Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. Igen, valószínű a vezműlánc zörög. A gyári árak(Bicskei Suzuki), mert én is most akarom cseréltetni.
- vezérműlánc 23 895 Ft
- szabályzó-feszítő 26 320 Ft
Ha komolyabban akarod akkor:
- láncvezetők 11 070 Ft, 8 745 Ft
- tömítés 1 105 Ft
- oldaldekni tömítés 926 Ft
- hengerfejtömítés 11 645 Ft
Nekem amióta megvettem zörög a lánc picit. A szelephézagról csak annyit, h a barátom a K1-esét bevitte 30e km-nél, és 1iknek sem kellett utánaállítani. Sztem ezt a szezont kibírja bőven. Énis csak télen cserélem a dolgokat.

Majd jól meghallgatjuk ha találkozunk. :)

A kuplung azért viselkedik érdekesen, mert 1000-res motorról van szó. Nekem a mai napig picit ránt ha nem finoman váltok kuplunggal. Meg azt olvastad, h a Suzukisok úgy tervezték a váltót, h nagyobb fordulaton lesznek tökéletesek a hézagok. Ez érezhető is, h alacsony forulaton durvább a váltója mint nagy fordulaton.

2. Sztem ez hülyeség. Inkább csak el van kopva, vagy sokat gyorsulgattak vele. Egy váltófogaskerék csere nem kicsi móka.

Ez az a hang amiről írtam. Majdnem olyan hang mint egy turbófeltöltő. Én onnan tudom, h 130-al megyek. :) Ezt a generátor forgórésze adja ki szerintem, de lehet a váltó.

3. Ez elég sokminden lehet. Pl a láncnak is változik a hangja amikor felraksz egy újat, vagy befújod stb...

Sztem a második gondolatmeneted a jó. Az én bukógonbám is oda van felszerelve. Ha rendesebben földhöz vágnám a gépet, akkor lehet eltörne, főleg akkor ha valami házi gomba lenne rajta ami nem tud forogni a végén.

4. Annál durvább csavarokat is már láttam beszakadni. Simán ki tudom szedni. Van hozzá olyan készlet ami direkt erre van.

Törés nélkülit ezekből az évjáratokból nem lehet venni, de szépen helyre lehet állítani.
Nembaj az, h benne van a kilóméter. Láttam én már ilyen motort 100e km-vel is, és ment.
Az egykerekezést próbáld ki utassal. 3-asban is feljön... :)

5.A gyári áttételek:
Elöl 17-es, hátul 42-es és 50-es lánc kell rá 110 szemű.


Nembaj, h sokat kérdezel. amiben tudunk segítünk.
Sacc per kabe jo lesz mondjuk Esztergomban a bazilika elott.

De addig is eszembe jutott valami. Akinek van K1 vagy K2-ese, az csinaljon a kedvemert egy tesztet. 1. fokozatban porgesse mondjuk 6000 fordulatra a motort es olvassa le a sebessegmeron, hogy mennyit mutat. Firkalja le ide a lancattetelezessel es a gumi allapotaval egyutt. En is megcsinalom ezt. Hatha kiderul valami.
Kizártnak tartom, hogy valaki kicserélje csak az 1-es sebességi fokozatot. Blokkbontás, 60-80 rugós játék anyaggal együtt. Ennek akkor van értelme ha valami fullos superstreet gépet épít.
Akkor nem is laksz messze. Jövőhéten jól talizhatunk, aztán megnézegetem a dolgaidat, meghallgatod az enyémen milyen hangokat hallasz.
Csinalok majd kepeket. Piliscsabai kocsog vagyok.
Merre felé laksz? Képet toljál a motorról...
Szia/Sziasztok!

Ma mentem az elso komolyabb probakort a motorral. Es ezenkivul kiprobaltam egy K3-ast osszehasnlitaskepp, mint etalon motorot. Az enyemben 46e km van es valoban zorog a vezermulanc. Az etalon motor joval halkabb, abban 20e korul lehet. Az enyem eppen ugy zorog, mint egy Kawasaki.

