Koszonom a valaszt. Nem akartam reklamozni, de mar megneztem a motort. A hatso fek egyaltalan nem fog, de az le van sz...va, sokkal aggasztobb, hogy sportosabb elindulaskor nyavogo hangot ad, amikor raejtem a kuplungot. Pontosan ugyanolyan hangja van, mint az autok szinter kuplungjanak elindulaskor. Mit gondoltok? Ebben is szinter van, vagy csak siman vege a kuplungnak? (50e km van benne) Hogy tudom ellenorizni vajon? 8000 folott nem porgettem, de addig jonak tunt, nem csuszott a kuplung, legalabbis nem ereztem semmi extrat... Velemeny?
Nem kezelési,hanem szerelési útmutató az amiről szó van.
K5-höz Oszi barátunktól kaptam, képek és iromány alapján darabjaira segít szétszedni a motort.......
A pufogónak 85ezer az új ára, plusz az összekötő, ami ugyancsak nem lehet olcsó
Nem kenyérre kell a pénz, tehát ez nem az az üzlet lenne amiben te nagyonjó vételt csinálsz,max spórolsz pár tízezrest.
Nem kell ez annyira neked, de ha mégis,akkor zaklatsz majd....
Igazából megbarátkoztam a külsővel, a hangja pedig mennyei, nem akarok mindenáron szabadulni tőle
Háát én nem nagyon vagyok hozzáértő, bár egy pont ilyet hajtok, amikor tudok . Szóval szerintem ennek nem sok típushibája lehetett. A 750-eseknél hallottam vezérműlánc feszítő hibáról. Itt jegyezném meg halkan, hogy hidegen az enyém is ciripel kicsit. Az oldalidom fényezése kicsit fura. Gondolom az már nem gyári. Szerintem q..va jó gép még mai is! Én ennyit tudtam.
Sziasztok! Ez a motor erdekelne. Legyetek szivesek nehany szoban vazolni, hogy egy ilyen motornal mire kell figyelni vasarlaskor? Vannak tipushibak? Egyaltalan mit kell tudni errol az evjaratrol?
Az a k7 kezelési útmutató engem is érdekelne!
Mizsi én a legkisebb árra gondoltam, amiért még eladnád :D Azt pedig te tudod! Ha gondolod írhatod privátban is : luckyrider@freemail.hu
nekem van hozzá. keress meg skype-on feket663 néven vagy a freemail-es címem is ugyanaz. csak ne citromailos címet küldj, mert az nem kompatibilis a free meg a gmaillal sem...
Egyszerű.....rajta van a gépeden az a nagy fekete vas ott alul?
Az első képen van katalizátor,a másodikon nincs....valami többlet teljesítményt biztosan hoz,de mondjuk engem ez nem annyira érdekel.
Dobsz egy képet a pufogódról,nekem a rövid yoshi mindig is jobban tetszett,lehet még el is boltolhatnánk....
Az első tulaj akitől én vettem a motort az kapta a motor vásárlásakor ajándékba a Yoshit szóval szerintem csak katalizátorig megy de az igazat megvalva én még sose néztem!
Viszont van egy komplett TRC rendszerem amit amerikából rendeltem még a K6 750-emre de sajna az erre nem megy rá
K5-höz Oszi barátunktól kaptam, képek és iromány alapján darabjaira segít szétszedni a motort.......
A pufogónak 85ezer az új ára, plusz az összekötő, ami ugyancsak nem lehet olcsó
Nem kenyérre kell a pénz, tehát ez nem az az üzlet lenne amiben te nagyonjó vételt csinálsz,max spórolsz pár tízezrest.
Nem kell ez annyira neked, de ha mégis,akkor zaklatsz majd....
Igazából megbarátkoztam a külsővel, a hangja pedig mennyei, nem akarok mindenáron szabadulni tőle
Mizsi én a legkisebb árra gondoltam, amiért még eladnád :D Azt pedig te tudod! Ha gondolod írhatod privátban is : luckyrider@freemail.hu
www.motoros-polo.hu
Motoromhoz tudsz kisokost? service manualt
mondjuk háklis vagyok az ilyesmire.....nincs rögzítve a lábtartóhoz a pufogód?
Az első képen van katalizátor,a másodikon nincs....valami többlet teljesítményt biztosan hoz,de mondjuk engem ez nem annyira érdekel.
Dobsz egy képet a pufogódról,nekem a rövid yoshi mindig is jobban tetszett,lehet még el is boltolhatnánk....
Viszont van egy komplett TRC rendszerem amit amerikából rendeltem még a K6 750-emre de sajna az erre nem megy rá