Oké.
Volt K4 1000-esem, most K2 van.
A négyes brutálisabb volt, ugyanazokkal a módosításokkal (teljes rendszer, PC III, K&N) 16 lóerővel volt erősebb ugyanazon a padon.
Rendkívül agresszív volt a K4 gázreakciója, a K2 finomabb (meg erősebb rugó van a markolatban, talán ezért is). Éppen ezek miatt a K2-vel járkálni sokkal kellemesebb, pályán viszont a K4 volt jobb.
Mivel én mázsa körül vagyok, ezért a futómű nem maradt a gyári beállításokon és az olaj is sűrűbb a telóban.
Nagyon jó, megfelelő szervizelést feltételezve golyóálló motor mindkettő, egyedül (a többi kategóriatárssal összehasonlítva) a féke harmatosabb egy kicsit. Fémfékcső, 5.1-es olaj és valami jó betét az alap változtatások részét kell képezze. Én nagyon szeretem.
A GSX-R-rel összehasonlítva az általad említett két másik típus lágyabb, gyengébb. Én a 2003-as R1-et választanám, ha már nem gixxer.
Szia.
Véleményekre vagyok kíváncsi a motorokkal kapcsolatban, nem anyai jótanácsokat kérek.
Eladtam a CBR 900-asomat, ehelyett szeretnék egy picit feljebb lépni, szeretnék egy kicsit erősebb és főleg újabb gépezetet, az anyagiak korlátozottak, ezért néztem ezeket a tipusokat, milla alatt már kapni ilyeneket. De mindegy, próbáljunk az eredeti kérdésre koncentrálni. Köszi.
Üdv
Van valakinek tapasztalata az alábbi motorokkal kapcsolatban, ami alapján össze tudja hasonlítani őket?
CBR 954 vs. GSXR 1000 2001es és 2003as modellek vs. R1 2002-2003
Kezelhetőség, irányíthatóság, erő, mgebízhatóság, esetleg fogyasztás.....
Hasonló kategóriás motorok ccm/erő és ár alapján is, ilyesmikben gondolkodom jövőre. Várom az építő jellegű válaszokat!
Az említett gsxr 1000-es tipusokról is írhatnátok, mert nem nagyon ismerem őket!
Hello! Ma este lefotozom es kitalalom. Igazabol nem tudom mennyit kerhetek. En 125.000-ert vettem (az arban egy K&N legszuro is benne volt). Soha nem szereltem fel, ugyanolyan allapotban van, mint 2 evvel ezelott. 100e?
Ja egyébként itt a legolcsóbbak a kenő anyagok tegnap 23200 vetem 4lMotul 300w ez többet nem fordul elő.http://www.formula3000.hu/shop... ez a megoldás.
Nekem is olyan a fokozatkijelzőm. Nagyon fasza cucc.
Aztán csak finoman ám. Kevés már az 1000-res szívlámpás.
Majd ha fékbetétet akarsz akkor Ferodo ST-t vegyél. Nekem bejött.
Hát ezt nem kell visszarugdosni hogy meginduljon,csak lenyelezed és kapaszkodsz az életedért. Kapott tőlem már egy GI-PRO Atre fok.kijelzőt és egy nagyon "biztonságos" redszámtábla tartót. Nem vagyok az a fotogén alkat. Tavasszal megy rá a d209 gp racer és persze új olaj a castrol helyett és irány a nagyvilág.
Jaja, akkor már rendben van. Lehet rájött, h érdemes megcsinálni, mert még tavaly is láttam, h árulja.
Na igen, itt nincs ilyen probléma. Megy mint a ménkü.
Megvan igen. Idén márciusban vettem,biztos rendbe tette azóta. Amúgy nagyon jó, IMÁDOM! Előtte egy 600-as sradom volt,de féltem hogy szétforogja az agyát és inkább az ezres mellett döntöttem.
Volt K4 1000-esem, most K2 van.
A négyes brutálisabb volt, ugyanazokkal a módosításokkal (teljes rendszer, PC III, K&N) 16 lóerővel volt erősebb ugyanazon a padon.
Rendkívül agresszív volt a K4 gázreakciója, a K2 finomabb (meg erősebb rugó van a markolatban, talán ezért is). Éppen ezek miatt a K2-vel járkálni sokkal kellemesebb, pályán viszont a K4 volt jobb.
Mivel én mázsa körül vagyok, ezért a futómű nem maradt a gyári beállításokon és az olaj is sűrűbb a telóban.
Nagyon jó, megfelelő szervizelést feltételezve golyóálló motor mindkettő, egyedül (a többi kategóriatárssal összehasonlítva) a féke harmatosabb egy kicsit. Fémfékcső, 5.1-es olaj és valami jó betét az alap változtatások részét kell képezze. Én nagyon szeretem.
A GSX-R-rel összehasonlítva az általad említett két másik típus lágyabb, gyengébb. Én a 2003-as R1-et választanám, ha már nem gixxer.