1. Kerdes tehat: A biztosan zorgo vezermulanc es a minden bizonnyal mar elment szelephezagok jo esellyel meddig birjak meg? Ezt a szezont eldocogi valahogy?

Az olajcsere utan nem szunt meg a valto 1. fokozatanak, fordulatszammal "aranyos" hangmagassagu vinnyogasa. Az etalon motorban is eszre vettem (de csak ha direkt figyeltem), hogy az 1. fokozat valamivel zajosabb, mint a tobbi. Az enyemben viszont nem apro kulonbseg van, hanem jol hallhatoan vinnyog, pont ugy, mint egy Skoda Felicia KitCar. Amikor valtom 2.-at, a hang megszunik. A kiszedett (jo fekete es egett) olajban egyaltalan nincs femforgacs.

Ezzel osszefuggesben a kovetkezo. Mar a probauton is eszleltem, hogy a kuplung nagyon furcsan viselkedik: Ha pici gazzal indulok, akkor vajpuhan kapcsol ossze, semmi kulonos nincs benne, tokeletesnek neveznem. Ha picit kiugrosabban indulok, akkor a kuplung, mint valami magneszar azonnal osszerant es nagyot cibal a lancon. Egy esetben le is fulladtam miatta, maskor egy-egy rovid kaparas lett az eredmeny, meg rangatozas. Ilyenkor egy megintcsak jellegzetes hang hagyja el a blokkot: az autok szinterkuplungjanak van szinte ugyanilyen hangja elindulaskor (tuningolt kocsik). A kuplung minden mas fokozatban tokeletesen mukodik es biztos, hogy nem csuszik.

2. Kerdes tehat: Vajon mennyire eletkepes az a teoriam, hogy ez egy gyorsulasi futamokra atcuccolt motor specko kuplunggal es 1.-es ganggal? Aki jartas az ilyesmiben, kerem irjon ezzel kapcsolatban. Mit szoktak/mit lehet ilyenkor beszerelni es milyen ilyesmire utalo jelek vannak?

Pontosan 130km/h-nal bekapcsolodik a koncertbe egy magasan sipolo hang, ami a motor sebessegevel aranyosan hangosodik es magasodik es ugy 170 kornyeken eltunik a hallaskuszob es a menetszelzaj elegyeben. A hang minden sebessegi fokozatban jelen van, behuzott kuplunggal is hallhato. 130 ala lassulva szinte pillanatszeruen szunik meg. A hang kisertetelyesen emlekeztet a CZ krosszmotor duplasoros fotengelycsapagyanak istentelen sivitasara. Vajon nem lehet, hogy megintcsak a drag-rajtnal meglevo nagyobb igenybevetel miatt at van csapagyazva a lanckerek-kihajtas? Vagy siman valamelyik kerekcsapagy sivit? (Bar ahhoz tul magas a hang szerintem.)

3. Kerdes: Mi sipolhat a szekunder hajtaslancban a sebesseggel aranyosan (egy stock gixerben, tekintsunk el a drag-teoriatol)?

Az utolso dologban a sajat tudatlansagom aldozata lettem. Lattam, de nem vetettem alaposan vizgalat ala a bal eslso blokktartocsavar helyen tatongo ures csoveget. A diagnozis mostmar egyertelmu. Menetszintig bele van szakadva a bal elso blokktartocsavar a vazba. Harom elkepzelheto magyarazat lehet: Leginkabb szerelesi hanyagsag (berohadas) esetleg bukaskor a bukogombara hato ero torte el a kemenyre edzett csavart. Talan az is lehetseges, hogy drag-rajtnal a nagy igenybeveteltol eltorne a blokktartocsavar? Merthogy pont az van eltorve (elszakadva), ami a lanckerek huzasanak leginkabb ellen tart es huzo iranyban tart.

4. Kerdes: Latott-e mar valaki gixerben beszakadt blokktartocsavart es hogyan lehet kiszedni? Komoly gepmunka biztos, de tuti ki lehet banyaszni.

