A Z-n én is megcsináltam, azután nem durrogott sportdobbal, csak picit leesett az alapjárat. Nem volt még gsxr-em, picit félve nyúlok hozzá. Kinti fórumokon mérve 2-4 lóarő pluszt mondanak rá, és pontosabban mérhető a kipufogó gáz is padon.
Ezzel együtt a 4-ből 2 másodlagos pillangó szelepet is ki szeretnék írtani, hogy közvetlenebbül reagáljon a gázadásra. Most még a nagyanyámnak is oda merném adni, hogy elmenjen vele a piacra
Csákány én 300w használok neked 7100-nél jobb választás nincs k1-be a castrolt nagy ívben szard le egy fos egy pálya nap 7decit evet a Busám a spanom gépe 3napja let hajtókar csapágyas ÁGONÁL a padon castrol volt benne.
Én Hayabusán csináltam, az elv ugyanaz, ha van power commander a motorodon, akkor célszerű a müvelet után újra beállíttatni. Igazándiból ez a mod csak akkor kell, ha nincs katalizátor a motoron, mert annak a működését segíti, meg suttyomban a kipufogógáz is tisztábbnak tűnik, azt olvastam, hogy 2-3 lóerő is felszabadul(hogy ennek mi a háttere, azt nem tudom), meg kb. 1 kiló súly is leugrik...
Üdv mindenkinek. Olaj ügyben kérném a segítségeteket. GSX-R 1000 K1-em van, jelenleg Castrol 4t racing olajat használok de át akarok térni a Motulra. Melyiket javasoljátok ( ha javasoljátok egyáltalán ) 5100 vagy 7100? Thx.
A dob magában érdekes lehet, de nem érdemes megbontani a rendszert.
Tedd fel nyugodtan a 9-es fórumra, aki ért hozzá nem akar mást.
Nekem nem lesz több Z-m, szerintem Kawám sem.
Valahogy mindig csak a hibákat láttam a kawákban: gyenge fék, bizonytalan futómű, néha akadozó/félreváltó váltó. A Z-n az első felnit is megütöttem, előtte a polgári srácnak széttört a hátsó felnije a 10-esen.
És a vicc, hiába volt nagy a motor a kilences, nem fértem el rajta
Ok. Gondolom a Muzzy mar nem erdekel. Mostmar eladom, nincs ertelme tartani. Ha kell, Tied az elsobbseg. Aztan 9-es forum, utana nyilt forum, utana nyilvanos hirdetooldal. Kuldom a cimet.
Lepd meg vele!
Az első három fokozatban kiveszi az elektronikus fojtást, hatodikban pedig a végsebesség-tiltást.
Mellesleg mindig látod, hogy hányadikban van a váltó...
Egyelore meg nekem sem, de ami kesik nem mulik. Igy vagy ugy, de mindig leer elobb-utobb. A Z-nel nem fel centi kopott le, hanem a fel labtarto kopott el.
Sziasztok vagányok!
Mi a különbség a GI PRO ARTE,és a GI PRO DS fokozatkijező között?Azt látom,hogy más a csatija,de más különbséget nem látok.
GSX-R 10000000 K3-ra venném.
Erősen gondolkodom,hogy meglepjem a gépet karácsonyra.
Milyen menettulajdonsági változást okoz(LE,fogyasztás).
AGO-nál néztem 19800 magyar Ft.
Helló nem rossz a kabát de más még jóban kéne ma térdelt le a spanom k7 1000-se ágonál a padon mi csinálsz a ronccsal küld el a számod és fel hívlak oszt dumálunk. hayagyugyu@citromail.hu.SOS.SOS.SOS.
A Z-n én is megcsináltam, azután nem durrogott sportdobbal, csak picit leesett az alapjárat. Nem volt még gsxr-em, picit félve nyúlok hozzá. Kinti fórumokon mérve 2-4 lóarő pluszt mondanak rá, és pontosabban mérhető a kipufogó gáz is padon.
Ezzel együtt a 4-ből 2 másodlagos pillangó szelepet is ki szeretnék írtani, hogy közvetlenebbül reagáljon a gázadásra. Most még a nagyanyámnak is oda merném adni, hogy elmenjen vele a piacra