Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem igen. Neked 6"-os felnid van?
Hát nekem nem tűnt fel. Egyszer volt fent 180-as gumi a Tizedesen de nem lett tőle látványosan kezesebb a motor.
http://brorganisation.hu/
Köszi, pont most írtam rá...
írtam neked választ a busa fórumban
Az miaz?
Országúton 2szer könnyebb dönteni a 180-assal mint a 190-essel...
Talán nem 180-as gumival kéne menni.
Azért nem csak a mersz létezik. 27-én lesz bror pályanap.
Az sajnos. Pedig nagyon rajta voltam most. Ki is ültem ahogy illett, csak a 180-as gumi szélessége elfogyott...
Szeptember 8 és 15. 13 darab 1000-resért 2 órát. 18-tól 20-ig.
www.mersz.hu
Regisztrálni és jelentkezni kell rá.
elég "szűz" még az a térdkoptató....
Most felrakattam 190/55-t. Ezzel jol fordul. Mikor lehet hringezni leghamarabb?
Dehogy nehéz! 180-as gumi kell rá, és már jó is lesz.
Én meg minap a Hringen voltam, és tök tetszett.
Persze, az direkt supermoto-s pálya.
Ott lehet jobb egy 600-as, de pl egy Hringen úgy megyek elmellettük egyenesben, és kigyorsításon, h csak úgy zörög...
Szerintem az a palya 600-asnak is kicsi. Az 1000-essel valtas nelkul lehetett korbemenni, vegig 2. ban. Mennyi a palyarekord?
én is szoktam járni kakucsra, de amikor egy srác ott odaadta a cbr600-asát, hááát... hirtelen elgondolkodtam....
hihetetlen könnyen lehetett dobálni 1ik kanyarból a másikba, semmilyen erőfeszítésbe nem került. azon egy napot simán végig lehet nyomni hogy el sem fáradsz. az 1000-esen főleg az áttevős részek a fárasztóak, lassúbbak, és mivel kakucs szinte csak ilyenekből áll, ott ezért lehetnek gyorsabbak a kisebb, könnyebb gépek.
nem tudom más 600-asok milyenek, de ez nagyon tuti volt....
Olvastam a matricás oldalra írtakat,itt válaszolok....
Ha kupakig tankolom,160-170 km a villogásig,de így volt ez a K5nél is,úgy látszik a fogyasztása ugyanannyi maradt.
Sziasztok!
K4 1000 műszerfalán a villanófényt szeretném beprogramozni, tud valaki segíteni hogyan kell?
Jobb hijjan elmentem ma kakucsringezni a gixerrrel. Nagyon meg kell tanulni ezt a motort. Nehez vezetni.
K5nél tapasztaltam a dolgot,az ülés alatti nagy csatlakozó nem szerette a vizet.....
ha játszol gyujtáson a piros kapcsolóval,rövid időn belül megvan a várva várt indulás
Hello!

Egy barátomnak van egy GSX-R 1000 '03-as (amerikai, limitált) motorja, és olyan gondja van, hogy ha lemossa a motorját, ráadja a gyújtást és az injektor nem csinál semmit, a ford. szám mérője se megy fel, és hiába indít nem fecskendez be az injektor illetve hangja sincs....és így be se indul csak többszöri próbálkozásra.(csak motormosásnál észlelhető ez a probléma, olyan mintha beázna valami, esetleg zárlatot csinálna a víz az elektronikában valahol, ahol nincs jól szigetelve?) érdeklődnék, hogy ti találkoztatok-e már ilyen problémával, és ha igen akkor valami megoldást mondjatok!

Válaszotokat előre is köszönöm!
ez szip vót Pipi
nem ilyen helyekre kell menni én amugy is jobban szeretem a haveri(házi)talikat na a lényeg ha gondolod,gyere motor téma?;mi volt a váltóval jó lett?
Ez az eset NYILVÁNVALÓ
Egyértelműen a gsx-eres a hibás
Nem kéne vadálat módjára tolatni olyan pici tükrökkel...