időm engedi ma is megyek egy kunkort.
Cső!

Milyen meghallgatás? Mikor volt a Tied?
Üdv!

atix ismerős az egyik volt mocid az a kis gixer!
Nézd csak meg az adatlapom!
Te is voltál meghallgatáson?
volt ma motorozás?
remek idő volt.....
Még odébb van,de ha a biztosító számol nekem valami roncsértéket,tudjam magam mihez tartani....csak számolgatok
Én mondjam
Attól függően, hogy mennyire akarod eladni 150-250e Ft között van.
Ki tudja,mennyit ér /mit lehet kérni érte/ egy hibátlan,papíros K7 1000 blokk,kb 19.000.kilóméterrel?
Napot!

Urak! 1-2 cucc eladó a vasamról! Ugy néz ki elviszik a motort.

Yoshi full titán rendszer( leömlőnként szonda hely)
power commander
bitubo hátsó versenygátló

Ma mocis idő lesz
Be...@rok tényleg! Elfelejtette levenni a hirdetést.
Még mindig hirdetik a motorodat?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsxr-1000-3665816
Ja egyébként itt a legolcsóbbak a kenő anyagok tegnap 23200 vetem 4lMotul 300w ez többet nem fordul elő.http://www.formula3000.hu/shop... ez a megoldás.
Nekem is olyan a fokozatkijelzőm. Nagyon fasza cucc.
Aztán csak finoman ám. Kevés már az 1000-res szívlámpás.
Majd ha fékbetétet akarsz akkor Ferodo ST-t vegyél. Nekem bejött.
Hát ezt nem kell visszarugdosni hogy meginduljon,csak lenyelezed és kapaszkodsz az életedért. Kapott tőlem már egy GI-PRO Atre fok.kijelzőt és egy nagyon "biztonságos" redszámtábla tartót. Nem vagyok az a fotogén alkat. Tavasszal megy rá a d209 gp racer és persze új olaj a castrol helyett és irány a nagyvilág.
Jaja, akkor már rendben van. Lehet rájött, h érdemes megcsinálni, mert még tavaly is láttam, h árulja.
Na igen, itt nincs ilyen probléma. Megy mint a ménkü.
Megvan igen. Idén márciusban vettem,biztos rendbe tette azóta. Amúgy nagyon jó, IMÁDOM! Előtte egy 600-as sradom volt,de féltem hogy szétforogja az agyát és inkább az ezres mellett döntöttem.