Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát most hétvégén. Mikor máskor?
Egyenlőre megelégednék ezekkel a cuccokkal is
Vedd meg enyémet teso.................. s még fésülve is van......
Sziasztok!
1000 K5 K6-hoz keresem az alábbi dolgokat:

-első-hátsó lámpát
-fejidomtartó konzolt
-bal visszapillantót
-első-hátsó ülést
-segédváz hátulját ( amin a hátsó ülés van.)
-bal kapcsolókonzolt
-jobb ram air csövet (légbeömlőt)
-tankot

ha valaki tud korrekt áron, az jelezze
harminc/hét425-889
tothnorbi01@freemail.hu
Ööö 11e volt a 3 darab(2 előre 1 hátra). A gyári sokkal drágább lett volna, és nem is titánból van...
Angliából rendeltem közvetlen a Pro-Bolt-tól, mert itthon elég nagy haszonnal dolgoznak...
Igen, tudok, ha szeretnél...
szia bigoneoszi.
Mennyibe kerül ez a csavar szett?
Honnan rendelted, itt magyaro.-ról vagy külföldről?
Üdv
Georg
Szerintem ne vegyél EBC HH-t, utcára jobb a gyári betét, pályára meg szar, berázza a motor elejét féktávon. Nekem volt, el is adtam.
Hy!
Ílyet nekem is tudnál intézni?
Nem, mikor?
Angoloknál van olcsón Ebay-en...
Koszonom, ezt mar olvastam! EBC HH mellett dontottem. Most olyat keresek.
egy kis fékbetétteszt:
http://www.motorinfo.hu/teszt/2007/09/21/ivre_ra_kany
arba_be_melyik_jobb/
Szevasz Oszi. Jöttök Pusztavacsra?
Jah, meg ilyet, mert a gyári kikopik, és a betét azért sem megy vissza rendesen... Titáncuccc...
Én Ferodo ST-t használok, nekem jó elöl és hátul is.
Platinumot ne vegyél bele. Most viszont gyárit sikerült szereznem, majd kiderül milyen lesz. Még amit kipróbálnék az a Brembo...
EBC HH
ferrodo st szinterrel, nem vagyok megelégedve....
vagy a legjobb a gyári....
Sziasztok. Elfekeztem mindket feket, ugyhogy ki kell talalnom valamit, mert ez igy nem birja fem fekcso ide vagy oda.

Olyan fekbetetre vagyom, ami "nagyon jol fog" kategoria, de meg nem versenybetet, tehat nem kell bemelegiteni es nincsenek hosszu tavon visszahulesi problemak. Egy minimalis hoerzekenyseg belefer, de ne legyen durva munkapont eltolodas a ho miatt.

Javaslatokat varok, mit erdemes belerakni. K1-esem van, tehat 6 dugos egybe-betetes model.
De azota fehercapa is rajott, hogy nem a gumi szelessege, hanem elsosorban a gumi profilja adja a motor fordulekonysagat. Most a parabola metszetu versenygumival ugyanolyan jol fordul a motorom, mint a Tied.

A hungaroring oldalan hirdetett nyiltnapokra nem lehet regisztracio nelkul menni? Muszaj valami hulye szervezeten keresztul csinalni?
Ez csak kifejezetten a d211-nél van így, normálisan az 5,5-es felnire tényleg 180-as, 6-osra 190-es való
Hmmm... Furcsa, mert nálam a 6"-ra 190/50 a gyári.
én asszem a 12-esen 6,25"-os felni van. a fordulékonyság meg főképp nem a gumi szélességétől hanem inkább a profiljától függ, meg a forgó tömeg is sokat számít. nekem most 200/55-ös gumi van a Busán és semmi gond a fordulékonyságával. pl. Dunlop d211-nél a 200-as méret van 6"-os fenire, míg a 190/55 5,5"-os felnire van gyártva
Mert annak 200-as a gyári gumija. Már mint az első szériáé. Az újabbat nem tudom.
Csak mert a 12-esekben 6,5"-os állítólag. Aztán oda nemigazán jó a 180-as gumi. Akkor nemtudom. Nekem tényleg jobb. Fehercapa is meg tudja mondani. Első kérdése volt amikor ment a motorommal, h mitől fordul jobban...
Persze.