Az egesz motoron az latszik, hogy komolyan volt hajtva, de nagyon gondosan karban is volt tartva (legalabbis az elso gazdaja igy tehetett, a masodik gazdinal csak rovid idot toltott ezt a bankos papirokbol tudom). Minden lathato valtoztatas profi modon van megcsinalva, a bukas utani visszamatricazas is nagyon igenyes munka. Ugy fest, az uzembentartonak nem voltak anyagi problemai. A blokkban benne a kilometer es vannak ugye a furcsa/gyanus hangok. De ezek mellett is elmondhato, hogy (a kuplung furcsa viselkedeset leszamitva) a motor minden kezeloszerve tokeletesen de legalabbis hibatlanul mukodik es amugy eleg jol is megy szerintem. 2. fokozatban kuplung hasznalata nelkul is siman egykerekezik, elso fokozatban 5-6 ezer kornyeken mar feljon.

5. Kerdes: Mi a stock lancattetel fogszam?

Bocs hogy hosszu lett, probaltam vilagos kepet adni. Minden biztato/elkeserito hozzaszolast orommel fogadok. Aki csak egy-egy kerdeshez szolna hozza kerem kovesse a pontok szamat, hogy ne legyen keveredes.

Udv: Capa
Szerintem amióta van 2CT azóta a sima powert nem gyártják. Ergo ez a gumi elég régi.
Nekem nem volt még, de a Cimbi a Busán ezt használ. 6mm az alap profilmélysége, kb neki 6000km-t bír ki rajta. Addig tapad rendesen azt mondja, meg azt látom, amikor kanyart vadászunk...
Amúgy ha szeretsz kanyarodni, akkor próbáld ki a 180/55 variációt. Sokkal könnyebben fordul vele a gép, meg persze több gumi is van hozzá.
én még csak jót hallottam róla
Srácok! Mi a véleményetek a Pilot power gummáról? Nekem ez van fent hátul,még annyira nem használtam sokat hogy véleményt alkossak,de ennyire szar gumi,hogy ennyire óccsóón árulják?
26 ér van 90%-os párban,meg 14-ér olyan aminek 4,5 a profilmélysége! Most ennyire szar vagy,ennyi az ára?
Nem, az egy hátsóból, és előre a főfékmunkahengertől 2 fékcsövet jelent. Persze ezek a hozzá szükséges csavarokkal, alátétekkel matricákkal van, mint ahogy illik.
Az a szett az egy hátsó,és egy db első csőből áll?
Persze, csak én nem előre nézek, hanem hátrafelé...
16500, 23500
Jó a krómozott is. Nekem is olyan van, sőt akinek rendeltem annak mindenkinek.
Ami a képen van az egy K4-es GSXR. Hogy miért mondja, h K3 azt nem tudni...
mennyi az első,mennyi a szett?
nekem 8 milyen fitting,melyik a jobb?
Igen létezik hozzá, a Yoshimura gyártja, de ott csak a váltófogaskerekek százezerbe kerülnek.
Megrendelni nem sok idő, kb 1 hét alatt itt szokott lenni.
Bár nemrégen az angol postások sztrájkoltak vagy mi a rák, de akkor is itt volt 2 hét alatt.
Csak előre kell, vagy szett?(sztem szettben érdemes) Saválló vagy krómozott fittingekkel?(a krómozott sokkal olcsóbb)
Üdvözöllek a klubban. Elég jól megismertem már ezt a K1-2 szériát, úgyhogy mondd mi a gondod.
Lehet olaj probléma. Nekem amitől jó lett a váltóm az a Q8 SBK 10W50. Aztán lehet hallani egy jellegzetes üvegszerű hangot ami a generátor miatt van. Ez kb 4-5000 között észlelhető. Amúgy az enyémben 40e km van és a vezműlánc kezd zörögni.
Nincs még,köszi!

Mennyi idő megrendelni a fékcsövet,és mennyibe kerül?
Ha még nem lenne, akkor tessék:
http://www.manualedereparatie....