én is szoktam járni kakucsra, de amikor egy srác ott odaadta a cbr600-asát, hááát... hirtelen elgondolkodtam....
hihetetlen könnyen lehetett dobálni 1ik kanyarból a másikba, semmilyen erőfeszítésbe nem került. azon egy napot simán végig lehet nyomni hogy el sem fáradsz. az 1000-esen főleg az áttevős részek a fárasztóak, lassúbbak, és mivel kakucs szinte csak ilyenekből áll, ott ezért lehetnek gyorsabbak a kisebb, könnyebb gépek.
nem tudom más 600-asok milyenek, de ez nagyon tuti volt....
Olvastam a matricás oldalra írtakat,itt válaszolok....
Ha kupakig tankolom,160-170 km a villogásig,de így volt ez a K5nél is,úgy látszik a fogyasztása ugyanannyi maradt.
K5nél tapasztaltam a dolgot,az ülés alatti nagy csatlakozó nem szerette a vizet.....
ha játszol gyujtáson a piros kapcsolóval,rövid időn belül megvan a várva várt indulás
Egy barátomnak van egy GSX-R 1000 '03-as (amerikai, limitált) motorja, és olyan gondja van, hogy ha lemossa a motorját, ráadja a gyújtást és az injektor nem csinál semmit, a ford. szám mérője se megy fel, és hiába indít nem fecskendez be az injektor illetve hangja sincs....és így be se indul csak többszöri próbálkozásra.(csak motormosásnál észlelhető ez a probléma, olyan mintha beázna valami, esetleg zárlatot csinálna a víz az elektronikában valahol, ahol nincs jól szigetelve?) érdeklődnék, hogy ti találkoztatok-e már ilyen problémával, és ha igen akkor valami megoldást mondjatok!
http://brorganisation.hu/
www.mersz.hu
Regisztrálni és jelentkezni kell rá.
Én meg minap a Hringen voltam, és tök tetszett.
hihetetlen könnyen lehetett dobálni 1ik kanyarból a másikba, semmilyen erőfeszítésbe nem került. azon egy napot simán végig lehet nyomni hogy el sem fáradsz. az 1000-esen főleg az áttevős részek a fárasztóak, lassúbbak, és mivel kakucs szinte csak ilyenekből áll, ott ezért lehetnek gyorsabbak a kisebb, könnyebb gépek.
nem tudom más 600-asok milyenek, de ez nagyon tuti volt....
Ha kupakig tankolom,160-170 km a villogásig,de így volt ez a K5nél is,úgy látszik a fogyasztása ugyanannyi maradt.
K4 1000 műszerfalán a villanófényt szeretném beprogramozni, tud valaki segíteni hogyan kell?
ha játszol gyujtáson a piros kapcsolóval,rövid időn belül megvan a várva várt indulás
Egy barátomnak van egy GSX-R 1000 '03-as (amerikai, limitált) motorja, és olyan gondja van, hogy ha lemossa a motorját, ráadja a gyújtást és az injektor nem csinál semmit, a ford. szám mérője se megy fel, és hiába indít nem fecskendez be az injektor illetve hangja sincs....és így be se indul csak többszöri próbálkozásra.(csak motormosásnál észlelhető ez a probléma, olyan mintha beázna valami, esetleg zárlatot csinálna a víz az elektronikában valahol, ahol nincs jól szigetelve?) érdeklődnék, hogy ti találkoztatok-e már ilyen problémával, és ha igen akkor valami megoldást mondjatok!
Válaszotokat előre is köszönöm!