Ha tetszik alkudj az Árából amennyit csak birsz,és ha megvetted rá érsz lassan rendbe hozni.Néhány hónap és game over,addig használd ki.Elég jól fel van szerelve,az is számít.
Az alkatrész árai már nem horrorisztikusak mint a K5_utáni modelleké.
Ránézésre szép,de nézd meg az illesztéseket,a motor felfogató csavarok központban legyenek,a segéd váz nincs_e heggesztve,ne hiányozzon tul sok csavar belöle,a lánc lehetőleg rávaló és jó állapotú legyen.
Gyújtáskapcsoló ne legyen kopott,stb.
50.000Km nem kevés,de mégis birják.Sajnos vannak kopó,surlódó alkatrészek amik kevésbé.
Hirtelen ennyi jutott eszembe,remélem tudtam segíteni.
Koszonom a valaszt. Nem akartam reklamozni, de mar megneztem a motort. A hatso fek egyaltalan nem fog, de az le van sz...va, sokkal aggasztobb, hogy sportosabb elindulaskor nyavogo hangot ad, amikor raejtem a kuplungot. Pontosan ugyanolyan hangja van, mint az autok szinter kuplungjanak elindulaskor. Mit gondoltok? Ebben is szinter van, vagy csak siman vege a kuplungnak? (50e km van benne) Hogy tudom ellenorizni vajon? 8000 folott nem porgettem, de addig jonak tunt, nem csuszott a kuplung, legalabbis nem ereztem semmi extrat... Velemeny?
Nem kezelési,hanem szerelési útmutató az amiről szó van.
K5-höz Oszi barátunktól kaptam, képek és iromány alapján darabjaira segít szétszedni a motort.......
A pufogónak 85ezer az új ára, plusz az összekötő, ami ugyancsak nem lehet olcsó
Nem kenyérre kell a pénz, tehát ez nem az az üzlet lenne amiben te nagyonjó vételt csinálsz,max spórolsz pár tízezrest.
Nem kell ez annyira neked, de ha mégis,akkor zaklatsz majd....
Igazából megbarátkoztam a külsővel, a hangja pedig mennyei, nem akarok mindenáron szabadulni tőle
Háát én nem nagyon vagyok hozzáértő, bár egy pont ilyet hajtok, amikor tudok . Szóval szerintem ennek nem sok típushibája lehetett. A 750-eseknél hallottam vezérműlánc feszítő hibáról. Itt jegyezném meg halkan, hogy hidegen az enyém is ciripel kicsit. Az oldalidom fényezése kicsit fura. Gondolom az már nem gyári. Szerintem q..va jó gép még mai is! Én ennyit tudtam.
Sziasztok! Ez a motor erdekelne. Legyetek szivesek nehany szoban vazolni, hogy egy ilyen motornal mire kell figyelni vasarlaskor? Vannak tipushibak? Egyaltalan mit kell tudni errol az evjaratrol?
Az a k7 kezelési útmutató engem is érdekelne!
Mizsi én a legkisebb árra gondoltam, amiért még eladnád :D Azt pedig te tudod! Ha gondolod írhatod privátban is : luckyrider@freemail.hu
nekem van hozzá. keress meg skype-on feket663 néven vagy a freemail-es címem is ugyanaz. csak ne citromailos címet küldj, mert az nem kompatibilis a free meg a gmaillal sem...
Egyszerű.....rajta van a gépeden az a nagy fekete vas ott alul?
Az első képen van katalizátor,a másodikon nincs....valami többlet teljesítményt biztosan hoz,de mondjuk engem ez nem annyira érdekel.
Dobsz egy képet a pufogódról,nekem a rövid yoshi mindig is jobban tetszett,lehet még el is boltolhatnánk....
Az alkatrész árai már nem horrorisztikusak mint a K5_utáni modelleké.
Ránézésre szép,de nézd meg az illesztéseket,a motor felfogató csavarok központban legyenek,a segéd váz nincs_e heggesztve,ne hiányozzon tul sok csavar belöle,a lánc lehetőleg rávaló és jó állapotú legyen.
Gyújtáskapcsoló ne legyen kopott,stb.
50.000Km nem kevés,de mégis birják.Sajnos vannak kopó,surlódó alkatrészek amik kevésbé.
Hirtelen ennyi jutott eszembe,remélem tudtam segíteni.