Utananeztem, mar nem vagyok biztos abban, h az EBC HH-t akarom. Amennyire olvasom az nem felel meg annak a kriteriumnak (amit leirtam!), hogy ne kelljen melegiteni es ne legyen visszahuleses problema. A kemeny betet felmelegiti a tarcsat es amikor jol felizzott es kilagyult, akkor harapja. Nyilvan jol fog, de egy fekbetet ne egye meg a tarcsamat es fogjon hidegen is. Inkabb valami nagyon puha kene. Goldfren-Ferrodo S33. Most ezt keresem.
Szerintem az utca vagy palya tok mindegy, ha sportmotorozik az ember, maskulonben mi ertelme a sportmotornak? A mostani olajat is (amit 2 hete toltottem a motorba) kozuton fekeztem ki belole. Kiforrt, mint a bableves.
Ööö 11e volt a 3 darab(2 előre 1 hátra). A gyári sokkal drágább lett volna, és nem is titánból van...
Angliából rendeltem közvetlen a Pro-Bolt-tól, mert itthon elég nagy haszonnal dolgoznak...
Én Ferodo ST-t használok, nekem jó elöl és hátul is.
Platinumot ne vegyél bele. Most viszont gyárit sikerült szereznem, majd kiderül milyen lesz. Még amit kipróbálnék az a Brembo...
Sziasztok. Elfekeztem mindket feket, ugyhogy ki kell talalnom valamit, mert ez igy nem birja fem fekcso ide vagy oda.
Olyan fekbetetre vagyom, ami "nagyon jol fog" kategoria, de meg nem versenybetet, tehat nem kell bemelegiteni es nincsenek hosszu tavon visszahulesi problemak. Egy minimalis hoerzekenyseg belefer, de ne legyen durva munkapont eltolodas a ho miatt.
Javaslatokat varok, mit erdemes belerakni. K1-esem van, tehat 6 dugos egybe-betetes model.
De azota fehercapa is rajott, hogy nem a gumi szelessege, hanem elsosorban a gumi profilja adja a motor fordulekonysagat. Most a parabola metszetu versenygumival ugyanolyan jol fordul a motorom, mint a Tied.
A hungaroring oldalan hirdetett nyiltnapokra nem lehet regisztracio nelkul menni? Muszaj valami hulye szervezeten keresztul csinalni?
én asszem a 12-esen 6,25"-os felni van. a fordulékonyság meg főképp nem a gumi szélességétől hanem inkább a profiljától függ, meg a forgó tömeg is sokat számít. nekem most 200/55-ös gumi van a Busán és semmi gond a fordulékonyságával. pl. Dunlop d211-nél a 200-as méret van 6"-os fenire, míg a 190/55 5,5"-os felnire van gyártva
Csak mert a 12-esekben 6,5"-os állítólag. Aztán oda nemigazán jó a 180-as gumi. Akkor nemtudom. Nekem tényleg jobb. Fehercapa is meg tudja mondani. Első kérdése volt amikor ment a motorommal, h mitől fordul jobban...
Szerintem az utca vagy palya tok mindegy, ha sportmotorozik az ember, maskulonben mi ertelme a sportmotornak? A mostani olajat is (amit 2 hete toltottem a motorba) kozuton fekeztem ki belole. Kiforrt, mint a bableves.