Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oszi!
Van neked egy darab plexi felfogató gumi bigyókád?
plexit cseréltem,és az egyik eltűnt
30 270 82 34
GsxR 1000 K3-K4 idomgarnitúra eladó!
-Gyári cuccok (karcmentes állapotban)
-Fejidom (45.000)
-első lámpa (40.000)
-indexek (8000)
-plexi (10.000)
-oldalidomok (25-25000)
-farokidom (20.000)
A tankot nem adom, helyette tudok adni egy rávaló tankborítást, színre fújva (15000)

Egyben: 160.000,-
Igertem kepet, ime. Ilyen a moped.
Ha valakinek kéne Yoshi rövid Trioval dob...
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21262142/
Nincsmit.
Köszi szépen oszi!Ezek szerint jól gondoltam,hogy nem stimmel valami...Lehet már volt sérülve és ilyenre festették le,bár a tulaj azt mondja,hogy sérülés mentes(mi mást mondana?)...Na de mind1,lehet majd megnézem és akkor majd kiderülnek a turpiszságok...vagy nem...Köszi még1szer.ÜDV
Na ilyen van a miénken... És sztem az a vas ad ki olyan fütyülő hangot, de lehet a váltó...
Oksi...
emelgeti bezony ,meg is ette a láncot , .
gyere át IDe ,cseverészni ne szarjuk össze ezt a topikot .
Lehet. Engem sem zsibbaszt, h mennyit megy. Akkor emelgeti az elejét mi? Kormánystabival könnyebb. Szegény Teve meg földöz vágja majd a 12-esét ezért, viszont az meg jó lesz neked alkatrésznek...
Lesd meg a táblázatban. A számítások szerint annyinak kéne lennie.

Nem, a generátor az a bal deknibe van belecsavarozva fixre, és a főtengely végén pedig a "vas" van ami forog benne.
Azért is hívják a bal oldali deknit generátorfedélnek.

Nekem az a neccesebb. Akkor megyek este Hringre.

Jóéjt. Én még maradok reggelig.
akkor az enyémnek mennie kéne 330at simán ,de pont leszarom ,már le van áttételezve,h erő is legyen benne ,ritkán megyek 280fölött,h nekem számítson a végsebesség ,csak a kanyarból keresztbe kijövetel izgat már fel .
Nída... Én csináltam ám egy ilyet...
Persze ezek elméleti dolgok, mert ugye ott a menetszél, meg a súrlódás, meg az óracsalás...
A 6. nem jo, mert annak semmi baja (remelem). Azon morfondiroztam csak, hogy ellenorizni kene (szetszedes nelkul), hogy az 1. fogaskerekparom gyari-e. Ha egyesben a stock motortol eltero sebbesseget produkal, akkor biztosan nem gyari az valtom. Ha azonos sebesseget megy, akkor meg mindig lehet barmi a magzarazat.

A generator nem a fotengellyel van kapcsolatban?

A pentek jonak tunik.

(Folyt kov. holnap, joccakat.)
Ja de persze, hulyeseget irtam. Nem erdekes a gumi kopottsaga, csak amit az ora mutat.
MERSZ pályaest lesz. Délután 5-től este 8ig. Valahol ott leszek.
Na igen, ez is igaz. Csak nem megyek annyival...
Miért ne lehetne igaz? Visit picit(30 km/h különbség): 4. tiltás 265, 5.tiltás 295 ergo 6. tiltás(ha kiveszem a 300-ast) 325!
halod csávó.........itt a kawasakit mocskolod,a 9-es fórumon meg a suzukit te vagy már 1 ember motort sem érdemelnél
akkor a gyári óra az áttételtől függetlenül ugyanazt mutatja .
ha 6000nél 160,akkor 12000nél 320nak kéne lenni ami ugye nem igaz ,akkor most hogy?
mi van ott akkor,milyen program ? de igen kimegyek mindenképp
Szia Tesó. De igen onnan kapja. A Cateye mérőm meg a hátsókerékről... Láttam. Pénteken este fent leszek Hringen. Kijöszöl? Akkor odaadnám ott.
csá báttya ,a tiéteknél nem kislánckerékról kapja a jelet a km-óra? pénzt nem tudtam utalni ,muszály leszek elmenni a motyóért .
Tökéletes. Péntek szombat nem dolgozok.

Az nemjó, h 6.ban 5000 az 130km/h. 6000 az 160km/h.
Persze ez nem pontos sebesség(csak ennyit mutat nekünk), mert csal az óránk... 4. tiltás 265, 5. tiltás 295...
1. Igen, valószínű a vezműlánc zörög. A gyári árak(Bicskei Suzuki), mert én is most akarom cseréltetni.
- vezérműlánc 23 895 Ft
- szabályzó-feszítő 26 320 Ft
Ha komolyabban akarod akkor:
- láncvezetők 11 070 Ft, 8 745 Ft
- tömítés 1 105 Ft
- oldaldekni tömítés 926 Ft
- hengerfejtömítés 11 645 Ft
Nekem amióta megvettem zörög a lánc picit. A szelephézagról csak annyit, h a barátom a K1-esét bevitte 30e km-nél, és 1iknek sem kellett utánaállítani. Sztem ezt a szezont kibírja bőven. Énis csak télen cserélem a dolgokat.

Majd jól meghallgatjuk ha találkozunk. :)

A kuplung azért viselkedik érdekesen, mert 1000-res motorról van szó. Nekem a mai napig picit ránt ha nem finoman váltok kuplunggal. Meg azt olvastad, h a Suzukisok úgy tervezték a váltót, h nagyobb fordulaton lesznek tökéletesek a hézagok. Ez érezhető is, h alacsony forulaton durvább a váltója mint nagy fordulaton.

2. Sztem ez hülyeség. Inkább csak el van kopva, vagy sokat gyorsulgattak vele. Egy váltófogaskerék csere nem kicsi móka.

Ez az a hang amiről írtam. Majdnem olyan hang mint egy turbófeltöltő. Én onnan tudom, h 130-al megyek. :) Ezt a generátor forgórésze adja ki szerintem, de lehet a váltó.

3. Ez elég sokminden lehet. Pl a láncnak is változik a hangja amikor felraksz egy újat, vagy befújod stb...

Sztem a második gondolatmeneted a jó. Az én bukógonbám is oda van felszerelve. Ha rendesebben földhöz vágnám a gépet, akkor lehet eltörne, főleg akkor ha valami házi gomba lenne rajta ami nem tud forogni a végén.

4. Annál durvább csavarokat is már láttam beszakadni. Simán ki tudom szedni. Van hozzá olyan készlet ami direkt erre van.

Törés nélkülit ezekből az évjáratokból nem lehet venni, de szépen helyre lehet állítani.
Nembaj az, h benne van a kilóméter. Láttam én már ilyen motort 100e km-vel is, és ment.
Az egykerekezést próbáld ki utassal. 3-asban is feljön... :)

5.A gyári áttételek:
Elöl 17-es, hátul 42-es és 50-es lánc kell rá 110 szemű.


Nembaj, h sokat kérdezel. amiben tudunk segítünk.